Ah... in dat geval is het een goed excuus om al dat rooie nepbier te gaan verbieden. Ik zie tegenwoordig zelfs sommige mannen rose-bier drinken. Foei !quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
http://archief.nrc.nl/ind(...)kers+sneller+dronken
Wat kan er in hemelsnaam nou zo beschamend zijn dat je niet aan je familie/beste vriend(in)/psych kwijt kunt?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:57 schreef MaJo het volgende:
en er is iets anders waar ik heel erg over pieker maar durf het eigenlijk niet te zeggen want ik ben bang dat mensen het dom vindenkan het daarom ook bij niemand kwijt
flauw... ik weet hetquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:30 schreef Hawaii-tim het volgende:
Vandaag de keuken voor 90% afgemaakt. Magnetron en frituurpan aangesloten en getest.
Heel flauwquote:
Ok danquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat kan er in hemelsnaam nou zo beschamend zijn dat je niet aan je familie/beste vriend(in)/psych kwijt kunt?
Ik weet nu al dat je weer een olifant hebt gemaakt van een mug die allang doodgeslagen had moeten worden.
Of wellicht is wéten sterk uitgedrukt maar de vermoedens zijn sterk
Ik zeg: gekker dan LL wordt het vast niet. En zo wel, dan kun je het maar beter kwijt zijn
Dus mocht je over de drempel stappen, je weet de kanalen om me te bereiken, ze staan open
Dat vond ik ook altijdquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook niet te licht, er zou best wat af mogen van mijn buik
Shokkingquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok dan
Ik zit eraan te denken om mijn naam te veranderen, in mijn tweede naam (voor het geval je deze weet: liever niet hier zeggen) Waarom? Ik heb het altijd al een mooiere naam gevonden dan mijn eerste naam. Is op zich ook niks mis mee maar mijn tweede naam past beter bij me. Ik heb het alleen nooit gedurfd en vind dat ik er nu eigenlijk te oud voor ben. Maar ik zit er wel steeds meer over na te denken...
Tot zover dus
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Shokking![]()
![]()
Wel duur meen ik om je naam te veranderen, maar je kan ook gewoon je roepnaam aanpassen
Waarom wil je dat? Ik begrijp dat je je tweede naam mooier vindt, maar is er iets mis met je eerste naam? Ik denk dat die misschien juist beter is, die kent iedereen en kan ook iedereen uitspreken. Je tweede is wel mooi, maar heel apart. Bedoel je daarom dat die beter bij je past? Je moet het zelf weten, maar ik denk dat er heel veel mee gemoeid is en dat je het dan misschien beter alleen voor jezelf kunt doen (dus niet officieel). Tenzij je je 'echte' naam echt niet mooi vindt natuurlijk, dan moet je het doen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok dan
Ik zit eraan te denken om mijn naam te veranderen, in mijn tweede naam (voor het geval je deze weet: liever niet hier zeggen) Waarom? Ik heb het altijd al een mooiere naam gevonden dan mijn eerste naam. Is op zich ook niks mis mee maar mijn tweede naam past beter bij me. Ik heb het alleen nooit gedurfd en vind dat ik er nu eigenlijk te oud voor ben. Maar ik zit er wel steeds meer over na te denken...
Tot zover dus
Ik wil eigenlijk dat stuk buik eraf dat over je broek hangt als je bukt, onder je navel. Maar dat gaat denk ik eerder met een strakke buik dan een dunne buik. Buikspieroefeningen doe ik wel, maar dat schiet echt niet opquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat vond ik ook altijdMaar de laatste tijd is het wel randje, ik heb bijna geen buik meer en dat vinden de meesten ook niet mooi
De medicatie begint aan te slaan dus ik val ook weer af![]()
Dat kan toch altijd, toen ik op vakantie was heb ik ook mijn roepnaam tijdelijk aangepast.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
In dat geval zou ik inderdaad alleen mijn roepnaam aanpassen. En ook niet officieel ofzo maar gewoon in het gebruik zeg maar
Dat gaat inderdaad heel wat uitlegwerk zijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:20 schreef MaJo het volgende:
Wat naam betreft: ook een beetje in het kader van een nieuwe ik opbouwen. Maar het moet natuurlijk ook geen vlucht zijn. En als ik besluit om het wel te doen vind ik het zo eng om tegen mensen te zeggen
Nou, ik had wat gekkers verwachtquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok dan
Tot zover dus
Wow je hebt het onthoudenquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Waarom wil je dat? Ik begrijp dat je je tweede naam mooier vindt, maar is er iets mis met je eerste naam? Ik denk dat die misschien juist beter is, die kent iedereen en kan ook iedereen uitspreken. Je tweede is wel mooi, maar heel apart. Bedoel je daarom dat die beter bij je past? Je moet het zelf weten, maar ik denk dat er heel veel mee gemoeid is en dat je het dan misschien beter alleen voor jezelf kunt doen (dus niet officieel). Tenzij je je 'echte' naam echt niet mooi vindt natuurlijk, dan moet je het doen.
Ik vind mijn (roep)naam trouwens ook niet geweldig als ik hem hoor bij anderen, maar bij mezelf ben ik het zo gewend, dat ik het nooit zou veranderen. Alhoewel mijn 'echte' naam (doopnaam en officiële naam) ook wel mooi is.
Buikspieroefeningen werken niet om je buik kwijt te raken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk dat stuk buik eraf dat over je broek hangt als je bukt, onder je navel. Maar dat gaat denk ik eerder met een strakke buik dan een dunne buik. Buikspieroefeningen doe ik wel, maar dat schiet echt niet op
Ik weet zelf ook wel dat ik niet dik ben, dun zelfs, alleen af en toe wil ik nog dunner zijn
Daarom had ik het ook veel eerder moeten doen. Bij nieuwe studie, nieuw werk ofzo. Maar ik ben er ook nog niet uitquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat kan toch altijd, toen ik op vakantie was heb ik ook mijn roepnaam tijdelijk aangepast.
voor je huidige kennissen zal het wel vreemd zijn als je opeens anders genoemd wilt worden maar voor nieuwe mensen maakt het niks uit
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:28 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad heel wat uitlegwerk zijnEn ik denk dat het echt wennen wordt.
Je achternaam begon toch met een D? Ik ben aan het testen wat het beste klinkt
Typisch Fries inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, ik had wat gekkers verwacht
En nu zit ik te twijfelen of ik me je 2e naam kan herinneren
Als het is wat ik denk dat het is (iets typisch Fries?) dan is het enige dat je je af moet vragen, of die naam een beetje gemakkelijk in de omgang is. Niets is zo vervelend als een naam die je 3x moet geven.
Verder hoef je natuurlijk niets officieel te veranderen, alleen je roepnaam. Dus dat is opzich gemakkelijk.
Maar dat gaat natuurlijk wel voor heel veel mensen heel erg wennen worden.
En als het onderdeel is van je "nieuwe ik" dan moet je inderdaad eens goednadenken of dat niet een valse belofte aan jezelf is.
Verder moet je gewoon doen waar je jezelf lekker bij voelt. Fuck de rest
Maar je moet je wel beseffen dat het pas écht raar is als je je naam verandert en 6 maanden later weer je oude naam aanneemt.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:20 schreef MaJo het volgende:
Wat naam betreft: ook een beetje in het kader van een nieuwe ik opbouwen. Maar het moet natuurlijk ook geen vlucht zijn. En als ik besluit om het wel te doen vind ik het zo eng om tegen mensen te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |