je trouwdag?quote:
Nee, we gaan binnenkort pas officieel samenwonenquote:
nee vertel eens?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:46 schreef mike_hunt het volgende:
We gaan weer snel door dit topic heen, als ik met een pakje...enfin we weten het nou wel...![]()
De H is vervangen door wispelturige ops, waar iemand toevallig zin in heeftquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:45 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Nog een goeie vraag "WAAR THEIS THE H GEBLEVEN????" aan het begin van het toppic?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, we gaan binnenkort pas officieel samenwonen
Nou meer het uiterlijk.quote:
Jup, maar hij komt eerst hier wonen. Zijn nogal wat andere problemen, dus daarom maar wat eerder dan ideaal samenwonen. Al blijft het natuurlijk heel leukquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, was jij die gast met dat huis, maar je moest nog een o.k krijgen o.i.d. ?
Only gay in of the Town?quote:
Xou maar eerst je interieur op orde hebben i.p.v. een bord met de tekst: grabbeltonquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou meer het uiterlijk.
Ik zou zelf heel graag een uithangbord willen. maar om nou 150 euro te betalen voor zo'n ding vind ik echt te dol.
Daarnaast heb je nog van de gemaileerde borden, messing, rvs, plasic, etc
Bottom ben je leuk in te zien, als top zou ik op je afknappen. Maar die film ben ik nog niet van je tegen gekomenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
sta niet altijd krom hoor Ben veelzijdig
Pak een bordje van 4 euro bij de gamma met het huisnummer? als je op 1234 woont, ben je nog steeds geen 20 euro kwijt?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nou meer het uiterlijk.
Ik zou zelf heel graag een uithangbord willen. maar om nou 150 euro te betalen voor zo'n ding vind ik echt te dol.
Daarnaast heb je nog van de gemaileerde borden, messing, rvs, plasic, etc
andere problemen? als in de vorige bewoner moet nog eerst omgelegd worden?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jup, maar hij komt eerst hier wonen. Zijn nogal wat andere problemen, dus daarom maar wat eerder dan ideaal samenwonen. Al blijft het natuurlijk heel leukEindelijk samenwonen
(nee, ik zeg niet wat voor problemen in het forum)
quote:
Open for Businessquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Bottom ben je leuk in te zien, als top zou ik op je afknappen. Maar die film ben ik nog niet van je tegen gekomen
Harige kont of zo? Ik weet niet waar het op gebaseerd wordt, maar dat is een afknapperquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom zou je als top afknappen dan?![]()
trouwens als je gebukt sta, dan zie je me toch niet?
plak maar weer op je heupenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:59 schreef wonderer het volgende:
Mmm... Men neme twee sandwich thins, besmeren een helft met goeie honey mustard, leggen er een paar plakjes ham op, een plakje smeltkaas, even in de toaster oven... yum!
ja ben wel harig, maar niet dat je er vlechtjes in kunt leggen. Ach, ieder zijn meug.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Harige kont of zo? Ik weet niet waar het op gebaseerd wordt, maar dat is een afknapper
Bedoel je nu Burner, of mij?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o god ja, was jij die gast met dat huis, maar je moest nog een o.k krijgen o.i.d. ?
M'n broek. En die thins zijn 100 kcal per stuk, ham is mager vlees en mosterd is nou ook niet supervet. Alleen de kaas. Daarom maar twee plakjes.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
plak maar weer op je heupen![]()
kan je weer gaan fietsen.
Je wilde toch van de zomer in chaps? of was het nou een broek o.i.d.?
Jap, maar ga naar een stad, dus village kan niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |