Oke, dat kan ik mij wel voorstellen dat dat bij sommige niet in de smaakt valt...quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:15 schreef JonKeL het volgende:
Het onderwerp was tussendoor geswitched naar kinderen. Dat viel niet bij iedereen in de smaak en daar kwam gedonder van. En de rest lees je maar lekker na![]()
klopt niet helemaal ging niet over kinderen maar over hoe singleouders er mee omgaan en hoe singles zonder kids zouden omgaan met een milf of pilf....quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, dat kan ik mij wel voorstellen dat dat bij sommige niet in de smaakt valt...
Goed, beetje inkomen qua werk. Laatste dagen 6 uur per dag gewerkt om te wennen.quote:
Idd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, dat kan ik mij wel voorstellen dat dat bij sommige niet in de smaakt valt...
Rustig aan weer wennen dus.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:27 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Goed, beetje inkomen qua werk. Laatste dagen 6 uur per dag gewerkt om te wennen.![]()
Heb zin in ( bepaald persoon ) weekend.
Kap nou maar, ben er al klaar mee of je moet me weer chago willen hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klopt niet helemaal ging niet over kinderen maar over hoe singleouders er mee omgaan en hoe singles zonder kids zouden omgaan met een milf of pilf....
maar ok de meeste vonden t wel wat was er maar 1 die t niks vond...
ja maar die vind eigenlijk alles wat iedereen iets vind, niets. Daar kun je bijna de atoomklok op gelijk zetten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klopt niet helemaal ging niet over kinderen maar over hoe singleouders er mee omgaan en hoe singles zonder kids zouden omgaan met een milf of pilf....
Aha okequote:Op woensdag 7 januari 2009 23:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Hou je in....quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja maar die vind eigenlijk alles wat iedereen iets vind, niets. Daar kun je bijna de atoomklok op gelijk zetten.
Geheime kliekjes? , you got to be kidding me.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:26 schreef xFriendx het volgende:
En waar geheime kliekjes, vele pm'tjes en dikke dingelingen aan de orde van de dag zijn en als je daar al niet mee kan leven je kans op een relatie sowieso wel gedoemd is, so live with it.
Game on
Slaap zacht he, veel plz met die bunnyquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:23 schreef Duimelot het volgende:
ik ga mn bunny maar es opzoeken aangezien PP toch niet gaat komen (iig niet over mij heen;))
mensen nog een fijne avond/ nacht
xx
Nog niks afgesproken , maar sms morgen ff voor komend weekend. Zal vast goed komen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Rustig aan weer wennen dus.
Spannend!
Beetje sarcastisch uiteraard. Interesseert me geen drol of die er wel/niet zijn, alsof het ook maar enige invloed heeft op mijn (en velen hier) levenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:30 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Geheime kliekjes? , you got to be kidding me.![]()
![]()
Vast wel. Go with the flow, leven op het randje, etc.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:31 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nog niks afgesproken , maar sms morgen ff voor komend weekend. Zal vast goed komen.
Jij nog plannen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vast wel. Go with the flow, leven op het randje, etc.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:23 schreef Duimelot het volgende:
ik ga mn bunny maar es opzoeken aangezien PP toch niet gaat komen (iig niet over mij heen;))
mensen nog een fijne avond/ nacht
xx
Mwah, nog niet echt. Een beetje go with the flow ook zegmaar.quote:
Zo doe ik dat meestal ook. Alleen kan dat een beetje backfiren, als bv iedereen al wat gepland heeft.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, nog niet echt. Een beetje go with the flow ook zegmaar.
Wat boeit jou dat. Gewoon doen als je het wilt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
Afspreken met een ex van je om wat te gaan eten, done or not done?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
Ach ja, ik ben gewoon niet van het plannen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zo doe ik dat meestal ook. Alleen kan dat een beetje backfiren, als bv iedereen al wat gepland heeft.![]()
Nieuwe pics in je FoBo zie ik., looking fine.
Waarom zou het not done zijn?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
Zal nog eens wat aankaartenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wat boeit jou dat. Gewoon doen als je het wilt.
Sja, hoelang is het al een ex? Heb jij gevoelens of zij?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gevoelens e.d. en dat soort dingen.
Doe eens niet zo kattig joh.quote:
Oke, ik was iets te kort door de bocht.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Lang, aantal jaar, zij niet voor zover ik weet. Geen zin om weer die gevoelens terug te krijgen van toen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sja, hoelang is het al een ex? Heb jij gevoelens of zij?
Heb je haar in de tussentijd wel gezien dan? En die gevoelens hoeven toch niet terug te komen, het is jaren geleden?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lang, aantal jaar, zij niet voor zover ik weer. Geen zin om weer die gevoelens terug te krijgen van toen.
Slaap lekker.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:43 schreef Feitosa het volgende:
Ik ga pitten. Is alweer veels te laat.
Nog 2 dagen tot het weekend.
Nee dat niet. Geloof me dat is al gebeurd, paar dagen last van gehad dus daaom lijkt het mij ook niet verstandig wat te gaan doen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb je haar in de tussentijd wel gezien dan? En die gevoelens hoeven toch niet terug te komen, het is jaren geleden?
Ja, dan moet je het idd niet doen nee.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat niet. Geloof me dat is al gebeurd, paar dagen last van gehad dus daaom lijkt het mij ook niet verstandig wat te gaan doen.
Ik ga winnen hoor!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:35 schreef xFriendx het volgende:
Denk dat ik in het weekend maar eens 5 miljoen ga winnen in de Staatsloterij, eens zien hoelang ik dan nog vrijgezel ben, haha.
Zelf weleens gedaan/gehad?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dan moet je het idd niet doen nee.
Ik ben nog met mijn ex uit eten geweest nadat het uit was zelfs.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zelf weleens gedaan/gehad?
Of iemand anders?
Dan ligt het heel anders natuurlijik jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben nog met mijn ex uit eten geweest nadat het uit was zelfs.
Maar dat was makkelijker voor mij, aangezien ik het uitgemaakt had, en dus niet die gevoelens had.
Ik denk dat je sneller van een maagvirus af bent dan door liefde-veroorzaakte buikpijn. En zeker met een oude vlam.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat niet. Geloof me dat is al gebeurd, paar dagen last van gehad dus daaom lijkt het mij ook niet verstandig wat te gaan doen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd.
Kinderen.
Ik heb stond laatst op het station, mp3speler op, staan er van die koters om me heen te huppelen. Ik doe een paar stappen opzij, gaan die kinderen alsnog om me heen springen en schreeuwen. Ik keek duidelijk heel geïrriteerd en zuchtte even, waarop die moeder me heel geïrriteerd aankijkt. Dus ik zo:
Ja, sorry, maar ik heb gewoon een schurfthekel aan kinderen.
Ik flapte het eruit voor ik er erg in had.
Ik was moequote:Op donderdag 8 januari 2009 07:32 schreef Duimelot het volgende:
goedemorgen, het is hier niet lang meer doorgegaan zie ik, de nachtploeg had geen zin !?
brrrrrrrrr dalijk de kou weer trotseren, maar eerst een bammetje!
En lekker uitgeslapen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen :w
Vanmorgen wat later begonen, want gister wat later gaan slapen enzo
Morguh. Heb me verslapen en m,n werk maar gebeld dat ik vandaag vrij neem.quote:
Met veel suiker, doe maar kaneelthee.quote:
Lekker! Maar winterglow is 't aller lekkerstquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met veel suiker, doe maar kaneelthee.
Ik hou niet van die rare smaakjes, ik ben van de oldschool theesoorten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:49 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Lekker! Maar winterglow is 't aller lekkerst![]()
Zodra ik het gevonden heb vertel ik het je ok?quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:08 schreef MLI het volgende:
Hoi.
Ik kon niet slapen vannacht. En toen was ik zo een beetje aan het denken. Het is eigenlijk de bedoeling dat ik dit jaar geen serieuze relatie op ga bouwen i.v.m. stoppen met alcohol en drank (wat ik voor mezelf moet doen, relatie zou extra motivatie zijn). Eh, ik dwaal af. Goed, ik was dus aan het denken over hoe het zou zijn om de rest van mijn leven zonder serieuze relatie door te brengen. Ik heb eigenlijk nog nooit overwogen of dat misschien niet mijn voorkeur zou moeten krijgen. Nu is dat voor mij wat lastig in te schatten hoe dat zal zijn want ik denk dat ikzelf nog niet 'rijp' genoeg ben (25). Kunnen de oudere singles mij eens vertellen in welk opzicht je leven als single veranderd nadat je de rust gevonden hebt en berust je dan makkelijker in het niet hebben van een relatie?
Hai, Ik ben een ouwe singlequote:Op donderdag 8 januari 2009 09:08 schreef MLI het volgende:
Hoi.
Ik kon niet slapen vannacht. En toen was ik zo een beetje aan het denken. Het is eigenlijk de bedoeling dat ik dit jaar geen serieuze relatie op ga bouwen i.v.m. stoppen met alcohol en drank (wat ik voor mezelf moet doen, relatie zou extra motivatie zijn). Eh, ik dwaal af. Goed, ik was dus aan het denken over hoe het zou zijn om de rest van mijn leven zonder serieuze relatie door te brengen. Ik heb eigenlijk nog nooit overwogen of dat misschien niet mijn voorkeur zou moeten krijgen. Nu is dat voor mij wat lastig in te schatten hoe dat zal zijn want ik denk dat ikzelf nog niet 'rijp' genoeg ben (25). Kunnen de oudere singles mij eens vertellen in welk opzicht je leven als single veranderd nadat je de rust gevonden hebt en berust je dan makkelijker in het niet hebben van een relatie?
MURMELI!..quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:01 schreef Murmeli het volgende:
Hooooi allemaal!!
ben net op mn slaapplekje aangekomen in KUala Lumpur... Gaaf man, bizarre stad, super druk en ruikt overal naar etenlekker
Reis ging goed, ik ben helemaal blij. Nu even op mijn vrienden aan het wachten, dus daar om even online
knuffels,
murmeli
Het is goed van je dat je zo met jezelf bezig bent en aan het stoppen bent met drank en roken. Toch zou ik me nu even niet druk maken over het al dan niet hebben van een relatie in de toekomst. Richt je eerst eens op het heden, dat kost al energie genoegquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:08 schreef MLI het volgende:
Hoi.
Ik miste jullie gewoonquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
MURMELI!..Gelukkig ben je niet verslaafd he??
Je leven veranderd niet als je rust hebt, je bekijkt je leven anders met een rustgevoel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:08 schreef MLI het volgende:
Hoi.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:01 schreef Murmeli het volgende:
Hooooi allemaal!!
ben net op mn slaapplekje aangekomen in KUala Lumpur... Gaaf man, bizarre stad, super druk en ruikt overal naar etenlekker
Reis ging goed, ik ben helemaal blij. Nu even op mijn vrienden aan het wachten, dus daar om even online
knuffels,
murmeli
Veel plezier nog daarzo, enne niet te veel online komen he! Het is wel vakantie namelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik miste jullie gewoon
en moet toch een beetje uitbrakken van mn jetlag... niks geslapen. zit hier lekekr met een kopje thee![]()
nou ik ga ff wat mails sturen
Hoe kan je ons nou kwijt zijn nu je weer volledig single bent?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:20 schreef Q. het volgende:
Ah, daar zijn jullie, ik was jullie al kwijt. Ik zou het nog bijna druk krijgen op mijn laatste dagen hier.
Kijk nou hier! Een single iemand die danstquote:
90% single.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe kan je ons nou kwijt zijn nu je weer volledig single bent?
Huh, je had die ene toch afgekapt want die werd te claimerig ofzo? Of heb je alweer een nieuwe?quote:
Hoezo 'of'?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Huh, je had die ene toch afgekapt want die werd te claimerig ofzo? Of heb je alweer een nieuwe?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk nou hier! Een single iemand die danst
Dat ga ik dit weekend doen, eerder zie ik haar niet. Ga ik niet per SMS ofzo doen, ik ben mn ex niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Huh, je had die ene toch afgekapt want die werd te claimerig ofzo? Of heb je alweer een nieuwe?
Dat kan ook nog inderdaad.quote:
Heb je al wel laten doorschemeren wat je ongeveer wil zeggen dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ga ik dit weekend doen, eerder zie ik haar niet. Ga ik niet per SMS ofzo doen, ik ben mn ex niet..
Goed zo! Ik hoop dat het geen drama zal wordenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ga ik dit weekend doen, eerder zie ik haar niet. Ga ik niet per SMS ofzo doen, ik ben mn ex niet..
Ik heb er iig behoorlijk duidelijk op gehint.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb je al wel laten doorschemeren wat je ongeveer wil zeggen dan?
Oh, vast wel. Borderlinertje.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed zo! Ik hoop dat het geen drama zal worden
Oef, sterkte dan maar!quote:
Dat ze iig niet denkt dat ze dit weekend de meest geweldige date van haar leven gaat hebben, terwijl ze in werkelijkheid geditched wordt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er iig behoorlijk duidelijk op gehint.
*mompelt iets over een soortgelijke situatie wat hij heeft meegemaaktquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ze iig niet denkt dat ze dit weekend de meest geweldige date van haar leven gaat hebben, terwijl ze in werkelijkheid geditched wordt.
Dat horen we maandag pasquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ze iig niet denkt dat ze dit weekend de meest geweldige date van haar leven gaat hebben, terwijl ze in werkelijkheid geditched wordt.
Mocht ik maandag rond 12:00 nog niets hebben gepost dan wil ik jullie vragen om de politie te bellen.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Mocht ik maandag rond 12:00 nog niets hebben gepost dan wil ik jullie vragen om de politie te bellen.!
Bang dat ze je ziel claimt?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Mocht ik maandag rond 12:00 nog niets hebben gepost dan wil ik jullie vragen om de politie te bellen.!
Oh, die zijn tofquote:
Liefde maakt blind. Ze zal stiekem blijven hopen..quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:51 schreef Kluts het volgende:
Joh, zolang je gewoon duidelijk bent, is er weinig aan de hand toch?
Of bekijk ik het nu gewoon heel naïef?
Wederom, hoezo 'of'?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:51 schreef Kluts het volgende:
Nog nooit een borderliner meegemaakt zo te lezen......quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:51 schreef Kluts het volgende:
Ik moet, zeker op Fok!, altijd denken aan die keer dat Tara zijn HTML-rechten misbruikte om middenin een borderlinediscussie het nummer van Madonna te embedden in de paginaquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:54 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nog nooit een borderliner meegemaakt zo te lezen......
Sterker nog ,mijn beste vriendin is er een, dus ik weet er wel eea vanaf. Maar duidelijkheid is misschien wel bot, maar daar hebben mensen vaak meer aan.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:54 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nog nooit een borderliner meegemaakt zo te lezen......
Mijn halve familie is borderliner. Maar ik heb ook een borderline-ex, wat een drama was dat zeg. Heb mn telefoon wekenlang uit gehad.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sterker nog ,mijn beste vriendin is er een, dus ik weet er wel eea vanaf. Maar duidelijkheid is misschien wel bot, maar daar hebben mensen vaak meer aan.
Ik was er helaas niet bij maar ik kan de lol er wel van in zien ja. Briljantquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik moet, zeker op Fok!, altijd denken aan die keer dat Tara zijn HTML-rechten misbruikte om middenin een borderlinediscussie het nummer van Madonna te embedden in de pagina.
Een vriendin van me is ook zo. Kan wel redelijk goed met haar over weg. Maar soms moet je ze weken niet zien. Anders draai je door.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn halve familie is borderliner. Maar ik heb ook een borderline-ex, wat een drama was dat zeg. Heb mn telefoon wekenlang uit gehad.!
Rebel.quote:
Wat maakt haar zo 'borderline'?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:59 schreef Q. het volgende:
Mijn halve familie is borderliner. Maar ik heb ook een borderline-ex, wat een drama was dat zeg. Heb mn telefoon wekenlang uit gehad.!
Toen ik wakker werd niet maar nu welquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Rebel.Voel je je al beter vandaag? Alles binnen gehouden?
Dankje.. slowchat is altijd wel leukquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ah iemand nieuw. ( voor mij iig). Welkom.
Beter ga je de op lezenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:08 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Dankje.. slowchat is altijd wel leuk
Je laatste, bij voorkeur (maar het maakt ook niet echt uit). Ik vroeg me af wat jouw visie was van iemand die 'borderline' heeft.quote:
Dat heeft je dus al die haren gekostquote:
Ik ben al een jaar vrijgezel. Wel af en toe een date gehad maar is op niets uitgelopen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:12 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hoe kijk jij eigenlijk tegen het single leven aan?
Aha beetje hetzelfde als mij. Ben ook al een jaar vrijgezel, meer nog zelfs. Heb tussendoor wel wat dingetjes gehad, maar dat was van korte duur elke keer. Maar ik vind het wel relaxed. Kan lekker doen waar ik zin in heb en dat kon ik eerst niet. Tenminste niet zo als nuquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:16 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Ik ben al een jaar vrijgezel. Wel af en toe een date gehad maar is op niets uitgelopen.
Ik vind het zelf wel prima te doen hoor.. het is niet zozeer dat ik het erg vind of dat ik geen relatie kan krijgen.. het moet gewoon op je pad komen, en tot nu toe is daar vrij weinig van gekomen
Komt misschien ook omdat ik 9 van de 10 keer geen actie onderneem als een dame oogcontact zoekt
Persoonlijk hoor ik het dan liever gelijk hoor. Dat wachten om af te spreken om dan gedumpt te worden vind ik niksquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe Q het dan ook zal gaan doen zal niet gemakkelijk worden iig.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Persoonlijk hoor ik het dan liever gelijk hoor. Dat wachten om af te spreken om dan gedumpt te worden vind ik niks
Ze geeft het zelf toe. En ik merk het ook wel steeds meer in haar gedrag.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Je laatste, bij voorkeur (maar het maakt ook niet echt uit). Ik vroeg me af wat jouw visie was van iemand die 'borderline' heeft.
Ik probeer mezelf gewoon beter te gedragen dan mijn laatste twee exen die het uitmaakten via respectievelijk MSN en SMS.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe Q het dan ook zal gaan doen zal niet gemakkelijk worden iig.
Da's geen borderline, da's vrouwquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze geeft het zelf toe. En ik merk het ook wel steeds meer in haar gedrag.
* Lage eigenwaarde
* Flinke verlatingsangst (self-fulfilling prophecy)
* Flinke stemmingswisselingen
Word al moe als ik er aan denk..
precies, iets met zachte heelmeesters, gapende wonden enzo. De pijn als het diep zat zit is er toch wel, dus waarom de executie nodeloos rekken en er een enorme dramatisch circus van te maken?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Persoonlijk hoor ik het dan liever gelijk hoor. Dat wachten om af te spreken om dan gedumpt te worden vind ik niks
Nou , dan is mijn date geen vrouw kennelijk.quote:
Hoe uit zich dat?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:26 schreef Q. het volgende:
* Flinke verlatingsangst (self-fulfilling prophecy)
Afgezien van d everlatingsangst heb ik wat je noemt ook in extreme vorm hoorquote:
Jij zit helemaal niet schuin tegenover me!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:35 schreef MNR het volgende:
Die collega schuin tegenover me is echt een gruwelijk lekker ding.
Sorry, moest er even uit
Alsof je bij de slager staat. Lekker he!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:35 schreef MNR het volgende:
Die collega schuin tegenover me is echt een gruwelijk lekker ding.
Sorry, moest er even uit
Ja, alleen soms gaat dat nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Afgezien van d everlatingsangst heb ik wat je noemt ook in extreme vorm hoorIk probeer er mijn dates wel zo weinig mogelijk mee lastig te vallen alleen
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij zit helemaal niet schuin tegenover me!
Hij heeft zeg maar alles wat ik mooi vind aan een man, qua persoonlijkheid ken ik hem niet, maar vermoed dat ik hem niet eens magquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:36 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Alsof je bij de slager staat. Lekker he!
Oh ja, ik hang ook wle eens hysterisch aan d etelefoon totaal onredelijk boos te zijn hoor. Maar dan bied ik de volgende dag mijn excuses aan en let er wat meer op om niet zo te zeiken. Daar heeft niemand wat aanquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, alleen soms gaat dat niet
PMS FTW![]()
![]()
Nou ja, de rest van de maand heb ik er allemaal niet zo'n last van.
Meestal.
Soms wel.
Bevestiging is goed
Ik kan ook heel onredelijk reageren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:44 schreef Ripley het volgende:
Oh ja, ik hang ook wle eens hysterisch aan d etelefoon totaal onredelijk boos te zijn hoor. Maar dan bied ik de volgende dag mijn excuses aan en let er wat meer op om niet zo te zeiken. Daar heeft niemand wat aan![]()
Dat doe ik ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oh ja, ik hang ook wle eens hysterisch aan d etelefoon totaal onredelijk boos te zijn hoor. Maar dan bied ik de volgende dag mijn excuses aan en let er wat meer op om niet zo te zeiken. Daar heeft niemand wat aan
Oh, jullie mogen het ook hoor. Maar wij hebben toch al de naam.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:51 schreef Netstorm het volgende:
[..]
En als mannen het doen dan...
ik...ik....![]()
De wereld is zoo oneerlijk
Mannen hebben weer andere kwaliteitenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:51 schreef Netstorm het volgende:
[..]
En als mannen het doen dan...
ik...ik....![]()
De wereld is zoo oneerlijk
Ik was niet van plan om me er een definitieve mening over te vormen. Maar ik vraag me af of oudere singles zich er nog druk om maken als ze de rest van hun leven single blijven.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Het is goed van je dat je zo met jezelf bezig bent en aan het stoppen bent met drank en roken. Toch zou ik me nu even niet druk maken over het al dan niet hebben van een relatie in de toekomst. Richt je eerst eens op het heden, dat kost al energie genoeg
Ja dat is zo.. 2 much emotions 2 handle hequote:Op donderdag 8 januari 2009 11:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, jullie mogen het ook hoor. Maar wij hebben toch al de naam.
Ik kan daar heel onredelijk geen rekening mee houdenquote:
Ik niet dusquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:52 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om me er een definitieve mening over te vormen. Maar ik vraag me af of oudere singles zich er nog druk om maken als ze de rest van hun leven single blijven.
Ik heb geen idee, ik ben nog niet zo lang single en op het moment niet eens echt...quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:52 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om me er een definitieve mening over te vormen. Maar ik vraag me af of oudere singles zich er nog druk om maken als ze de rest van hun leven single blijven.
Ik heb ook zo'n tante. Da's een tof wijf. Ik heb respect voor haar. Maar goed, zij is alleen gebleven na een scheiding met 2 kindjes. Toch een andere situatie denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ben nog niet zo lang single en op het moment niet eens echt...
Dus als ik het weet, zal ik erop terug komen
(Mijn tante is heel tevreden trouwens alleen, die wil nooit meer een man)
Mijn tante heeft nooit een man gehad.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:05 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n tante. Da's een tof wijf. Ik heb respect voor haar. Maar goed, zij is alleen gebleven na een scheiding met 2 kindjes. Toch een andere situatie denk ik.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:01 schreef Murmeli het volgende:
Hooooi allemaal!!
knuffels,
murmeli
Wow...quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:12 schreef Yamanaka het volgende:
Nou, ik zou het niet trekken om de rest van mijn leven alleen te zijn. Ik ben nu bijna 4 jaar single en begin ondertussen echt gek te worden. Ook helemaal niks gebeurt in die 4 jaar he, geen sex, geen zoenen...
Nee, ik vind of een partner of het hoeft van mij allemaal niet meer. Ik wil allesbhealve alleen oud worden.
Dat is misschien wel het verschil ja, ik zoen altijd wel als ik vrijgezel ben en heel soms meer. Dus ik mis de intimiteit niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:12 schreef Yamanaka het volgende:
Nou, ik zou het niet trekken om de rest van mijn leven alleen te zijn. Ik ben nu bijna 4 jaar single en begin ondertussen echt gek te worden. Ook helemaal niks gebeurt in die 4 jaar he, geen sex, geen zoenen...
Nee, ik vind of een partner of het hoeft van mij allemaal niet meer. Ik wil allesbhealve alleen oud worden.
Hehe ja. Ik wil gewoon iemand hebben waarmee ik leuke dingen kan doen, ff mee knuffelen, vasthouden etc.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wow...
Ja, dan begrijp ik wel dat je het zat bent
Ik zou het overigens ook niet kunnen. Ik ben sinds september 2007 single (en dan wel seks gehad en zoenen), maar ik mis soms echt even een arm om mij heen & noem het allemaal maar op.
Op het moment dat ik dat dacht, kwam ik iemand tegen waar ik 8,5 jaar mee samen ben geweestquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:26 schreef dawg het volgende:
Ik ben er voorlopig even klaar mee, met vrouwen.
Dat moet pijn gedaan hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op het moment dat ik dat dacht, kwam ik iemand tegen waar ik 8,5 jaar mee samen ben geweest
Ik bedoelde dat ik hem toen leerde kennenquote:
Niet? waarom dan toch 8,5 jaar? Ben je wel trouw naar jezelf?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik hem toen leerde kennen
Enzei ik omdat ik nooit 8,5 jaar bij hem had moeten blijven
Allerlei redenen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:32 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Niet? waarom dan toch 8,5 jaar? Ben je wel trouw naar jezelf?
Maakt het niet anders dat ik dat nu wel denk. Ik ben pissed en teleurgesteld, dat lijkt me geen goed uitgangspunt om in iets anders dan in een bed te stappen, met welke vrouw dan ook.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Op het moment dat ik dat dacht, kwam ik iemand tegen waar ik 8,5 jaar mee samen ben geweest
Gelijk heb je, want alle vrouwen zijn bitches.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Maakt het niet anders dat ik dat nu wel denk. Ik ben pissed en teleurgesteld, dat lijkt me geen goed uitgangspunt om in iets anders dan in een bed te stappen, met welke vrouw dan ook.
Echt? Neeeeeeee! Daar valt m'n hoop in stukjes uiteenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelijk heb je, want alle vrouwen zijn bitches.
Ik ben goed in puzzelen, zullen we je hoop weer in elkaar zetten?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Echt? Neeeeeeee! Daar valt m'n hoop in stukjes uiteen
Het was ook fijn, niet alleen ellendequote:Op donderdag 8 januari 2009 12:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Of juist fijn.ze zijn toch 8,5 jaar samen geweest.
-edit- niet dus.
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gelijk heb je, want alle vrouwen zijn bitches.
Waarom blijft men krampachtig een relatie in stand houden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was ook fijn, niet alleen ellende
Maar t blijft een feit dat 1 van ons het eerder had moeten afkappen
Angst om alleen te zijn?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom blijft men krampachtig een relatie in stand houden.waarom waarom...
Men vindt het misschien niet fijn om na al die tijd samen weer alleen te zijn, indd. Dat zie je helaas iets te vaak.. en waarom? wees trouw aan jezelf zeg ik altijdquote:
Veranderen heb ik nooit begrepen.. Als je van diegene houdt, dan hou je toch van diegen zoals hij/zij is en niet omdat je er nog aan wilt sleutelen? Mensen halen aantrekkingskracht en houden van nog wel eens door elkaar, helaas.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:47 schreef dawg het volgende:
Misschien hoop omdat je in je hoofd een ander beeld van iemand hebt dan hij of zij daadwerkelijk is? Dat hij of zij nog zal veranderen?
Kinderen is voor mij geen reden geweest. Mijn ouders waren het goede voorbeeld met het laten zienquote:
Je staat er van te kijken hoe sommige kunnen veranderen na een poos.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:49 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Veranderen heb ik nooit begrepen.. Als je van diegene houdt, dan hou je toch van diegen zoals hij/zij is en niet omdat je er nog aan wilt sleutelen? Mensen halen aantrekkingskracht en houden van nog wel eens door elkaar, helaas.
Ik heb het ook over hoop, dat iemand is zoals je in je hoofd denkt dat diegene is. En daar lang, soms te lang, aan vasthouden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:49 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Veranderen heb ik nooit begrepen.. Als je van diegene houdt, dan hou je toch van diegen zoals hij/zij is en niet omdat je er nog aan wilt sleutelen? Mensen halen aantrekkingskracht en houden van nog wel eens door elkaar, helaas.
Dan kunnen we dit forum wel opdoeken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:54 schreef Ripley het volgende:
ik geloof nooit zo in dat kapotfilosoferen.
Heh.. nu je het zegt.. al die emo's in r&pquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan kunnen we dit forum wel opdoeken.
Mooi, dan is er meer tijd over om "leuke dingen te doen" voor alle singles.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan kunnen we dit forum wel opdoeken.
Dat is toch ook de bedoeling.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:54 schreef Ripley het volgende:
Jee, wat klinkt dat allemaal sneu. Je had een relatie, het ging mis - ik geloof nooit zo in dat kapotfilosoferen.
Hetgeen niet wil zeggen dat je er niet even over na kunt denken en wat van kunt leren uiteraard. Maar het klinkt zo snel zo dramatisch
"Waarom is de maatschappij niet aangepast op singles?"quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:12 schreef Bengeltje het volgende:
Gooi eens wat in de groep dawgjelief. Een echt single iets.
Zou dat moeten?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:14 schreef Q. het volgende:
[..]
"Waarom is de maatschappij niet aangepast op singles?"
Dat is wel heel zwart-wit, Q.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe zou de maatschappij aangepast op singles er dan uit zien?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe zie je dat in godsnaam voor je?!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Gezien het grote aantal singles in voornamelijk de grote steden wel, ja.
Dan zouden er (onderhouds) bedrijven zijn die niet meer briefjes sturen met "Morgen komen we langs. We verwachten dat één van de bewoners thuis is, zo niet dan brengen we toch voorrijkosten in rekening".quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Hoe zou de maatschappij aangepast op singles er dan uit zien?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:18 schreef Q. het volgende:
Dan zouden er (onderhouds) bedrijven zijn die niet meer briefjes sturen met "Morgen komen we langs. We verwachten dat één van de bewoners thuis is, zo niet dan brengen we toch voorrijkosten in rekening".
En het verschil met nu is... ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:18 schreef MNR het volgende:
Allemaal vrijgezellen natuurlijk en als je dan een fb gescoord hebt, word je in een kamertje gestopt totdat je helemaal sufgeneukt bent. En als je een match te pakken hebt, qua liefde, word je in een wereld met allemaal ruziemakende, liefhebbende stelletjes geplaatst?
Nu zie je alles om je heen gebeurenquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Air ziet mij tegen jou zeggen dat je een schatje bent. Zou anders niet kunnen he?
How much?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:21 schreef Yamanaka het volgende:
wtb love
Vind jij de huidige maatschappij voldoende ingericht voor zowel stellen als singles?quote:
Mijn liefde is niet te koop. Lekker cliche he? Wel waarquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:25 schreef Yamanaka het volgende:
What do you ask?
En anders zou hij toch onbetaalbaar zijn geweest.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Mijn liefde is niet te koop. Lekker cliche he? Wel waar
Ja hoor, ik vind de maatschappij precies goed zoals hij is. Wel vind ik het concept 'datingsites' een commercieel iets. Ik geloof ook niet dat je daar je ware liefde vind. Dus skip ik dat bijvoorbeeld gewoon.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:27 schreef dawg het volgende:
Vind jij de huidige maatschappij voldoende ingericht voor zowel stellen als singles?
om maar even ontopic te blijven![]()
Ja, ik begrijp je helemaal, haha. Tuurlijk, je kan wel bij je vrienden terecht, maar dat is toch anders. Daarnaast hebben ze (bijna) allemaal al een relatie, wonen ze samen of zijn ze al getrouwd, dus dan val je er toch een beetje buitenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:24 schreef Yamanaka het volgende:
[..]
Hehe ja. Ik wil gewoon iemand hebben waarmee ik leuke dingen kan doen, ff mee knuffelen, vasthouden etc.
Zijn kleine dingetjes maar ohh zo heerlijk.
Maarja, ben ook best verlegen dus ook een reden dat het nog steeds niet gelukt is. Ook nooit een meid versierd in de discotheek, ben ik te verlegen voor. Heb twee vriendinnen gehad en dat was via het internet.
Ik vind van niet. Huis kopen in je eentje is al helemaal niet makkelijk. Boodschappen doen voor 1 persoon is ook lastiger dan voor 2 i.v.m. verpakkingen. Dan zijn er nog de vooroordelen in de maatschappij die het ook niet makkelijker maken. Er zijn ook weinig activiteiten voor singles bijvoorbeeld. Het is nog niet normaal om in je eentje uit te gaan bijvoorbeeld, terwijl het voor de oudere single toch lastig is om zijn beste vrienden mee te trekken als die met de kids op de bank zitten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja hoor, ik vind de maatschappij precies goed zoals hij is. Wel vind ik het concept 'datingsites' een commercieel iets. Ik geloof ook niet dat je daar je ware liefde vind. Dus skip ik dat bijvoorbeeld gewoon.
Ik zou niet eens weten hoe ik de maatschappij anders in zou richten. Hoe zie jij het?
Ben ik helemaal met je eens!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Mijn liefde is niet te koop. Lekker cliche he? Wel waar
Wie ben ik? Een jongeman van 24 lentes jong *kuch*, uit de omgeving van Leiden. Werk als software programmeur in Rijnsburg, fitness minimaal eek keer per week, ga regelmatig uit, houdt van alle soorten muziek met de voorkeur naar rock en hardstyle.quote:Maar vertel eens, what's your story, want je plaatst zo links en rechts een opmerking, maar echt hoogte krijgen we niet van je.
En dan zou er ook nog brood in de supermarkt te vinden zijn als ik om 6 uur klaar ben met werken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan zouden er (onderhouds) bedrijven zijn die niet meer briefjes sturen met "Morgen komen we langs. We verwachten dat één van de bewoners thuis is, zo niet dan brengen we toch voorrijkosten in rekening".
Ik vind dat de maatschappij te individualistisch is, wordt gemaakt, terwijl wat MLI zegt het tegengestelde doet geloven.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja hoor, ik vind de maatschappij precies goed zoals hij is. Wel vind ik het concept 'datingsites' een commercieel iets. Ik geloof ook niet dat je daar je ware liefde vind. Dus skip ik dat bijvoorbeeld gewoon.
Ik zou niet eens weten hoe ik de maatschappij anders in zou richten. Hoe zie jij het?
Je slaat letterlijk de spijker op de kop. Me vrienden hebben inderdaad al iemand, je kan idd met ze uitgaan maar voelt toch anders etc.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp je helemaal, haha. Tuurlijk, je kan wel bij je vrienden terecht, maar dat is toch anders. Daarnaast hebben ze (bijna) allemaal al een relatie, wonen ze samen of zijn ze al getrouwd, dus dan val je er toch een beetje buiten
En och, mijn ex kende ik ook via internet
Ben ook niet zo van iemand oppikken in de kroeg ofzo - ook te verlegen voor
Hebben al je voorbeelden met single zijn te maken? Betekent het dat je voor alle dingen die je opnoemt, een partner nodig hebt?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:32 schreef MLI het volgende:
Ik vind van niet. Huis kopen in je eentje is al helemaal niet makkelijk. Boodschappen doen voor 1 persoon is ook lastiger dan voor 2 i.v.m. verpakkingen. Dan zijn er nog de vooroordelen in de maatschappij die het ook niet makkelijker maken. Er zijn ook weinig activiteiten voor singles bijvoorbeeld. Het is nog niet normaal om in je eentje uit te gaan bijvoorbeeld, terwijl het voor de oudere single toch lastig is om zijn beste vrienden mee te trekken als die met de kids op de bank zitten.
Hoezo vind jij het te individualistisch?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik vind dat de maatschappij te individualistisch is, wordt gemaakt, terwijl wat MLI zegt het tegengestelde doet geloven.
Okay, thanks. Nee, verder geen vragen en welkom hierquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:34 schreef Yamanaka het volgende:
Ben ik helemaal met je eens!
[..]
Wie ben ik? Een jongeman van 24 lentes jong *kuch*, uit de omgeving van Leiden. Werk als software programmeur in Rijnsburg, fitness minimaal eek keer per week, ga regelmatig uit, houdt van alle soorten muziek met de voorkeur naar rock en hardstyle.
Ben van plan binnenkort op gitaarles te gaan, ben al lange tijd single en word dat zat ennnn ACDC concert in Juni!
Das beetje ik heel kort samengevat.
Mochten er vragen zijn stel ze gerust!
Huis in je eentje kopen is helemaal niet lastig. Je moet enkel genoeg geld hebben, maar dat geldt ook voor stelletjes.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:32 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Huis kopen in je eentje is al helemaal niet makkelijk. Boodschappen doen voor 1 persoon is ook lastiger dan voor 2 i.v.m. verpakkingen. Dan zijn er nog de vooroordelen in de maatschappij die het ook niet makkelijker maken. Er zijn ook weinig activiteiten voor singles bijvoorbeeld. Het is nog niet normaal om in je eentje uit te gaan bijvoorbeeld, terwijl het voor de oudere single toch lastig is om zijn beste vrienden mee te trekken als die met de kids op de bank zitten.
Nee, het kán allemaal alleen. Maar systeem is toegespitst op gezinnen en dat is imho niet meer realistisch. Ik denk niet dat dat de toekomst is. Verdomme, komt er weer een interessant onderwerp voorbij, moet ik studeren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Hebben al je voorbeelden met single zijn te maken? Betekent het dat je voor alle dingen die je opnoemt, een partner nodig hebt?
Inderdaad. Als je met z'n 2-en bent en één van de twee werkt niet / amper (of kinderen en je gaat niet werken), dan schiet het ook niet op.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Huis in je eentje kopen is helemaal niet lastig. Je moet enkel genoeg geld hebben, maar dat geldt ook voor stelletjes.
Voor mij is het wel normaal, ging en ga (maar dat laatste niet zo vaakquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:32 schreef MLI het volgende:
[..]
Zijn er nu zoveel meer singles dan eerst?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:39 schreef mrbox het volgende:
Mrbox zwaai ook ffHey MLI is er ook
![]()
Met de discussie of de wereld teveel gericht is op "stellen/relaties" i.p.v. singles kan je ook heel mooi doortrekken naar of het grote aantal singles van deze tijd gewoon niet iets verkeerd is.
Hier liggen in de supermarkten toch vaak kleine verpakkingen, versvlees per stuk verpakt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:32 schreef MLI het volgende:
[..]
Om maar een klein voorbeeld te noemen, stellen met kinderen die hun kinderen de hele dag op het kinderdagverblijf laten zitten omdat ze zelf carriere willen maken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:38 schreef MLI het volgende:
[..]
Hoezo vind jij het te individualistisch?
Inderdaad. Dus voor de gemiddelde MBO'er is het al behoorlijk lastig want met een inkomen van 1200 netto zijn de opties best wel beperkt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Huis in je eentje kopen is helemaal niet lastig. Je moet enkel genoeg geld hebben, maar dat geldt ook voor stelletjes.
Ik bedoelde het anders. Niet op alleen, maar dat degene met wie je het doet, niet per se een partner hoeft te zijnquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:40 schreef MLI het volgende:
Nee, het kán allemaal alleen. Maar systeem is toegespitst op gezinnen en dat is imho niet meer realistisch. Ik denk niet dat dat de toekomst is. Verdomme, komt er weer een interessant onderwerp voorbij, moet ik studeren.![]()
Ik heb momenteel geen project, dus ik internet de hele dagquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:39 schreef Yamanaka het volgende:
Goed om hier te zijn. Denk ik.
Enne, de thread gaat snel hoor. Moet er niet gewerkt worden.?
Ah, is dat individualisme?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Om maar een klein voorbeeld te noemen, stellen met kinderen die hun kinderen de hele dag op het kinderdagverblijf laten zitten omdat ze zelf carriere willen maken.
Ik denk wel dat mensen gemakkelijker geneigd zijn om met een relatie te kappen als het tegenzit dan vroeger.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:39 schreef mrbox het volgende:
Mrbox zwaai ook ffHey MLI is er ook
![]()
Met de discussie of de wereld teveel gericht is op "stellen/relaties" i.p.v. singles kan je ook heel mooi doortrekken naar of het grote aantal singles van deze tijd gewoon niet iets verkeerd is.
Die stelletjes kunnen het zich veroorloven doordat ze allebei werken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het ook met 2x MBO of 1 MBO en lager. Dan moet je ook genoegen nemen met minder.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:42 schreef MLI het volgende:
[..]
Inderdaad. Dus voor de gemiddelde MBO'er is het al behoorlijk lastig want met een inkomen van 1200 netto zijn de opties best wel beperkt.
Als single word je gedwongen genoegen te nemen met minder.
hoi, wanneer kom je solliciteren?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zijn er nu zoveel meer singles dan eerst?
Volgens mij ligt de aandacht er tegenwoordig meer op
Als ze allebei werken, ja.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:43 schreef Howl het volgende:
[..]
Die stelletjes kunnen het zich veroorloven doordat ze allebei werken.
Nee, dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:41 schreef Bengeltje het volgende:
Ik zou in iedergeval niet durven om alleen een kroeg naar binnen te stappen.![]()
MBOer met 1200 Netto, dan doet diegene iets helemaal verkeerd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:42 schreef MLI het volgende:
[..]
Inderdaad. Dus voor de gemiddelde MBO'er is het al behoorlijk lastig want met een inkomen van 1200 netto zijn de opties best wel beperkt.
Als single word je gedwongen genoegen te nemen met minder.
Is toch niet meer dan jezelf / je eigen ontwikkeling , voor alles zettenquote:
Ja ik zat ff te zoeken naar wat officiele cijfers maar kom er niet zo op...quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk wel dat mensen gemakkelijker geneigd zijn om met een relatie te kappen als het tegenzit dan vroeger.
Minder bang zijn om alleen te zijn misschien, het is echt wel meer geaccepteerd dan het was.
Ik heb daar tegenwoordig schijt aan. 3 weken geleden nog in mijn eentje aan de bar gezeten. Maar nu drink ik niet meer, dus dan is het al anders. Juist als vrouw alleen is dat trouwens érg interessant want je maakt binnen no time contact. Je moet wel tegen jaloerse blikken van vrouwen kunnenquote:
Inderdaad. Tegenwoordig scheiden mensen om elke scheet al :/quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk wel dat mensen gemakkelijker geneigd zijn om met een relatie te kappen als het tegenzit dan vroeger.
Minder bang zijn om alleen te zijn misschien, het is echt wel meer geaccepteerd dan het was.
Wat denk je dat de gemiddelde MBO'er verdient dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:45 schreef Feitosa het volgende:
[..]
MBOer met 1200 Netto, dan doet diegene iets helemaal verkeerd.
Wat betreft vakanties zijn er onderhand genoeg mogelijkheden voor singles.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:47 schreef MNR het volgende:
c_c heeft verteld dat ze ooit wel eens alleen naar een bioscoop is gegaan. Vond ik wel getuigen van lef. Zelf zou ik dat niet snel doen (en dat terwijl er tijdens de film niet veel interactie is tijdens de film).
Op vakantie gaan zou ik bijv. de volgende keer wel alleen doen als ik zelf graag wil en geen leuk gezelschap kan vinden. Ben mijn afgelopen vakantie met iemand geweest wiens gezelschap ik absoluut niet kon waarderen. Weet zeker dat ik in mijn eentje een veeeeeel leukere vakantie had gehad.
Ik ga straks alleen naar Burn after reading. Niks lef. In zo'n bioscoop is er geen hond die je kent, je kunt zonder gezeik van andere mensen die vragen hoe dit of dat zit de film volgen en je kunt, zonder gehinderd te worden door de mening van een ander, je eigen mening vormen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:47 schreef MNR het volgende:
c_c heeft verteld dat ze ooit wel eens alleen naar een bioscoop is gegaan. Vond ik wel getuigen van lef. Zelf zou ik dat niet snel doen (en dat terwijl er tijdens de film niet veel interactie is tijdens de film).
Dan zou ik eerder alleen naar de bioscoop gaan, dan alleen op vakantie..quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:47 schreef MNR het volgende:
Op vakantie gaan zou ik bijv. de volgende keer wel alleen doen als ik zelf graag wil en geen leuk gezelschap kan vinden. Ben mijn afgelopen vakantie met iemand geweest wiens gezelschap ik absoluut niet kon waarderen. Weet zeker dat ik in mijn eentje een veeeeeel leukere vakantie had gehad.
Denk dat daar vooral ook een knop bij jezelf om moet, het alleen dingen doen waar je normaal met >1 heen gaat. En dat kan dus wel de nodige moeite kostenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:49 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik ga straks alleen naar Burn after reading. Niks lef. In zo'n bioscoop is er geen hond die je kent, je kunt zonder gezeik van andere mensen die vragen hoe dit of dat zit de film volgen en je kunt, zonder gehinderd te worden door de mening van een ander, je eigen mening vormen.
Probeer het gewoon eens. Ben laatst ook alleen uit eten geweest, ga ik zeker vaker doen.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:48 schreef MLI het volgende:
[..]
Wat denk je dat de gemiddelde MBO'er verdient dan?![]()
Een kapster mag blij zijn als ze zoveel krijgt i.i.g.
Ik denk het ook ja..quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:48 schreef MLI het volgende:
[..]
Wat denk je dat de gemiddelde MBO'er verdient dan?![]()
Een kapster mag blij zijn als ze zoveel krijgt i.i.g.
Mjah, ik zou dingen die stellen doen nu niet bij uitstek aan willen grijpen als bewijs voor het individualistischer worden van de samenleving. Sowieso, kinderdagverblijven in Nederland moet je al bijna twee banen voor hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Om maar een klein voorbeeld te noemen, stellen met kinderen die hun kinderen de hele dag op het kinderdagverblijf laten zitten omdat ze zelf carriere willen maken.
Nee hoor, maar 1200 vangt een LBOer al.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:52 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Ik denk het ook ja..
verkapte "Kijk mij eens meer verdienen dan een ander' post
Als single moet je alle vaste lasten alleen opbrengen. Ik zou prima in mijn huidige flat kunnen wonen met een partner maar voor een huisgenoot is het niet geschikt door de indeling (is maar 1 slaapkamer). Maar dat betekend wel dat ik alle vaste lasten alleen op moet brengen. En dat valt niet mee. Ik ben dan ook de enige single die bij mij in de portiek zit, de rest woont samen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Het alleen aan een bar gaan zitten vind ik juist eng omdat je dan zo'n 'open doelwit' bent. Ik voel me gewoon niet veilig als er niemand in de buurt is die ik niet ken. Heb er wel respect voor dat jij het wel doet, begrijp me niet verkeerdquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:49 schreef MLI het volgende:
Ik ga straks alleen naar Burn after reading. Niks lef. In zo'n bioscoop is er geen hond die je kent, je kunt zonder gezeik van andere mensen die vragen hoe dit of dat zit de film volgen en je kunt, zonder gehinderd te worden door de mening van een ander, je eigen mening vormen.
Probeer het gewoon eens. Ben laatst ook alleen uit eten geweest, ga ik zeker vaker doen.
Hotels zijn over het algemeen nog steeds duurder, voor bijv. vliegen maakt het natuurlijk niet uit. Of zat je eerder aan specifieke reizen voor alleenstaanden te denken?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:49 schreef Howl het volgende:
[..]
Wat betreft vakanties zijn er onderhand genoeg mogelijkheden voor singles.
Herkenbaar.. ik ben in het echie veels te verlegen om op een meid af te stappenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp je helemaal, haha. Tuurlijk, je kan wel bij je vrienden terecht, maar dat is toch anders. Daarnaast hebben ze (bijna) allemaal al een relatie, wonen ze samen of zijn ze al getrouwd, dus dan val je er toch een beetje buiten
En och, mijn ex kende ik ook via internet
Ben ook niet zo van iemand oppikken in de kroeg ofzo - ook te verlegen voor
Natuurlijk moet je dat in je eentje doen, maar je een vriendin hebt, dan worden andere dingen ook duurderquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Als single moet je alle vaste lasten alleen opbrengen. Ik zou prima in mijn huidige flat kunnen wonen met een partner maar voor een huisgenoot is het niet geschikt door de indeling (is maar 1 slaapkamer). Maar dat betekend wel dat ik alle vaste lasten alleen op moet brengen. En dat valt niet mee. Ik ben dan ook de enige single die bij mij in de portiek zit, de rest woont samen.
Wat fijn dat ik niet de enige benquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:55 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Herkenbaar.. ik ben in het echie veels te verlegen om op een meid af te stappen
Ik kan daar echt niet tegen, zou me daar enorm ongemakkelijk bij voelen. Alleen naar een concert heb ik dan wel een paar keer gedaan, voelt ook niet 100% goed maar het is iig een heel stuk makkelijker. Gewoon zorgen dat je niet te vroeg binnenkomt zodat de band meteen begint als je binnen bent.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:47 schreef MNR het volgende:
Neej!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:50 schreef automatic_ het volgende:
Dan zou ik eerder alleen naar de bioscoop gaan, dan alleen op vakantie..
De kosten worden dan een beetje duurder maar ik mag aannemen dat ze zelf dan tenminste ook voor een beetje inkomen zorgt. Op één salaris kan je tegenwoordig echt niets meer doen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Natuurlijk moet je dat in je eentje doen, maar je een vriendin hebt, dan worden andere dingen ook duurder
& daarbij; misschien werkt zij wel niet? Of heeft ze kinderen en wil ze thuis blijven? Dan maakt het geen flikker uit of je dan single bent of niet, want dan betaal je het nog in je eentje
Meesten die ik ken ( ook stelletjes ) die betalen helemaal zelf de hypotheek. Maar goed, dat zijn HBOers en universitairen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Als single moet je alle vaste lasten alleen opbrengen. Ik zou prima in mijn huidige flat kunnen wonen met een partner maar voor een huisgenoot is het niet geschikt door de indeling (is maar 1 slaapkamer). Maar dat betekend wel dat ik alle vaste lasten alleen op moet brengen. En dat valt niet mee. Ik ben dan ook de enige single die bij mij in de portiek zit, de rest woont samen.
Je zou een groepsreis kunnen overwegen. Er zijn genoeg groepsreizen speciaal voor singles. Het nadeel is alleen dat als je een slechte groep treft, je er de hele vakantie aan vast zit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder alleen naar de bioscoop gaan, dan alleen op vakantie..
Het scheelt nog al of je met twee personen de hypotheek ondertekend, zelfs al vangt de tweede persoon alleen maar studiefinanciering. Vanuit de bank wel logisch ivm overlijdensrisico, maar dat maakt het voor een single die in zijn eentje hetzelfde inkomen heeft als het stelletje gezamenlijk wel lastiger.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Naar een bioscoop vind ik dan weer wat anders. Daar ga je voor de film.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:47 schreef MNR het volgende:
Oh nee, dat heb ik nog niet eens zo maar ik hou er niet van om aangekeken te worden. Gelukkig heb ik genoeg vrienden zodat ik dat niet hoef te doen, altijd wel iemand te porren voor een film.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:55 schreef Yamanaka het volgende:
Brr, iets alleen doen. Zou dat echt nooit doen. Ga ik me alleen maar ellendiger van voelen. Zie je andere stelletjes en zit je daar in je remy.
Ik ga heel vaak alleen, overal naartoe, ook toen ik een relatie had.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:47 schreef MNR het volgende:
Bioscoop is relaxed in je eentje, geen gezeur naar welke film je wilt, etc.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:55 schreef Yamanaka het volgende:
Brr, iets alleen doen. Zou dat echt nooit doen. Ga ik me alleen maar ellendiger van voelen. Zie je andere stelletjes en zit je daar in je remy.
Me broer gaat ook altijd alleen uit, vraag me af hoe hij het doet. Sure hij ziet wel bekende met uitgaan, maar dan nog.
Ja, dat mag je inderdaad aannemen, maar dat weet je niet zeker.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:56 schreef Q. het volgende:
[..]
De kosten worden dan een beetje duurder maar ik mag aannemen dat ze zelf dan tenminste ook voor een beetje inkomen zorgt. Op één salaris kan je tegenwoordig echt niets meer doen.
Ook zoiets waar ik prima mee overweg kan. Het is leuk om met vrienden te gaan hoor, maar tijdens het concert heb ik niet echt interactie met ze. In tegenstelling tot een bioscoopje pakken is het voor het napraten natuurlijk wel handig als ze mee zijn, als ze op een andere dag gaan is het toch anders.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:55 schreef Q. het volgende:
Alleen naar een concert heb ik dan wel een paar keer gedaan, voelt ook niet 100% goed maar het is iig een heel stuk makkelijker. Gewoon zorgen dat je niet te vroeg binnenkomt zodat de band meteen begint als je binnen bent.
Ja goed, dat ben ik ook. Verdien ook best aardig hoor. Maar Utrecht is dan weer belachelijk duur. Zou mn eigen appartement nu niet meer kunnen betalen. Terwijl ik toch flink wel wat in salaris vooruit ben gegaan sinds ik het kocht.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:56 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Meesten die ik ken ( ook stelletjes ) die betalen helemaal zelf de hypotheek. Maar goed, dat zijn HBOers en universitairen.
Mja, heb zelf ook niet echt veel vrienden ofzo. En dan heb ik het over ECHTE vrienden he. Maar een stuk of 5 en zie er maar 1 regelmatig en de andere af en toe.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh nee, dat heb ik nog niet eens zo maar ik hou er niet van om aangekeken te worden. Gelukkig heb ik genoeg vrienden zodat ik dat niet hoef te doen, altijd wel iemand te porren voor een film.
Ja inderdaad... binnen een paar minuten heb je al kliekjes en als je erbuiten valt, dan krijg je wederom het gevoel dat je alleen op vakantie bent omdat ze je niet moeten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:56 schreef Howl het volgende:
[..]
Je zou een groepsreis kunnen overwegen. Er zijn genoeg groepsreizen speciaal voor singles. Het nadeel is alleen dat als je een slechte groep treft, je er de hele vakantie aan vast zit.
Zorgen dat je meer verdient. Ik ga waarschijnlijk verder studeren, aangezien ik met m,n huidige salaris niet tevreden ben.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:56 schreef Q. het volgende:
[..]
De kosten worden dan een beetje duurder maar ik mag aannemen dat ze zelf dan tenminste ook voor een beetje inkomen zorgt. Op één salaris kan je tegenwoordig echt niets meer doen.
Ik weet niet of dat iets voor mij is...quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:56 schreef Howl het volgende:
[..]
Je zou een groepsreis kunnen overwegen. Er zijn genoeg groepsreizen speciaal voor singles. Het nadeel is alleen dat als je een slechte groep treft, je er de hele vakantie aan vast zit.
Inderdaad... lekker ontopic weerquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:00 schreef Q. het volgende:
We zijn trouwens zooooo goed ontopic bezig.
Ik begin over 13 werkdagen aan een nieuwe baan waarbij ik er qua salaris redelijk wat op vooruit ga. Daarna zouden mijn financiele problemen redelijk tot het verleden moeten behoren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:01 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zorgen dat je meer verdient. Ik ga waarschijnlijk verder studeren, aangezien ik met m,n huidige salaris niet tevreden ben.
Hogerop komen in m,n vak.
Tja, als ik hoor dat een 350K woning daar 550K kost , vind ik het niet vreemd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja goed, dat ben ik ook. Verdien ook best aardig hoor. Maar Utrecht is dan weer belachelijk duur. Zou mn eigen appartement nu niet meer kunnen betalen. Terwijl ik toch flink wel wat in salaris vooruit ben gegaan sinds ik het kocht..
Er stonden ook 300K+ starterswoningen tussen laatst. Dus nee, dat is niet vreemdquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Tja, als ik hoor dat een 350K woning daar 550K kost , vind ik het niet vreemd.
LOL!!! Ik dacht precies hetzelfdequote:Op donderdag 8 januari 2009 14:00 schreef Q. het volgende:
We zijn trouwens zooooo goed ontopic bezig.
Enigszins wel jaquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:01 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Inderdaad... lekker ontopic weer![]()
Alsof je salaris ertoe doet in een relatie.. wordt dan een trophy wife ofzo
Mooi zo, altijd bezig blijven want stilstand is achteruitgang.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik begin over 13 werkdagen aan een nieuwe baan waarbij ik er qua salaris redelijk wat op vooruit ga. Daarna zouden mijn financiele problemen redelijk tot het verleden moeten behoren.
Het zijn er enorm veel meer dan enkele tientallen jaren geleden, de huishoudens worden niet voor niets elk jaar gemiddeld kleiner.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zijn er nu zoveel meer singles dan eerst?
Volgens mij ligt de aandacht er tegenwoordig meer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |