abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2009 @ 19:21:46 #126
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_64822061
quote:
Ah... in dat geval is het een goed excuus om al dat rooie nepbier te gaan verbieden. Ik zie tegenwoordig zelfs sommige mannen rose-bier drinken. Foei !
  donderdag 8 januari 2009 @ 19:25:09 #127
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_64822181
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 17:57 schreef MaJo het volgende:
en er is iets anders waar ik heel erg over pieker maar durf het eigenlijk niet te zeggen want ik ben bang dat mensen het dom vinden kan het daarom ook bij niemand kwijt
Wat kan er in hemelsnaam nou zo beschamend zijn dat je niet aan je familie/beste vriend(in)/psych kwijt kunt?
Ik weet nu al dat je weer een olifant hebt gemaakt van een mug die allang doodgeslagen had moeten worden.
Of wellicht is wéten sterk uitgedrukt maar de vermoedens zijn sterk

Ik zeg: gekker dan LL wordt het vast niet. En zo wel, dan kun je het maar beter kwijt zijn
Dus mocht je over de drempel stappen, je weet de kanalen om me te bereiken, ze staan open

[ Bericht 6% gewijzigd door Nembrionic op 08-01-2009 19:42:18 ]
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  donderdag 8 januari 2009 @ 19:30:07 #128
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_64822350
Vandaag de keuken voor 90% afgemaakt. Alles hangt, de lampjes onder de kastjes doen het, de afzuigkap hangt en werkt. Nu nog plinten en wat achterwandjes + vloer. Dan is 'ie klaar
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:12:58 #129
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_64824087
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:30 schreef Hawaii-tim het volgende:
Vandaag de keuken voor 90% afgemaakt. Magnetron en frituurpan aangesloten en getest.
flauw... ik weet het
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:14:28 #130
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_64824146
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:12 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

flauw... ik weet het
Heel flauw
Wij hebben geen magnetron. En een frituurpan staat bij ons zelden aan.
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 20:18:31 #131
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64824331
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:25 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Wat kan er in hemelsnaam nou zo beschamend zijn dat je niet aan je familie/beste vriend(in)/psych kwijt kunt?
Ik weet nu al dat je weer een olifant hebt gemaakt van een mug die allang doodgeslagen had moeten worden.
Of wellicht is wéten sterk uitgedrukt maar de vermoedens zijn sterk

Ik zeg: gekker dan LL wordt het vast niet. En zo wel, dan kun je het maar beter kwijt zijn
Dus mocht je over de drempel stappen, je weet de kanalen om me te bereiken, ze staan open
Ok dan

Ik zit eraan te denken om mijn naam te veranderen, in mijn tweede naam (voor het geval je deze weet: liever niet hier zeggen ) Waarom? Ik heb het altijd al een mooiere naam gevonden dan mijn eerste naam. Is op zich ook niks mis mee maar mijn tweede naam past beter bij me. Ik heb het alleen nooit gedurfd en vind dat ik er nu eigenlijk te oud voor ben. Maar ik zit er wel steeds meer over na te denken...

Tot zover dus
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 20:19:30 #132
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64824377
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 18:59 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Ik vind mezelf ook niet te licht, er zou best wat af mogen van mijn buik
Dat vond ik ook altijd Maar de laatste tijd is het wel randje, ik heb bijna geen buik meer en dat vinden de meesten ook niet mooi

De medicatie begint aan te slaan dus ik val ook weer af
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 20:20:31 #133
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64824428
Wat naam betreft: ook een beetje in het kader van een nieuwe ik opbouwen. Maar het moet natuurlijk ook geen vlucht zijn. En als ik besluit om het wel te doen vind ik het zo eng om tegen mensen te zeggen
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:21:20 #134
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_64824476
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ok dan

Ik zit eraan te denken om mijn naam te veranderen, in mijn tweede naam (voor het geval je deze weet: liever niet hier zeggen ) Waarom? Ik heb het altijd al een mooiere naam gevonden dan mijn eerste naam. Is op zich ook niks mis mee maar mijn tweede naam past beter bij me. Ik heb het alleen nooit gedurfd en vind dat ik er nu eigenlijk te oud voor ben. Maar ik zit er wel steeds meer over na te denken...

Tot zover dus
Shokking

Wel duur meen ik om je naam te veranderen, maar je kan ook gewoon je roepnaam aanpassen
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 20:22:30 #135
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64824527
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:21 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

Shokking

Wel duur meen ik om je naam te veranderen, maar je kan ook gewoon je roepnaam aanpassen

In dat geval zou ik inderdaad alleen mijn roepnaam aanpassen. En ook niet officieel ofzo maar gewoon in het gebruik zeg maar
pi_64824637
quote:

[..]

Ok dan

Tot zover dus
Waarom wil je dat? Ik begrijp dat je je tweede naam mooier vindt, maar is er iets mis met je eerste naam? Ik denk dat die misschien juist beter is, die kent iedereen en kan ook iedereen uitspreken. Je tweede is wel mooi, maar heel apart. Bedoel je daarom dat die beter bij je past? Je moet het zelf weten, maar ik denk dat er heel veel mee gemoeid is en dat je het dan misschien beter alleen voor jezelf kunt doen (dus niet officieel). Tenzij je je 'echte' naam echt niet mooi vindt natuurlijk, dan moet je het doen.

Ik vind mijn (roep)naam trouwens ook niet geweldig als ik hem hoor bij anderen, maar bij mezelf ben ik het zo gewend, dat ik het nooit zou veranderen. Alhoewel mijn 'echte' naam (doopnaam en officiële naam) ook wel mooi is.
pi_64824719
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:19 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat vond ik ook altijd Maar de laatste tijd is het wel randje, ik heb bijna geen buik meer en dat vinden de meesten ook niet mooi

De medicatie begint aan te slaan dus ik val ook weer af
Ik wil eigenlijk dat stuk buik eraf dat over je broek hangt als je bukt, onder je navel. Maar dat gaat denk ik eerder met een strakke buik dan een dunne buik. Buikspieroefeningen doe ik wel, maar dat schiet echt niet op
Ik weet zelf ook wel dat ik niet dik ben, dun zelfs, alleen af en toe wil ik nog dunner zijn
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:27:22 #138
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_64824740
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:22 schreef MaJo het volgende:

[..]

In dat geval zou ik inderdaad alleen mijn roepnaam aanpassen. En ook niet officieel ofzo maar gewoon in het gebruik zeg maar
Dat kan toch altijd, toen ik op vakantie was heb ik ook mijn roepnaam tijdelijk aangepast.
voor je huidige kennissen zal het wel vreemd zijn als je opeens anders genoemd wilt worden maar voor nieuwe mensen maakt het niks uit
pi_64824802
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:20 schreef MaJo het volgende:
Wat naam betreft: ook een beetje in het kader van een nieuwe ik opbouwen. Maar het moet natuurlijk ook geen vlucht zijn. En als ik besluit om het wel te doen vind ik het zo eng om tegen mensen te zeggen
Dat gaat inderdaad heel wat uitlegwerk zijn En ik denk dat het echt wennen wordt.
Je achternaam begon toch met een D? Ik ben aan het testen wat het beste klinkt
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:29:59 #140
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_64824876
quote:

[..]

Ok dan

Tot zover dus
Nou, ik had wat gekkers verwacht

En nu zit ik te twijfelen of ik me je 2e naam kan herinneren
Als het is wat ik denk dat het is (iets typisch Fries?) dan is het enige dat je je af moet vragen, of die naam een beetje gemakkelijk in de omgang is. Niets is zo vervelend als een naam die je 3x moet geven.

Verder hoef je natuurlijk niets officieel te veranderen, alleen je roepnaam. Dus dat is opzich gemakkelijk.
Maar dat gaat natuurlijk wel voor heel veel mensen heel erg wennen worden.

En als het onderdeel is van je "nieuwe ik" dan moet je inderdaad eens goednadenken of dat niet een valse belofte aan jezelf is.

Verder moet je gewoon doen waar je jezelf lekker bij voelt. Fuck de rest
Maar je moet je wel beseffen dat het pas écht raar is als je je naam verandert en 6 maanden later weer je oude naam aanneemt.
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 20:31:44 #141
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64824960
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:25 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Waarom wil je dat? Ik begrijp dat je je tweede naam mooier vindt, maar is er iets mis met je eerste naam? Ik denk dat die misschien juist beter is, die kent iedereen en kan ook iedereen uitspreken. Je tweede is wel mooi, maar heel apart. Bedoel je daarom dat die beter bij je past? Je moet het zelf weten, maar ik denk dat er heel veel mee gemoeid is en dat je het dan misschien beter alleen voor jezelf kunt doen (dus niet officieel). Tenzij je je 'echte' naam echt niet mooi vindt natuurlijk, dan moet je het doen.

Ik vind mijn (roep)naam trouwens ook niet geweldig als ik hem hoor bij anderen, maar bij mezelf ben ik het zo gewend, dat ik het nooit zou veranderen. Alhoewel mijn 'echte' naam (doopnaam en officiële naam) ook wel mooi is.
Wow je hebt het onthouden Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar bij mijn eerste naam heb ik gewoon niet het gevoel dat ik dat ben. Ik heb het altijd al vreemd gevonden als mensen mijn naam noemde, alsof het niet klopt Mijn tweede naam is inderdaad apart en vind ik wat dat betreft beter bij me passen
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:32:34 #142
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_64824997
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:26 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk dat stuk buik eraf dat over je broek hangt als je bukt, onder je navel. Maar dat gaat denk ik eerder met een strakke buik dan een dunne buik. Buikspieroefeningen doe ik wel, maar dat schiet echt niet op
Ik weet zelf ook wel dat ik niet dik ben, dun zelfs, alleen af en toe wil ik nog dunner zijn
Buikspieroefeningen werken niet om je buik kwijt te raken.
Het enige dat je doet is je buikspieren harder en groter maken en bij vrouwen zitten die achter het vet.
Als je je buikje kwijt wil moet je gaan hardlopen. Je kunt niet op één plek vet wegtrainen.
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 20:32:53 #143
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64825020
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:27 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

Dat kan toch altijd, toen ik op vakantie was heb ik ook mijn roepnaam tijdelijk aangepast.
voor je huidige kennissen zal het wel vreemd zijn als je opeens anders genoemd wilt worden maar voor nieuwe mensen maakt het niks uit
Daarom had ik het ook veel eerder moeten doen. Bij nieuwe studie, nieuw werk ofzo. Maar ik ben er ook nog niet uit
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 20:33:16 #144
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64825040
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:28 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Dat gaat inderdaad heel wat uitlegwerk zijn En ik denk dat het echt wennen wordt.
Je achternaam begon toch met een D? Ik ben aan het testen wat het beste klinkt
Laat even weten wat het beste klinkt
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:34:17 #145
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:34:25 #146
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 20:34:50 #147
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_64825134
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:29 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Nou, ik had wat gekkers verwacht

En nu zit ik te twijfelen of ik me je 2e naam kan herinneren
Als het is wat ik denk dat het is (iets typisch Fries?) dan is het enige dat je je af moet vragen, of die naam een beetje gemakkelijk in de omgang is. Niets is zo vervelend als een naam die je 3x moet geven.

Verder hoef je natuurlijk niets officieel te veranderen, alleen je roepnaam. Dus dat is opzich gemakkelijk.
Maar dat gaat natuurlijk wel voor heel veel mensen heel erg wennen worden.

En als het onderdeel is van je "nieuwe ik" dan moet je inderdaad eens goednadenken of dat niet een valse belofte aan jezelf is.

Verder moet je gewoon doen waar je jezelf lekker bij voelt. Fuck de rest
Maar je moet je wel beseffen dat het pas écht raar is als je je naam verandert en 6 maanden later weer je oude naam aanneemt.
Typisch Fries inderdaad En zeker niet gemakkelijk in de omgang nee Maar wel mooi

Dat ik het aan iedereen uit moet leggen en dat ze het vreemd/lastig vinden is ook het moeilijke eraan. Anders had ik het al lang gedaan

Maar ik zat ook al te denken, stel dat ik het weer zat ben kan ik het echt niet maken om het weer terug te veranderen
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:34:52 #148
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:35:14 #149
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_64825154
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 20:20 schreef MaJo het volgende:

Dat snap ik wel. Het komt niet vaak voor dat mensen hun naam veranderen en het is wel opzienbarend.
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:37:34 #150
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_64825242
Ik ben op zoek naar dat óntzettende cheesy liedje, waarin zo'n heerlijke rokerige mannestem zingt: Now Iiiiii, am so in love with you...." ik heb het al dagen in mijn hoofd en dan wil i khet een keertje echt horen ook
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')