Wat is dat dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Een bruiloftsnummer, dat gehalte
quote:Ja nahja, ik vind liedjes zelden cheesy, ik probeerde uit jullie perspectief te kijken ()
Oooooh PS wat slechtquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Een bruiloftsnummer, dat gehalte
Ja nahja, ik vind liedjes zelden cheesy, ik probeerde uit jullie perspectief te kijken ()
Zo eens opzoekenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Put your head on my shoulder van Anka is ook![]()
I love you baby is wel vrolijk
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Misschien heeft iemand een wireless netwerk openstaan(which reminds me: ik moet dat van ons nog steeds beveiligen
)
Ik heb m'n Campzone bandje doorgeknipt
Hier had ik gister buikpijn van het lachen door.quote:Baldrick: Well my cousin Bert Baldrick, Mr Gainsborough's butler's dogsbody, says that he's heard that all portraits look the same these days, 'cause they're painted to a romantic ideal rather than as a true depiction of the idiosycratic facial qualities of the person in question.
Blackadder: [impressed] Your cousin Bert obviously has a larger vocabulary than you do, Baldrick.
Nou, wat een rustquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een rust zal je dan hebben...
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier had ik gister buikpijn van het lachen door.
Wat een rust zul je dan vindenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Nog 5 weekjes en dan vertrekken we weer voor 3 weken naar Aruba.
Ik zal die Natalie eens vinden...
Ik vind Blackadder niet zo leukquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hier had ik gister buikpijn van het lachen door.
Het zal me gebeuren, kom ik mooi bij Peter R. op TV...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat een rust zul je dan vinden
Ik vond vanmiddag een vervelende haperende verbinding al irritant.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
Dankzij de verhuizing ben ik straks weer een week afgesloten van Internet
WTF NU PAS ?!quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb m'n Campzone bandje doorgeknipt
Heb ik nu ook en vind ik ook irritantquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:52 schreef Whiteguy het volgende:
Ik vond vanmiddag een vervelende haperende verbinding al irritant.
Jepquote:
Die van Gloria Gaynor is ook heel bekendquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
Deze vind ik trouwens beter dan Anka (die overigens "My way" heeft geschreven)
Word altijd een beetje geirriteerd van figuren die nog met 30 Lowlands-bandjes e.d. omlopen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
JepEn de reden is waarschijnlijk te verschrikkelijk voor woorden
Ik heb me weer ingeschreven, dus het nieuwe CZ 'seizoen' is begonnen dus het bandje kan weg
Ik dacht eerst aan Ally McBealquote:
Ik had maar 1 bandje omquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Word altijd een beetje geirriteerd van figuren die nog met 30 Lowlands-bandjes e.d. omlopen.
Denk dan altijd wat voor vuil er in die dingen moet zitten...
Daar kan ik me ook nog een discussie over herinneren. En ik had het vermoeden dat we etc toen wel overtuigd hadden dat het tijd was om per direct dat bandje door te knippenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Word altijd een beetje geirriteerd van figuren die nog met 30 Lowlands-bandjes e.d. omlopen.
Denk dan altijd wat voor vuil er in die dingen moet zitten...
Daarom meld ik het ook hierquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Daar kan ik me ook nog een discussie over herinneren. En ik had het vermoeden dat we etc toen wel overtuigd hadden dat het tijd was om per direct dat bandje door te knippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |