Een echte vriend/vriendin zal het vast niet zo dom vinden als jij denktquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:57 schreef MaJo het volgende:
en er is iets anders waar ik heel erg over pieker maar durf het eigenlijk niet te zeggen want ik ben bang dat mensen het dom vindenkan het daarom ook bij niemand kwijt
Joh, soms heb je gewoon hulp nodig zelfs al vind je het zelf dom klinken. Vraag gewoon iemand die je vertrouwtquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:57 schreef MaJo het volgende:
Ik heb trouwens een poging gedaan tot slapen maar het lukt me niet. Moet nog zoveel doen waardoor ik me niet echt kan ontspannen. Vandaag nog maar 3 hoofdstukken gelezen
en er is iets anders waar ik heel erg over pieker maar durf het eigenlijk niet te zeggen want ik ben bang dat mensen het dom vindenkan het daarom ook bij niemand kwijt
Hoe gaat het nu met zijn hiel?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zit je daar achter Achilles
Dat is een beetje de vinger op de zere plek leggen hequote:Op donderdag 8 januari 2009 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met zijn hiel?
a.s.a.p.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wanneer moet e.e.a. klaar zijn?
flauwquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met zijn hiel?
quote:
Niet zeuren, dat isquote:![]()
[..]
Oh, dat leest vrij vlugquote:Het scheelt dat ik dit een gigantisch leuk onderwerp vind (heilige boeken) en dat het een openboek tentamen is waardoor ik het alleen maar hoef te lezen, maar dit is wel extreem hoorIk lees 30 pagina's per uur, 25 in het engels, dus dat schiet al aardig op. Alleen bij zoveel duurt het nog steeds lang
Ik ga weer lezen
Jij was toch van de vreemde experimenten?quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jongeren brengen anaal tampon met alcohol in
Ik kan me herinneren dat het met de suiker of met een toevoeging te maken had. Vooral met Breezer-achtige dingen. Maar ik kan het zo gauw niet vinden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
volgens mij heeft dat te maken met dat alcohol onderin een mixdrank sterker geconcentreerd is en je daarom relatief sneller een grotere hoeveelheid alcohol binnenkrijgt
Ik vind mezelf ook niet te licht, er zou best wat af mogen van mijn buikquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben 1.82en 65 is absoluut niet zwaar, ben nu alleen gewend om rond de 60 te zitten en dan is het wel wennen weer
ik heb een hele tijd 68 gewogen. Gezond gewicht voo
zoiets wel ja. Meen ik ook ooit gehoord te hebben. Of we hebben dezelfde bron die ons zit te bedriegenquote:Op donderdag 8 januari 2009 18:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat het met de suiker of met een toevoeging te maken had. Vooral met Breezer-achtige dingen. Maar ik kan het zo gauw niet vinden.
Heb jij niet ooit meegedaan aan een 'lekkerste vrouw van fok' contest ofzo ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook niet te licht, er zou best wat af mogen van mijn buik
Ja ik dronk vroeger(ja, opa spreekt) in de disco(ja, opa spreekt) wel eens een paar Breezers als ik het bier zat was. Nou, ik ga als een baksteen naar buitenquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
zoiets wel ja. Meen ik ook ooit gehoord te hebben. Of we hebben dezelfde bron die ons zit te bedriegen
Ik drink nooit en laatst dronk ik flugels na het werk (die keer dat we tot half 2 's nachts werkten en ik maar 4 uur had geslapen). Dat kwam wel aan
ik heb min of meer als grap meegedaan aan de Fok babe contest jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heb jij niet ooit meegedaan aan een 'lekkerste vrouw van fok' contest ofzo ?
Ik dacht altijd dat omdat breezer zo zoet is, dat je het sneller drinkt dan bier. En dat je er daarom meer lam van wordt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik dronk vroeger(ja, opa spreekt) in de disco(ja, opa spreekt) wel eens een paar Breezers als ik het bier zat was. Nou, ik ga als een baksteen naar buiten
Dat zal ik dus niet zo gauw meer doen, daar wordt je echt lam van.
Dat was niet moeilijk te vinden eigenlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:09 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik heb min of meer als grap meegedaan aan de Fok babe contest ja
Dus ergens moeten nog fatsoenlijke foto's van mij zijn te vinden
quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:11 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat omdat breezer zo zoet is, dat je het sneller drinkt dan bier. En dat je er daarom meer lam van wordt.
Als het alcoholpercentage gelijk is.. maakt het verder toch geen zak uit of het gemengd is met water, suiker of stront ? Uiteindelijk krijg je de zelfde hoeveelheid alcohol binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |