"Ik vind het goed dat er een klassenboek is, maar ik ben het niet eens met de manier waarop het wordt onderhouden..."quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:57 schreef ee-04 het volgende:
Tien euro dat ie op de middelbare school klassenvertegenwoordiger wordt
Voorzitter van de Leerlingenraad, deelnemer in MR, voorzitter van een politieke jongenorganisatie, rechtenstudie, advocaat/rechter, 2de Kamer, Minister van Justitie.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:57 schreef ee-04 het volgende:
Tien euro dat ie op de middelbare school klassenvertegenwoordiger wordt
Maar voor een echte rechter werkt huilen ietsje minder goedquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:14 schreef 3.14159 het volgende:
[..]
Voorzitter van de Leerlingenraad, deelnemer in MR, voorzitter van een politieke jongenorganisatie, rechtenstudie, advocaat/rechter, 2de Kamer, Minister van Justitie.
Mens, het kindje is 10.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar voor een echte rechter werkt huilen ietsje minder goed
Met argumenten van niks...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:11 schreef 3.14159 het volgende:
Wat een toffe jongen.Respect. Jaja, hij is 10, hij snapt de dingen niet zo goed, maar hij komt voor zichzelf op.
Hij is tien.quote:
Jij dicht hem allerlei capaciteiten toe die ik vooralsnog niet in hem zie.quote:
Dat was maar een droge opmerking, na al die haatreacties hier. Dat is pas ziekquote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jij dicht hem allerlei capaciteiten toe die ik vooralsnog niet in hem zie.
Hij is inderdaad tien, een kindje, een verwend ettertje, dat van papa en mama moet horen wat 'nee' betekent.
Dit jongetje heeft geen enkel rechtsbesef. Alleen naar de rechter luistert hij, de rest 'negeert' hij, zoals hij zelf zegt. Dat is geen rechtsbesef, dat is tomeloze arrogantie.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:48 schreef 3.14159 het volgende:
[..]
Dat was maar een droge opmerking, na al die haatreacties hier. Dat is pas ziek
Prima, dat mag je vinden, maar hij heeft nu 'officieel' gehoord dat hij geen gelijk heeft. Dit is goed voor zijn rechtsbesef. Voor mij is hij een held.
Ik ga een briefje naar deze jongen sturen.
Tja, als iemand hardhandig aan mijn lichaam trekt (oren), dan zou ik ook weinig respect hebben voor zijn/haar wensen. Zijn actie is dus niet dat hij 's nachts het plekje gaat verkankeren. Nee, deze jongeman stapt naar Meester Visser. Hulde.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dit jongetje heeft geen enkel rechtsbesef. Alleen naar de rechter luistert hij, de rest 'negeert' hij, zoals hij zelf zegt. Dat is geen rechtsbesef, dat is tomeloze arrogantie.
Dat zegt hij ja, die meneer beweerde hem alleen bij zijn schouder te hebben gepakt. Lijkt me een logischere gang van zaken als ik zie hoe vriendelijk ze met deze jongen zijn omgegaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:59 schreef 3.14159 het volgende:
[..]
Tja, als iemand hardhandig aan mijn lichaam trekt (oren), dan zou ik ook weinig respect hebben voor zijn/haar wensen. Zijn actie is dus niet dat hij 's nachts het plekje gaat verkankeren. Nee, deze jongeman stapt naar Meester Visser. Hulde.
Vriendelijk? Ze moeten zich de ogen uit hun kop schamen dat ze zo met een tienjarig kind omgaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat zegt hij ja, die meneer beweerde hem alleen bij zijn schouder te hebben gepakt. Lijkt me een logischere gang van zaken als ik zie hoe vriendelijk ze met deze jongen zijn omgegaan.
Hij haalde het bloed niet naar bovenbij mij, maar het is grappig omdat hij zijn zin niet krijgt en dan met totaal nietszeggende argumenten komt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij is tien.![]()
Het ettertje haalde mij ook het bloed onder mijn nagels vandaan maar ergens vind ik het ook wel heel stoer van hem dat hij op deze manier zijn 'recht' probeert te halen.
De graftak moeten ze gewoon publiek lynchen. In die muziektent. Dan is daar ook eens wat te doen.
Hij daagt hén voor de rechter, zij hem niet! Ze hebben verschillende malen vriendelijk gevraagd of hij weg wil blijven. Het waarom doet er niet toe, het ding is hun eigendom. Net als dat ik jou om wat voor reden dan ook niet in mijn auto wil hebben. Maar nee, dit verwende kutkind accepteert het niet, hoort het wel, maar negeert het, zoals hij het zelf zegt. De enige die zich hier moeten schamen, naast de programmamakers, zijn de ouders. Voed je eigen kind op!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Vriendelijk? Ze moeten zich de ogen uit hun kop schamen dat ze zo met een tienjarig kind omgaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |