quote:
Ik heb hem zien acteren, vind hem overtuigender als bottom, en als ie dan opeens top gaat doen, vind ik het niet mooi/prettig/geil/etcquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Harige kont of zo? Ik weet niet waar het op gebaseerd wordt, maar dat is een afknapper
Euh...Jamin, schatje. Jaminquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:05 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik heb hem zien acteren, vind hem overtuigender als bottom, en als ie dan opeens top gaat doen, vind ik het niet mooi/prettig/geil/etc
I know, maar wat ik al eerder zei, ik ga in de stad wonen. (zie ook mijn signature)quote:
Vanmiddag (toen ik ging winkelen en mijn allernieuwste salontafel tegen kwam) keek ik op zo'n thermometer en daar was het -4 en dat was rond half 3quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:18 schreef mike_hunt het volgende:
God, tis 2 graden en het miesert van de regen. Ik wilde nog gaan joggen vanmiddag.
Is het nog steeds zo koud in Nederland? Gaat de elfsteden nog door?quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Vanmiddag (toen ik ging winkelen en mijn allernieuwste salontafel tegen kwam) keek ik op zo'n thermometer en daar was het -4 en dat was rond half 3
Nou ik moest mijn soepkommen halen (maar die waren alweer uitverkocht...) Toen nog even verder gegaan en nu heb ik een marokkaans-thee-dienblad-tafeltje. Die vind ik tofquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Is het nog steeds zo koud in Nederland? Gaat de elfsteden nog door?
Je bent al aan het shoppen voor je huisje?![]()
Wanneer mag je erin?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:27 schreef Xiance het volgende:
I'M A SOULLMAAAANNN tralalalala
HIW: wat leuk! dus wij krijgen een marrokaans kopje thee op de housewarming? heel multi-culti van je!
* Xiance sleept mike mee de badkamer in
Liefde van je leven?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:40 schreef keizerpinguin het volgende:WAAR is SUNJAMMER eigelijk heen....... mijn liefde van mijn leven?!
En maar lurken die Erwinquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:31 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Liefde van je leven?
Waarom merk ik daar weinig van?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:31 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Liefde van je leven?
Waarom merk ik daar weinig van?
Egyptische, heb mijn collega erop uit gestuurt om theekopjes te halen in egypte. En muntthee kan ook gewoon op z'n hallands van pickwickquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:27 schreef Xiance het volgende:
I'M A SOULLMAAAANNN tralalalala
HIW: wat leuk! dus wij krijgen een marrokaans kopje thee op de housewarming? heel multi-culti van je!
* Xiance sleept mike mee de badkamer in
Dan ben ik echt blondt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:34 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik heb genoeg hint gegeven maar ja....
Ach,dan heb je je armen ook weer getraind. worden ze groot en sterkquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:41 schreef wonderer het volgende:
Het sneeuwtEn ik heb nog spierpijn van gisteren sneeuwruimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |