quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh, ik weet toch neit of t m is red
Die is wel in de buurt dus het zou zomaar kunnen. Samen met Anderson.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:33 schreef iamredleader het volgende:TM!
Tijd voor bed hier, morgenavond wordt laat... nieuwjaarsfeest van werk
De roddelmachine op volle toeren, wie is de mystery guest / optreden dit jaar? Vandaag van een ingewijde aan de lunchtafel gehoord: Hans Klok
Dat is nou echt een Soempie-actiequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:35 schreef Soempie het volgende:
Ik voel me een ongelooflijke oen! Ik zat me in de trein helemaal te verheugen op House en was blij dat ik net op tijd thuis zou zijn voor de nieuwe afleveringen. Stel ik thuis voor om Blackadder te kijken. Zelfs met Hugh Laurie ging er niet een lampje branden dat ik moest zappen naar House.
Onvergeefelijk..maar via Internet te bekijken.quote:
Ik kwam om ff over negenen thuis, dus ik ga ook maar ff downloaden denk ikquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:35 schreef Soempie het volgende:
Ik voel me een ongelooflijke oen! Ik zat me in de trein helemaal te verheugen op House en was blij dat ik net op tijd thuis zou zijn voor de nieuwe afleveringen. Stel ik thuis voor om Blackadder te kijken. Zelfs met Hugh Laurie ging er niet een lampje branden dat ik moest zappen naar House.
Ik vind dit zo'n mooie scenequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:04 schreef iamredleader het volgende:
Het liedje komt van Dirty Dancing, time of my life
Ja catchy liedjequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n mooie scene
Maar momenteel ben ik verslaafd aan
Dankzij LBen 3FM
Wat betreft 'te dik' zijn: zoals ik al eerder zei, mag er bij wel wat vanaf, maar het kan me niet zoveel boeien en ik ben ook niet echt dik volgens mij. Ook niet volgens Pitt
Blackadder hebben we op DVD, dus toch een beetje jammer. Dat kan ik altijd wel zien.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is nou echt een Soempie-actie
Maar Blackadder is ook vet
Ja het vervelende is dat je het hebt over een cheesy liedje. En de vraag is natuurlijk wat jouw definitie is van cheesy. Enig idee hoe oud het nummer is?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Al die zangers met van die rokerige stemmen(
)
Maar het is een heel bekend nummer volgens mij...
Nog zo'n grote hit van d'r...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:39 schreef Etcetera het volgende:
Maar momenteel ben ik verslaafd aan
Dankzij LBen 3FM
Does it involve turnips?quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Blackadder hebben we op DVD, dus toch een beetje jammer. Dat kan ik altijd wel zien.![]()
Maar, ik heb een cunning plan! Ik ga zo even vragen of een vriendin het opgenomen heeft.
quote:
Vind ik Just a flirt toch leukerquote:
Een bruiloftsnummer, dat gehaltequote:Op donderdag 8 januari 2009 21:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja het vervelende is dat je het hebt over een cheesy liedje. En de vraag is natuurlijk wat jouw definitie is van cheesy. Enig idee hoe oud het nummer is?
Put your head on my shoulder van Anka is ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vind ik Just a flirt toch leuker
Over cheesy nummers gesproken: I love you baby van Paul Anka vind ik he-le-maal geweldig![]()
Oh en in Dirty Dancing zit Mrs. Gilmore, mama van Lorelai Gilmore(en Paul Anka is de naam van een hond in Gilmore Girls. Cirkel is weer rond
)
Misschien heeft iemand een wireless netwerk openstaanquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
Dankzij de verhuizing ben ik straks weer een week afgesloten van Internet
Wat een rust zal je dan hebben...quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:46 schreef Nembrionic het volgende:
Dankzij de verhuizing ben ik straks weer een week afgesloten van Internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |