Faja, veel beterschap voor jullie allemaal! Dat bijten herken ik niet echt. Chris heeft wel de neiging om te klauwen. Dan zeggen we duidelijk nee, en zetten hem op de grond neer. Nu doen we het iets minder consequent en merk wel dat hij weer iets vaker zijn nageltjes gebruikt. Dus maar weer wat consequenter worden in de reactie..
TDB, Ze kijken meestal even hoe het kind verder is. Chris heeft zijn laatste DKTP wel gehad, terwijl hij verkouden was. Hij had verder weinig last, geen koorts, en de dokter vond zijn longen schoon klinken. Dus toch die prik wel gehad. Maar hij heeft behoorlijk last gehad van die combinatie (koorts, meer last van verkoudheid, hoesten, meer moe etc). Ik zou het nu niet weer doen. Maar dat ligt ook een beetje aan hoe erg de verkoudheid is.
En Chris loopt ook nog niet.. Ik denk dat hij wel loopt binnen een maand, maar voorlopig blijft het bij een enkel los stapje. Traplopen doet Chris wel, en ook netjes achterstevoren weer naar beneden. Dat hebben we goed geoefend, want mijn schoonouders hebben de trap midden in de woonkamer. Als hij dan eens ontglipt, is de kans groter dat het wel goed gaat. En hij klautert op de bank, en zijn tafeltje. En de glazen salontafel van mijn schoonouders
Sta je eigen wel in de OP met Damian?