abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:05:31 #281
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_64848196
Denk dat Elia en Wielaer allebei komen. Ze willen allebei graag. Daarnaast is Wielaert al bijna rond en heeft Elia na dit seizoen een aflopend contract. Wel jammer voor Twente.
#FreeHat
pi_64848251
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
Denk dat Elia en Wielaer allebei komen. Ze willen allebei graag. Daarnaast is Wielaert al bijna rond en heeft Elia na dit seizoen een aflopend contract. Wel jammer voor Twente.
Jammer genoeg heeft Twente ook nog iets te zeggen over Elia
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:15:51 #283
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_64848587
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:46 schreef toma het volgende:

[..]

Met Danny Blind wel
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_64848951
Is Biseswar geen vervanger voor Elia als hij niet naar Ajax mag?
Hij is volgens mij best goed te betalen en Ajax is een stapje hoger op voor hem.
Bovendien schiet hij ze er regelmatig in vanaf links.
pi_64849081
Hou op zeg.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_64849139
Biseswar

Heeft letterlijk al jaren geen deuk in een pakje boter geslagen en zou nu in beeld moeten zijn omdat ie een paar goede wedstrijden heeft gespeeld en op fraaie wijze heeft gescoord.

Donder toch eind op.
pi_64849201
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Biseswar

Heeft letterlijk al jaren geen deuk in een pakje boter geslagen en zou nu in beeld moeten zijn omdat ie een paar goede wedstrijden heeft gespeeld en op fraaie wijze heeft gescoord.

Donder toch eind op.
Er werd anders in dit topic gezegd dat Elia ook maar een half seizoen aan het presteren was, en jullie willen hem wel hebben?
Dat is meten met twee maten.
Je zegt ik wil Elia die pas een half seizoen goed heeft gespeeld wel hebben, en Biseswar die ook het laatste halve seizoen aardig heeft gespeeld willen jullie niet.
pi_64849340
Tussen Elia die goed presteert en Biseswar die er bijna per ongeluk een paar ballen inschiet, zit ook nog een aardig verschil. Ik zie Elia nog wel hogerop komen als hij zich goed doorontwikkelt en daarom is Ajax een goede stap voor hem, maar Biseswar zal nooit een (Europese) topper worden. Elia heeft veel meer potentie.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_64849574
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:31 schreef Adothehague het volgende:

[..]

Er werd anders in dit topic gezegd dat Elia ook maar een half seizoen aan het presteren was, en jullie willen hem wel hebben?
Dat is meten met twee maten.
Nee.

Van Elia weten we al langer dat het een goede voetballer is (daar waar het dit seizoen echt uit komt gelet op het voetballend vermogen én rendement). Biseswar speelt dit seizoen pas een paar goede wedstrijden daar waar hij al die jaren hiervoor geweldig door het ijs is gezakt.
pi_64849879
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:24 schreef Adothehague het volgende:
Is Biseswar geen vervanger voor Elia als hij niet naar Ajax mag?
Hij is volgens mij best goed te betalen en Ajax is een stapje hoger op voor hem.
Bovendien schiet hij ze er regelmatig in vanaf links.
Elia is gehypet.. maar Biseswar heeft al helemaal niks laten zien behalve 2 zondagschoten
pi_64849939
quote:
Terugslag voor Aissati en Van der Heijden
Geschreven door: Erwin de Boer - Bron: Ajax Showtime - Discussieer hierover

Ismaïl Aissati en Jan-Arie van der Heijden hebben een terugslag gekregen in hun revalidatieproces. Dat heeft Niels Wijne, de clubarts van Ajax, laten weten tegenover Ajax Showtime. Aissati speelde onlangs met Jong Ajax tegen Jong FC Groningen en daarna heeft hij een terugslag gekregen. Van der Heijden heeft tijdens de revalidatie een nieuwe blessure opgelopen.

Aissati onderging in september een operatie aan zijn meniscus. Hierbij is een stukje van de binnenmeniscus verwijderd. Volgens Wijne zou de middenvelder in de toekomst minder knieproblemen moeten hebben.

Van der Heijden staat al iets langer aan de kant. Hij liep een knieblessure op tijdens de voorbereiding in De Lutte. De middenvelder was hersteld van zijn blessure maar kreeg vervolgens dezelfde blessure aan zijn andere knie.

Het herstel van Van der Heijden verloopt voorspoedig en hij hoopt volgende week op het trainingsveld te verschijnen. Aissati hoopt zijn knie zwaarder te kunnen belasten. Wanneer de middenvelders weer wedstrijdfit zijn is niet bekend.
pi_64850027
Aissati heeft dus op een terugslag op z'n terugslag...
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:54:31 #293
200504 Amokzaaier
zonder te ploegen!
pi_64850074
Waar heeft ajax nog meer versterking nodig? Een goeie reserve centrumspits? een echte nummer 10? Dit ervan uitgaande dat wielaert binnen is.
je oogst wat je zaait
pi_64850122
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:51 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]
Suikersati
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:56:07 #295
82589 S-Two
barba macacu
pi_64850140
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:53 schreef BB-boy het volgende:
Aissati heeft dus op een terugslag op z'n terugslag...
Benieuwd of hij dit seizoen nog in actie komt .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_64850150
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:49 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Elia is gehypet.. maar Biseswar heeft al helemaal niks laten zien behalve 2 zondagschoten
Wedstrijd Feyenoord - Ajax gemist? Of kwam dat door de zwakheid van van der Wiel?
Biseswar is wel degelijk goed bezig voor Feyenoord. Als hij speelt is het voorin niet zo voorspelbaar bij ons.
pi_64850210
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:49 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Elia zie ik liever deze zomer komen en in Biseswar heb ik geen interesse maar ik ben een beetje bang voor deze 'mindset' dat iedereen eerst 3 seizoenen gepresteerd moet hebben voordat hiij bij Ajax terecht kan. Dan halen we dus nooit meer in talent voor 1 of 2 miljoen maar moeten we telkens met minstens 10 miljoen op de proppen komen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_64850211
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wedstrijd Feyenoord - Ajax gemist? Of kwam dat door de zwakheid van van der Wiel?
Die wedstrijd wel ja. Als Biseswar echt zo goed was had hij het vaker laten zien en niet 2 goeie wedstrijden
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:01:36 #299
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64850339
quote:

[..]

Biseswar is wel degelijk goed bezig voor Feyenoord. Als hij speelt is het voorin niet zo voorspelbaar bij ons.
Ach ja, iedereen heeft zo zijn momenten, zo'n beetje het debuut van Doedelzak bij PSV was een wereldpot, vind hem tegenwoordig niet meer dan middelmaat, maar volgens de PSV'ers was de nieuwe Cocu binnen...

Elia, Biseswar en eigenlijk ook Sulejmani, leuk zo'n goeie periode, maar hou het niveau nou eerst maar eens een seizoen of 2 vast..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_64850345
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:58 schreef denthemen het volgende:

[..]

Die wedstrijd wel ja. Als Biseswar echt zo goed was had hij het vaker laten zien en niet 2 goeie wedstrijden
Hij heeft wel meer goede wedstrijden gespeeld dit seizoen.
pi_64850367
quote:

[..]

Klopt.
quote:
Op zondag 21 september 2008 16:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgens mij kan er beter in het fantopic van Van der Wiel worden gereageerd. Het had namelijk helemaal niet met de sterke van deze jongen te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')