quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:35 schreef mspoez het volgende:
Hoezo wordt dat gevorderd dan CL? Ben je een witwasserrrrrd?
Als je gewoon ' onattent' blijft haakt ie denk ik zelf wel af ...quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:34 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Iemand nog suggesties hoe ik hier subtiel onderuit kom?
Ja, okee. Maar hoe doe je dat lief??quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:36 schreef conleche het volgende:
Dumpen. Wordt niks meer. Wel lief doen natuurlijk hè!!
Maar niet té lief (en dat zeg IK!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:36 schreef conleche het volgende:
Dumpen. Wordt niks meer. Wel lief doen natuurlijk hè!!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:36 schreef Greys het volgende:
McSex (maar dan zijn echte naam natuurlijk), ik wil het hier graag bij laten. Ik voel me er niet meer prettig bij, je verwacht teveel van me. Take cake!
Zoiets?
Ja, dat klinkt wel oke, moet het perse IRL, of kan dit ook via sms/mailtje?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:36 schreef Greys het volgende:
McSex (maar dan zijn echte naam natuurlijk), ik wil het hier graag bij laten. Ik voel me er niet meer prettig bij, je verwacht teveel van me. Take cake!
Zoiets?
Nou gewoon, dat het leuk was for the time being en dat je hoopt dat hij een leuk leven gaat hebben. Zoiets.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:37 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja, okee. Maar hoe doe je dat lief??
Whahaha dat had ik niet eens gezien nog!quote:
Dat doe ik ook meestal, maar niet op school denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:34 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik bljif meestal eerst even liggen om mezelf heel hard uit te lachen
Zeggen dat je het niet ziet zitten omdat je je nu al beklemd voelde vanwege dat sms-gedoe.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:34 schreef cyclechick het volgende:
Iemand nog suggesties hoe ik hier subtiel onderuit kom?
Je moet toch belastinggeld betalen over je spaartegoeden als ze boven een bepaald bedrag komen? Ik krijg straks een erfenis waar ik successierechten over moet betalen en dan fijn elk jaar nog eens belasting.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:35 schreef mspoez het volgende:
Hoezo wordt dat gevorderd dan CL? Ben je een witwasserrrrrd?
Nee ik bedoel of je au hebt na het vallenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ging het dan lichamelijk slecht met me?(Dank, dames.
Wat is het toch fijn om te kunnen zeuren.)
Ik blijf gewoon liggen tot een prins mij komt reddenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat doe ik ook meestal, maar niet op school denk ik.
Laatst was er ook in de stad een gladde brug door de vorst en daar vielen de hele tijd mensen dus. En dan zie je eigenlijk de manieren hoe iemand daarmee omgaat. En de mensen die er zelf om kunnen lachen staan meestal het minste voor schut toen.
Oh, dat is mooi!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat doe ik ook meestal, maar niet op school denk ik.
Laatst was er ook in de stad een gladde brug door de vorst en daar vielen de hele tijd mensen dus. En dan zie je eigenlijk de manieren hoe iemand daarmee omgaat. En de mensen die er zelf om kunnen lachen staan meestal het minste voor schut toen.
Ik zou gewoon bellen en zeggen: "Ik heb geen zin meer in die tweede date. We passen niet bij elkaar. Have a nice life."quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:38 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt wel oke, moet het perse IRL, of kan dit ook via sms/mailtje?
Relaties uitmaken ben ik inmiddels een expert in, maar scharrels... Meestal doven die gewoon vanzelf uit, op het juiste moment
quote:
Take cake!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:41 schreef conleche het volgende:
Greys, ik vind het de briljantste typo ever en ik wil hem hierbij vast nomineren voor het Fok!woord van het jaar.
Take cake!!
Het is ook niet zo dat de r en de k naast elkaar zitten ofzo!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:41 schreef conleche het volgende:
Greys, ik vind het de briljantste typo ever en ik wil hem hierbij vast nomineren voor het Fok!woord van het jaar.
Take cake!!
Ohja, logisch op zich! Ware het niet dat ik nooit geblesseerd raak. Ik val met grote regelmaat; ik ben met mijn kaak ooit op een hindernis geland en ik heb in het prikkeldraad gelegen. Toch heb ik nog nooit iets gebroken of gekneusd. Waarschijnlijk ben ik unbreakable.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee ik bedoel of je au hebt na het vallen??
Cool! Dank.quote:jaa! www.dieetinzicht.nl wel even aanmelden maar dan zie je al je voedingsdeficiënties per vitamine en mineraal (als je wil)
Ik vind die rode schoentjes juist wel kunnen!! Veel beter dan de zwarte pump. Wel koud thuogh, maar dan doe je je UGGs aan in de auto.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:42 schreef Greys het volgende:
Co, dit zijn die rode schoentjes, maar dat wordt veel té onder die jurk!
Die zijn leuk onder een jeans ofzo, maar met die jurk wordt dat veel te..... té!
[ afbeelding ]
EIGENLIJK wil ik deze aan, maar dat kan natuurlijk niet onder een rode jurk
[ afbeelding ]
En nu heb ik dus maar simpele zwarte schoentjes gekocht:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |