abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65091702
ah gosh, arme Eli. Hopelijk knapt hij snel op. En als je het niet vertrouwd gewoon de HA bellen. Met het weekend voor de deur kun je altijd even overleggen wat te doen.

Chris is ook een late.. Ergens tussen 8 en 9 uur erin, heel soms richting half 10 als hij overdag laat en goed geslapen heeft (bijv 2 slaapjes). Hij wordt 's morgens tussen 7 en 8 wakker, en dat vind ik wel best.
Hij slaapt overdag ergens tussen 45 minuten en de 4 uur..
pi_65096807
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:41 schreef Fendy het volgende:
Hoe laat doen jullie de kleine pukkies gemiddeld naar bedje toe?
Om 19.00 uur.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 07:39:21 #228
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65097099
Hier ook zeven uur, hooguit half acht. Ze slaapt dan tot half acht/acht uur.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_65097931
20:00/20:15 en hij slaapt tot half 7 ongeveer.
pi_65098979
Linde gaat meestal rond 21 uur naar bed. Mocht ze net die dag bijvoorbeeld tot half 6 geslapen hebben, dan weer wat later en als ze naar de opvang is geweest is ze moe en dan dus weer rond 19 uur. Nogal wisselend dus
pi_65099340
Fendy, Mirte gaat vaak tussen 19.00 en 19.30u naar bed en is tussen 7.00 en 8.00 vaak wel wakker.

Arme Eli, gauw opknappen hoor.

Anna een stempelkaart bij de kapper, wauwie

Mirte heeft vlekjes... waarschijnlijk reactie op een virus of de zesde ziekte. Ach ja, hebben we dat ook weer gehad
Fake it till you make it...
pi_65103657
Iedereen een dikke die het nodig heeft!

Morgen maar weer nieuwe slaapzakjes halen.
Ik vind de 90cm toch te krap worden voor Maarten.
Kind groeit als kool
Laatst ook nieuwe pyama's in de maat 86/92 (gaat in de droger dus het krimpt ietsje) nieuw gekocht.
Allemaal kleertjes van hem in een doos gedaan omdat het niet meer past.
Aan de ene kant beetje sneu maar aan de andere kant leuk omdat we nieuwe kleren voor hem kunnen gaan kopen

Vind het ook zo leuk dat hij al ongeveer een maand uit een rietjesbeker drinkt. Staat zo lief
Wilde het voor de grap proberen en ook omdat hij slecht dronk en binnen een minuut had hij het door.
En nu drinkt hij zo goed!

Maarten die veranderd in zijn gezicht. Word steeds meer een jochie.
En misschien binnenkort zijn haar knippen maar ik vind het ook weer zonde

Zondag gaat hij met papa op visite bij z'n oom en tante en dan heb ik een dag voor mezelf.
Heb het ook hard nodig na die sprong/fase of hoe je het ook wil noemen en zijn tandjes die komen/kwamen.
Zo sneu dat hij al echt heel veel weken uit z'n doen was. Is nu al meer dan 5 weken aan de gang en hij is gewoon op en moe en zover ik het zie gaat het nu eindelijk weer beter.

Hij kan ook zo lief lachen Tandjes bloot en grinneken maar
Zo nu hem ophalen want hij is net wakker en druk aan de babbel.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 13:45:44 #233
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_65107383
hallo allemaal
weer terug van weggeweest..
was heel druk met het afstuderen omdat ik achter liep door de afgelopen ;rot; periode...
maar alle singeleverd en dinsdag afstudeergesprek en dan kan de vlag uit...

heb mij echt kron gelachen van de week,
caithlynn heeft haar bordje eten gepakt en is in een rietenkist gaan zitten die we hebben gekregen als kerstpakket. daarin ging ze verder eten...

en Caithlynn gaat tegen 7 uur haar bedje in en wordt tegen 8 uur weer wakker en
'smiddags slaapt ze ook nog 2 uurtjes....
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 15:11:01 #234
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65110890
PR is met Eli naar de HA geweest.
We hebben een neusspray meegekregen om te voorkomen dat hij een ooronsteking krijgt, want er kwam idd troep uit zijn ogen...
Maar ze (de stagiaire) vond wel dat hij al aan de beterende hand was, ondanks de papperige ogen en zo.
Haar gok was ook tanden, maar ze kon niet kijken, want monsieur liep de onderzoekskamer in, begon te krijsen, en werd na vijf minuten al krijsend de kamer weer uitgedragen
geen gebrek aan temperament, dus

ach, goede oefening voor de stagiar :p

tis wel rustig werken zo, maar ik mis mn mannetje wel
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_65112873
Lol, Eli laat ze maar zien hoor dat het beroep van HA niet zo eenvoudig is .
Gauw opknappen nu.

Ik meende vanmiddag iets van een randje kies ofzo te zien bij Mirte in haar mond, maar verdere inspectie werd onmogelijk gemaakt door een hoop gebrul... Dus het is alleen maar een vermoeden en wellicht helemaal niks... straks nog maar eens proberen met wat gekietel ofzo, hahaha.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 16:07:28 #236
35189 Troel
scherp en bot
pi_65112984
Fijn dat er niets bijzonders aan de hand was met Eli

Bert was pas ook met Ruben naar de huisarts en was daar juist heel vrolijk aan het doen Zo vrolijk dat ze meteen hun vermoeden van hersenvliesontsteking aan de kant schoven
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 16 januari 2009 @ 17:24:57 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65115711
Fijn dat er niks ernstigs met Eli was Davinia. Hopelijk knapt hij snel op!

Fendy, Sasha gaat zo rond 7 uur, half 8 naar bed.
De laatste dagen slaapt hij overdag alleen nog van 12/12.30 tot 14/14.30 ongeveer dus dan is 19.00 meestal echt wel het uiterste.

En...
Hij liep! Hij liep gewoon vanmiddag!
Ik was bij mijn vriendinnetje en ik zei nog 'nee, hij loopt nog niet, alleen af en toe 1 of 2 stapjes' en ineens loopt hij zo een stapje of tien, gelijk ook maar zijwaarts en achteruit ook!
Zegt mijn vriendinnetje 'maar dit is toch wel echt lopen hoor'. Eh ja... dat snap ik, maar dit is dan ook voor het eerst!

Daarna alleen nog maar weer een paar stapjes als je hem heel erg lokt, maar vooruit, het komt vanzelf wel.

Wat kan je dan enorm trots zijn. Ik wilde steeds maar zeggen 'kijk nou, kijk nou naar hem! Wat een wonderkind he!'
pi_65116580
Hahaha Sasha, ff lopen showen. Gaaf BE
  vrijdag 16 januari 2009 @ 18:21:21 #239
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65117292
voor Sasha!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_65125726
Wat zouden jullie doen als je kind mogelijk de zesde ziekte heeft en je een bezoekje gepland hebt staan met allemaal mama's met andere kindjes...? (weet dus niet zeker of het de zesde is, maar lijkt er verdacht veel op)
Kind thuis laten (bij papa) en zelf gaan.
Kind gewoon meenemen (het schijnt niet zo besmettelijk te zijn).
Helemaal thuis blijven.

???
  vrijdag 16 januari 2009 @ 22:17:56 #241
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65126607
Ik zou geen ziek kind meenemen, waar dan ook naartoe. Dat vind ik zielig om met een ziekig kind te sjouwen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  vrijdag 16 januari 2009 @ 22:21:53 #242
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65126773
Als het idd de 6e is en je zit al in het vlekjes-stadium is ze er als het goed is niet ziek meer van. En dan is ze volgens mij ook niet besmettelijk dus dan kan het wel.
Als ze echt nog ziekjes is dan zou ik het idd niet doen, wat k_i_m zegt zeg maar.
pi_65126907
De koorts is weg, ze is meer moe dan anders, maar verder was ze best goed te pas vandaag.
Daarbij is het hier vlakbij dus ik ben ook zo weer thuis als ze het zat is.
Maar het ging mij even om de mogelijke besmettelijkheid... of misschien kan ik het ook andersom stellen... wat zouden jullie ervan vinden als ik met mn kind met zesde ziekte met jullie kind kwam spelen?

Ik denk dat ik er zelf niet heel veel moeite mee zou hebben. Ik bedoel, je kan niet alles ontlopen en in de supermarkt/KDV/school kan je ook vanalles oplopen...

Als ze duidelijk niet lekker is of gewoon moe en ze lekker ligt te slapen laat ik haar gewoon liggen. Ik ga idd niet slepen met een ziek kind. We hebben onze overige weekendplannen even uitgesteld tot ze echt weer helemaal haarzelf is.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 07:24:26 #244
35189 Troel
scherp en bot
pi_65134418
Zolang ze er zelf geen last van heeft en ze niet meer besmettelijk is, gewoon meenemen

Als ze er wel last van heeft niet, tja en besmettelijkheid, laat ik het zo zeggen, bij luizen zou ik het thuis laten, maar bij een onschuldige ziekte waar ze niet heel veel last van hebben, zou ik daar niet te veel aandacht aan besteden. Ik zou wel melden dat ze het heeft/had
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_65134811
Ze ziet er echt niet uit... op haar buik is het zo ongeveer 1 grote vlek nu en het zit ook in haar gezicht enzo. Dus mama gaat maar ff zelf theeleuten met de dames straks...
pi_65135083
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:41 schreef Fendy het volgende:
Hoe laat doen jullie de kleine pukkies gemiddeld naar bedje toe?
19:00 uur en dan slaapt ze tot 8:30

Sacha!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_65135653
Wat leuk BE dat lopen van Sasha, je doet er ook zo heerlijk enthousiast over

Damian is bijna 15 maanden en loopt alleen nog maar langs. Als je hem dan roept (hij staat bijv bij de tafel) laat ie zich mooi eerst op zn knieen zakken en kruipt ie naar je toe Heerlijk luilakkie is het!
Maar ooit gaan ze allemaal wel een keertje lopen denk ik dan maar. Vind het ook niet zo erg, Wes was heel snel, hij is met veel dingen exact het tegenovergestelde. Zo leuk die verschillende kindjes.

Over dat slapen. Damian gaat ook tussen de middag nog naar bed (2-3uurtjes hangt er vanaf) en dan is hij einde van de dag echt wel afgedraaid en ligt hij er meestal om 18.30 al in. En dan is hij ook zo vertrokken en slaapt het klokje rond
pi_65135988
Wat goed van Sasha, en wat snel!

Damian gaat rond 20.00 naar bed en als hij uit kan slapen komt hij er pas rond 9.30/10.00 uit. Soms wat vroeger, soms wat later.
pi_65137687
Leuk is dat lopen he BE? Wij staan er ook nog elke dag versteld van dat ons meisje van 13 maanden gewoon zo door de kamer lóópt.... En dat ze dat dan zo 'ineens' kunnen voor je gevoel. Vlak na haar verjaardag begon ze met zo'n metertje of twee over te stappen naar dingen, maar nu loopt ze echt... Zon klein wandelend ding de hele tijd achter je aan

Vraagje:
Floortje zit ineens helemaal (vooral haar romp en gezichtje) onder de soort uitslag. Het is niet rood ofzo, maar het zijn allemaal piepkleine bultjes...
Ze is al een aantal dagen niet echt zichzelf, maar ook niet echt ziek.
Gisterenavond werd ze rond half 11 wakker, moest heeel hard huilen en was vervolgens klaar wakker tot 2.00h... Gaaap!

Maar wat zouden die bultjes kunnen zijn? Iemand een idee?
pi_65137960
Sasha loopt ook al gewoon...
Chris houd het nog bij zijn blokkenkar en zijn knietjes, en heel soms 2/3 stappen los.. Maar zo te horen kan dat zomaar echt lopen worden

DeLiedje, ik zou het niet weten.. Er zijn zoveel van die vlekjes ziektes.
Chris heeft wel op zijn armen en gezicht vaak droogtebultjes. Echt een heleboel klein bultjes, maar ook niet rood. Daar smeren we vaseline-lanette-creme op. Dat helpt het minder droog te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')