Schijndel, Noord-Brabant......quote:
ik hoop dat ik mijn eigen categorie mag zijn, want ik herken mezelf nog nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een kleine selectie uit een kleurrijk spectrum inderdaad.
Vergeet ook niet de 50 jarige huisvrouwtjes die je NIET voor je op de steps wil zien.
Of zo'n onwijs iel mannetje dat wel even 5000kg gaat liften.
En dan zijn er altijd nog de perverts.
Ik kom ook niet veel aan, maar zou ook niet kunnen diëten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:27 schreef wyccie het volgende:
Heb dat lijstje al eens eerder gezien. Respect voor de afvallers, vijftig kilo! Wow....dat is bijna mijn hele gewicht.![]()
Ik ben zó ontzettend blij dat ik nauwelijks aankom, ik heb namelijk totaal geen discipline en kan echt niet van voedsel afblijven.
Ik heb de bovenkant van de middelste en de onderkant van de rechtse (maar dan iets dunner)quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En daar hebben we HIERRRRRR een geweldig topic over: [Pic] Dikke vrouwen-propaganda
Ik weet één ding zeker: Liever een dikke vrouw dan een dikke manquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:11 schreef wyccie het volgende:
Post anders eens een plaatje met drie mannenlichamen. En dan kiezen wij wel.
Ja, hoe zit dat? Hoeveel mag ik wegen als ik 1.83 ben? Laatst werd ik weer gewogen, maar was niks veranderd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik ben inderdaad een ukkepuk. En ik moet niet onder de 50 kilo komen, anders mag ik geen bloed geven. Maar gelukkig word je daar altijd met kleren gewogen. En andrs doe ik mijn Dr. Martens aan als ik te licht word.
Ik kan serieus geen website vinden waar halfblote mannen staan.
Hoe lang ben je? Ik weeg namelijk ook 65 en ik dacht dat ik net iets groter wasquote:Op donderdag 8 januari 2009 02:44 schreef MaJo het volgende:Ben even een paar uurtjes aan het studeren en we zijn tig pagina's en een topic verder
Even een opsomming:
Ja ik rook nog![]()
Die vrouwen zijn alledrie hartstikke mooi en absoluut niet te dik!
Ik loop ook met mijn schouders naar voren
Ik ben 5 kilo aangekomen sinds de infectie aan mijn dikke darmDon't ask
Weeg nu 65
Ik heb net even opgeteld wat ik voor mijn tentamen dinsdag moet leren. 950 bladzijden!![]()
![]()
Had ik het maar nooit uitgerekend, verdomde planning
Vanavond 100 bladzijdes gelezen, nog 850 to go
Ik ga nog maar even verder lezen
Dat is dan ook geen spier, maar bot. Dat heb ik ook.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Om het cliche nog maar erin te gooien. 't Ligt aan het totaalplaatje.
Geen manwijf:
[ afbeelding ]
Op de radio zelf kun je ook meedoen. Net nog.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:49 schreef LadyBlack het volgende:ik heb me op metmichiel.nl opgegeven voor Eurosonic/Noorderslag
Kan ook nog eens kaartjes winnen voor de EBBA-awards (nooit van gehoord) maar daar zijn de TingTings, Alphabeat en Adele!
Even doorbijtenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:53 schreef B.ertha het volgende:
Vervloekte vriendjes die niet af willen spreken! Ik had zo'n mooie planning en nu heb ik extra tijd om te lezen, maar daardoor heb ik juist helemaal de drang om uit te stellen. En ik loop bijna weer bij
En dan het resultaat hier showen natuurlijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Even doorbijten
Ik ga morgen mijn languitgesteldemaarhetmoettochechteenkeertje fotoshoot voor school doen. Nee ik ga niet poserenIk ga gewoon een stuk of 3 voorwerpen pakken en kijken wat in de opdracht staat over hoe ik die op de foto moet zetten
Oh dat komt wel goedquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En dan het resultaat hier showen natuurlijk
Ik maakte soep van broccoli, of prei.... Even koken, beetje bouillon erbij en dan de staafmixer eropquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:14 schreef Etcetera het volgende:
Oh tip voor eten-als-je-verstandskiezen-zijn-getrokken: worteltjes en aardappelen met lekkere jus erover. Géén rundvlees (helaas) want dat moet je echt kouwen. En dat doet pijn
Gedverdemme worteltjesquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:14 schreef Etcetera het volgende:
Oh tip voor eten-als-je-verstandskiezen-zijn-getrokken: worteltjes en aardappelen met lekkere jus erover. Géén rundvlees (helaas) want dat moet je echt kouwen. En dat doet pijn
Ben niet zo van de soepquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik maakte soep van broccoli, of prei.... Even koken, beetje bouillon erbij en dan de staafmixer erop
Het hoeft nietquote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben niet zo van de soep
[..]
Het hoeft niet
Ik lees ongeveer <5 pagina's per uur als het om een lastig biochemisch boek gaat.quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:55 schreef Nembrionic het volgende:
Ik snap echt niet hoe jullie dat doen. Als ik echt helemaal in een boek zit dan kan ik wel 100 blz of meer op een dag lezen. Maar dan hoef ik het niet eens te leren. Zodra het iets minder interessant is gaat de snelheid toch echt omlaag
Inderdaad, botten heb ik ook. Pink heeft echt zo'n mannenlijntje.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:49 schreef MaJo het volgende:
Is inderdaad geen manwijf maar die uitstekende botten vind ik niet mooi... En dat is wat anders dan die enge lijn die pink heeft
En als je ze nou vraagt of ze zich ook zo goed voelen tijdens die sapkuur op de laatste dag? Domme dozen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb ook een keer een discussie gehad over zo'n sapkuur. De dame in kwestie die het volgde voelde zich na een week alleen maar sap drinken altijd weer heel goed als ze weer ging eten.
Hier.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:02 schreef LadyBlack het volgende:
Via je slijmvliezen toch wel?
Waar is Wyccie?![]()
Kan het er iets mee te maken hebben dat het daar beter blijft zitten zodat het alle tijd heeft op te lossen in het speeksel en niet per ongeluk ingeslikt wordt?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:38 schreef wyccie het volgende:
Nitraat bij een infarct gaat namelijk onder je tong en niet boven je tong....
Ik ben 1.82quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:51 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik hoop dat ik mijn eigen categorie mag zijn, want ik herken mezelf nog niet
[..]
Ik kom ook niet veel aan, maar zou ook niet kunnen diëten.
[..]
Ik heb de bovenkant van de middelste en de onderkant van de rechtse (maar dan iets dunner)
[..]
Ik weet één ding zeker: Liever een dikke vrouw dan een dikke man
[..]
Ja, hoe zit dat? Hoeveel mag ik wegen als ik 1.83 ben? Laatst werd ik weer gewogen, maar was niks veranderd.
[..]
Hoe lang ben je? Ik weeg namelijk ook 65 en ik dacht dat ik net iets groter was
[..]
Dat is dan ook geen spier, maar bot. Dat heb ik ook.
[..]
Op de radio zelf kun je ook meedoen. Net nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |