abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:37:56 #151
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_64825266
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:34 schreef MaJo het volgende:

[..]

Typisch Fries inderdaad En zeker niet gemakkelijk in de omgang nee Maar wel mooi

Dat ik het aan iedereen uit moet leggen en dat ze het vreemd/lastig vinden is ook het moeilijke eraan. Anders had ik het al lang gedaan

Maar ik zat ook al te denken, stel dat ik het weer zat ben kan ik het echt niet maken om het weer terug te veranderen
Ja dan heb ik het toch goed onthouden

Ik vind dat je huidige naam wel goed bij je past maar dat komt natuurlijk omdat ik gewoon niet anders gewend ben.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_64825341
Om heel eerlijk te zijn, vind ik je eerste naam niet zo mooi. Omdat zoveel mensen zo heten. Dus dan vind ik dat andere beter klinken, hardop.
Verder denk ik wel dat je er echt heel goed over na moet denken, inderdaad. Je doet het niet even voor twee weken. En niet alleen voor jezelf, maar voor iedereen aan wie je het door moet geven (vrienden, familie, de neef van de buurman van de opa van je beste vriendin, enz ).
pi_64825352
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:32 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Buikspieroefeningen werken niet om je buik kwijt te raken.
Het enige dat je doet is je buikspieren harder en groter maken en bij vrouwen zitten die achter het vet.
Als je je buikje kwijt wil moet je gaan hardlopen. Je kunt niet op één plek vet wegtrainen.
Je ontneemt me mijn illusie Er zit nauwelijks vet, alleen dat wat er zit, is opgehoopt op één stuk. Vooral lelijk als ik niet volledig rechtop sta
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:43:21 #154
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_64825487
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:40 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Je ontneemt me mijn illusie Er zit nauwelijks vet, alleen dat wat er zit, is opgehoopt op één stuk. Vooral lelijk als ik niet volledig rechtop sta
Kijk kijk....het bekende truukje dat ik echt al 100x gezien heb
Geloof mij nou maar dat het zo'n obsessietruukje is dat bijna alle vrouwen bij zichzelf uithalen.

- voorover buigen en dan zeggen dat je een buikje hebt.

Dat is NORMAAL. Als je dat NIET hebt, DÁN moet je eens na gaan denken.
Ik vind het echt zo onzinnig altijd. Maarja, vrouwen moet altijd iets te klagen hebben

Valsspelen en dan gaan klagen:
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:44:16 #155
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_64825531
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben op zoek naar dat óntzettende cheesy liedje, waarin zo'n heerlijke rokerige mannestem zingt: Now Iiiiii, am so in love with you...." ik heb het al dagen in mijn hoofd en dan wil i khet een keertje echt horen ook
Ik probeer het me voor te stellen maar ik weet niet welk liedje het is.
pi_64825732
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:43 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Geloof mij nou maar dat het zo'n obsessietruukje is dat bijna alle vrouwen bij zichzelf uithalen.

Ik vind het echt zo onzinnig altijd. Maarja, vrouwen moet altijd iets te klagen hebben

Ja, denk je dat ik het leuk vind om steeds te horen dat ik niet dik ben, maar dit zelf wel te denken? Als ik snoep, denk ik dat ik dik word. Als ik in de spiegel kijk (ook als ik wel recht sta), dan zie ik een buikje. En dat moet er dan af. Dat doe ik niet omdat ik graatmager wil zijn, maar omdat ik er niks aan kan doen. Dat is er in gestampt. Door de media misschien wel, maar ook doordat ik gepest werd met dik zijn, van jongs af aan. Ik ben wel 10 kilo afgevallen, maar ik zal mezelf nooit zien als dun of sexy. Dat doe ik niet om te zeuren hoor
Mensen zien gewoon niet wat ik wel zie. Om welke reden ik het dan ook zie, dat maakt niet uit.
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:48:58 #157
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_64825750
Iemand die ik ken, Majo, en die al een stuk ouder is dan jij heeft met dezelfde naam als jij ook haar naam laten vernaderen, in een verkorte versie er van (letter 1,2 en 4). Dat was even wennen, maar het gaat er vanzelf inzitten. Ik ken haar al mijn hele leven En je kan het de mensen altijd gewoon uitleggen en anders... who cares wat zij denken? Over een maand is er weer iets interessanters wat ze bezig houdt en dan heet jij... Nou ja, ik weet alleen de eerste twee letters van je tweede naam Ben wel benieuwd eigenlijk..?
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:49:00 #158
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_64825753
quote:
Dit kan me letterlijk geen reet schelen.

Iemand moest het doen.
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:49:27 #159
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_64825779
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:43 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Alsof er mannen over gaan zeuren dat er iets van een buikje te zien is als je als vrouw voorover buigt. Elke normale man kijkt op dat moment namelijk naar je tieten, die immers dan ook groter lijken. Face the facts.
pi_64825793
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben op zoek naar dat óntzettende cheesy liedje, waarin zo'n heerlijke rokerige mannestem zingt: Now Iiiiii, am so in love with you...." ik heb het al dagen in mijn hoofd en dan wil i khet een keertje echt horen ook
Help, ik zoek... #255
pi_64825821
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Iemand die ik ken, Majo, en die al een stuk ouder is dan jij heeft met dezelfde naam als jij ook haar naam laten vernaderen, in een verkorte versie er van (letter 1,2 en 4). Dat was even wennen, maar het gaat er vanzelf inzitten. Ik ken haar al mijn hele leven En je kan het de mensen altijd gewoon uitleggen en anders... who cares wat zij denken? Over een maand is er weer iets interessanters wat ze bezig houdt en dan heet jij... Nou ja, ik weet alleen de eerste twee letters van je tweede naam Ben wel benieuwd eigenlijk..?
Dat klinkt echt heel lelijk
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:54:58 #162
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_64825993
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:49 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Alsof er mannen over gaan zeuren dat er iets van een buikje te zien is als je als vrouw voorover buigt. Elke normale man kijkt op dat moment namelijk naar je tieten, die immers dan ook groter lijken. Face the facts.
Dan moet je dat Dikke Vrouwen-topic nog eens openen. Dan zit het vol met klagers.
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:59:29 #163
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_64826199
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:54 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Dan moet je dat Dikke Vrouwen-topic nog eens openen. Dan zit het vol met klagers.
Dat is dan weer het verschil tussen echt dikke vrouwen, en vrouwen waarbij een klein beetje babyvet buikje te zien is alleen als ze voorover bukt.
pi_64826368
Het liedje komt van Dirty Dancing, time of my life

donderdag 8 januari 2009 @ 21:04:47 #165
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_64826382
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:48 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Ja, denk je dat ik het leuk vind om steeds te horen dat ik niet dik ben, maar dit zelf wel te denken? Als ik snoep, denk ik dat ik dik word. Als ik in de spiegel kijk (ook als ik wel recht sta), dan zie ik een buikje. En dat moet er dan af. Dat doe ik niet omdat ik graatmager wil zijn, maar omdat ik er niks aan kan doen. Dat is er in gestampt. Door de media misschien wel, maar ook doordat ik gepest werd met dik zijn, van jongs af aan. Ik ben wel 10 kilo afgevallen, maar ik zal mezelf nooit zien als dun of sexy. Dat doe ik niet om te zeuren hoor
Mensen zien gewoon niet wat ik wel zie. Om welke reden ik het dan ook zie, dat maakt niet uit.
Als je denkt dat ik er geen begrip voor heb, dan zit je er echt heel hard naast.
Ik heb me wellicht wat cru uitgedrukt maar het was echt als opsteker bedoeld

Ik heb meer dan 100 meiden voor de lens gehad en mijn ervaring is gewoon dat vrouwen altijd wel een imperfectie gaan zoeken en als die er niet is dan gaan ze die creeeren. En tja, waarschijnlijk allemaal dankzij de cultuurbeelden en het is allemaal zo irrationeel als de pest. Dus je kunt er niets aan doen.

Ik geloof ook niet dat dat is om zielig te doen o.i.d. en waar het wel voor is weet ik ook niet maar ik vind het gewoon ontzettend zonde/jammer. En dat meen ik echt. Dat is niet neerbuigend bedoeld ofso maar het zou gewoon leuk zijn als ze gelukkig zouden zijn en hun zorgen in andere dingen zouden steken.
pi_64826436
En ik ga mijn vrouw ophalen van het zwemmen

for the record, nog even over de discussie gewicht/lengte/dik/mooi: ik ben 1,76m en weeg 76 kg. Klein buikje, kleine "handgrepen" aan de zijkant, meer niet
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:08:14 #167
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_64826524
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:49 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Help, ik zoek... #255
check
Thanks Hopen dat r wat uit komt
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:09:18 #168
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_64826572
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:06 schreef iamredleader het volgende:
En ik ga mijn vrouw ophalen van het zwemmen

for the record, nog even over de discussie gewicht/lengte/dik/mooi: ik ben 1,76m en weeg 76 kg. Klein buikje, kleine "handgrepen" aan de zijkant, meer niet
love handles
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:11:09 #169
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_64826653
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:04 schreef iamredleader het volgende:
Het liedje komt van Dirty Dancing, time of my life

Heb ik net zo een mooie post gemaakt
Maar toch, held
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:50 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Dat klinkt echt heel lelijk
Kan het ook niet helpen. Ze is wel van de twee a variant he, haar naam is nu medeklinker klinker klinker en niet medeklinker klinker medeklinker
Zij is er in ieder geval blij mee
Live from Chicago
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:18:42 #170
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_64826936
Oh, ik weet toch neit of t m is red
Live from Chicago
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:22:14 #171
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_64827092
Bij rokerige mannenstem moet ik echt aan Lou Reed denken. Of Joe Cocker
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:23:29 #172
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_64827142
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:40 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Het enige wat er hier mis is met Elisha Cuthbert..

Is die vreselijke alien-zonnebril. Bwaaah
Blij als die rage voorbij is.
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:27:24 #173
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_64827304
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
Bij rokerige mannenstem moet ik echt aan Lou Reed denken. Of Joe Cocker
Zoiets is het ook...
Live from Chicago
  donderdag 8 januari 2009 @ 21:30:36 #174
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_64827445
Tom Jones>?
pi_64827500
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 21:09 schreef Nembrionic het volgende:
love handles
Stijgbeugels, love handles, zwembandjes, call it anything you like, just don't call it late for dinner
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')