tis wel goed voor je figuurquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jawelmijn tong eroverheen doet al pijn. Kaken op elkaar doet heel erg pijn, en eten is lastig.
Maar ja, je kunt niet alles hebben he.
dat kan toch niet dat je bijna 3 weken moet wachten? Is dit typisch Nederlands?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jawelmijn tong eroverheen doet al pijn. Kaken op elkaar doet heel erg pijn, en eten is lastig.
Maar ja, je kunt niet alles hebben he.
met Cazzy?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Had je dat gisteren niet gedaan met die gast? Of ben je niet langsgeweest?
tussen al die stapels papier die jij verzameld, niet die stapel in de keuken, niet die stapel onder je salontafel, maar die stapel op je bureau.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kwam dus omdat ik het boodschappenlijstje kwijt was! Dreamer had dat verstopt tijdens ons etentje. Dus ik had alles maar gehaald (ook shower power en zo) omdat ik 't niet meer wist. Maar de allesreiniger ben ik dan vergeten.
Waar lag ie nou?
jij maakt bij ang3l schoon?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
tussen al die stapels papier die jij verzameld, niet die stapel in de keuken, niet die stapel onder je salontafel, maar die stapel op je bureau.
Thnx, maar ik eet gewoon doorquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:36 schreef Xiance het volgende:
[..]
tis wel goed voor je figuur
*probeerty moed in te praten*
Och, in nederland kan nooit iemand wachten. Mensen met een gekneusde hand worden hier al kwaod als er een half dood iemand voorrang krijgt bij de rontgen afdeling.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat kan toch niet dat je bijna 3 weken moet wachten? Is dit typisch Nederlands?
wat heeft dat te maken met het al dan niet stel zijn van ons?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou. Nee. Niet echt.
Ik ben al 30 hoor
Je bent ongesteld?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat heeft dat te maken met het al dan niet stel zijn van ons?
Is dat weer een verwijzing naar die os?
Het enige wat ik daarop wil antwoorden is dat het vandaag een even dag in een even week is.
Ik zie dat anders, ik breng rust, ritme en regelmaat in Ang3ls interieur.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
jij maakt bij ang3l schoon?
dan?
ofzo?
quote:
al een jaar of 4quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:45 schreef linebear het volgende:
Wist niet dat Angel een eigen huisbitch had
Je krijgt daarvoor toch wel geld? Of word je anders betaald?quote:
OMG ja dat bestaat ook!quote:
Bikkelquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Och, in nederland kan nooit iemand wachten. Mensen met een gekneusde hand worden hier al kwaod als er een half dood iemand voorrang krijgt bij de rontgen afdeling.
Het is niet zo alsof ik er aan dood ga he. Het is alleen ff lastig.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:52 schreef linebear het volgende:
mijn huisbitch doet dat wel
hij moet alleen uitkijken met strijken
oeh jij hebt een echte slaaf....quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:52 schreef linebear het volgende:
mijn huisbitch doet dat wel
hij moet alleen uitkijken met strijken
Neuh, ik heb beide ballenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Bikkel![]()
![]()
Ik had ooit een gaatje waar zenuw bloot lag, ik ging verging van de pijn![]()
kon pas twee dagen later terecht. Was geen pretje
niks mis met griet, die is in hetzelfde dorp geboren als mijn moederquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als je nou Chriet Titulaer had gezegd...
Ik vind Limburgs of Brabants allemaal hetzelfde klinken. Dat is toch ook met zachte G enzo?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niks mis met griet, die is in hetzelfde dorp geboren als mijn moeder
Vroeger (ja, vroeger) zeiden ze dat een kruidnagel nog wil helpen. Had dat nooit geprobeerd. Ik weet ook niet wat je ermee moet doen. Kauwen of er tegen aanliggen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Neuh, ik heb beide ballen
En dat geloof ik wel. Het kan echt gemeen pijn doen. Maar als ik er niet veel op duw, dan doet het niet zoveel pijnDus, gewoon niet veel erop duwen of zo.
Een collega van me zei me dat ook :S Ik zou het dus echt niet weten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vroeger (ja, vroeger) zeiden ze dat een kruidnagel nog wil helpen. Had dat nooit geprobeerd. Ik weet ook niet wat je ermee moet doen. Kauwen of er tegen aanliggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |