Oke, dat kan ik mij wel voorstellen dat dat bij sommige niet in de smaakt valt...quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:15 schreef JonKeL het volgende:
Het onderwerp was tussendoor geswitched naar kinderen. Dat viel niet bij iedereen in de smaak en daar kwam gedonder van. En de rest lees je maar lekker na![]()
klopt niet helemaal ging niet over kinderen maar over hoe singleouders er mee omgaan en hoe singles zonder kids zouden omgaan met een milf of pilf....quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, dat kan ik mij wel voorstellen dat dat bij sommige niet in de smaakt valt...
Goed, beetje inkomen qua werk. Laatste dagen 6 uur per dag gewerkt om te wennen.quote:
Idd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, dat kan ik mij wel voorstellen dat dat bij sommige niet in de smaakt valt...
Rustig aan weer wennen dus.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:27 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Goed, beetje inkomen qua werk. Laatste dagen 6 uur per dag gewerkt om te wennen.![]()
Heb zin in ( bepaald persoon ) weekend.
Kap nou maar, ben er al klaar mee of je moet me weer chago willen hebben.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klopt niet helemaal ging niet over kinderen maar over hoe singleouders er mee omgaan en hoe singles zonder kids zouden omgaan met een milf of pilf....
maar ok de meeste vonden t wel wat was er maar 1 die t niks vond...
ja maar die vind eigenlijk alles wat iedereen iets vind, niets. Daar kun je bijna de atoomklok op gelijk zetten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klopt niet helemaal ging niet over kinderen maar over hoe singleouders er mee omgaan en hoe singles zonder kids zouden omgaan met een milf of pilf....
Aha okequote:Op woensdag 7 januari 2009 23:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Hou je in....quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:28 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja maar die vind eigenlijk alles wat iedereen iets vind, niets. Daar kun je bijna de atoomklok op gelijk zetten.
Geheime kliekjes? , you got to be kidding me.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:26 schreef xFriendx het volgende:
En waar geheime kliekjes, vele pm'tjes en dikke dingelingen aan de orde van de dag zijn en als je daar al niet mee kan leven je kans op een relatie sowieso wel gedoemd is, so live with it.
Game on
Slaap zacht he, veel plz met die bunnyquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:23 schreef Duimelot het volgende:
ik ga mn bunny maar es opzoeken aangezien PP toch niet gaat komen (iig niet over mij heen;))
mensen nog een fijne avond/ nacht
xx
Nog niks afgesproken , maar sms morgen ff voor komend weekend. Zal vast goed komen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Rustig aan weer wennen dus.
Spannend!
Beetje sarcastisch uiteraard. Interesseert me geen drol of die er wel/niet zijn, alsof het ook maar enige invloed heeft op mijn (en velen hier) levenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:30 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Geheime kliekjes? , you got to be kidding me.![]()
![]()
Vast wel. Go with the flow, leven op het randje, etc.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:31 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nog niks afgesproken , maar sms morgen ff voor komend weekend. Zal vast goed komen.
Jij nog plannen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vast wel. Go with the flow, leven op het randje, etc.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:23 schreef Duimelot het volgende:
ik ga mn bunny maar es opzoeken aangezien PP toch niet gaat komen (iig niet over mij heen;))
mensen nog een fijne avond/ nacht
xx
Mwah, nog niet echt. Een beetje go with the flow ook zegmaar.quote:
Zo doe ik dat meestal ook. Alleen kan dat een beetje backfiren, als bv iedereen al wat gepland heeft.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, nog niet echt. Een beetje go with the flow ook zegmaar.
Wat boeit jou dat. Gewoon doen als je het wilt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
Afspreken met een ex van je om wat te gaan eten, done or not done?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
Ach ja, ik ben gewoon niet van het plannen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zo doe ik dat meestal ook. Alleen kan dat een beetje backfiren, als bv iedereen al wat gepland heeft.![]()
Nieuwe pics in je FoBo zie ik., looking fine.
Waarom zou het not done zijn?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
Zal nog eens wat aankaartenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:37 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wat boeit jou dat. Gewoon doen als je het wilt.
Sja, hoelang is het al een ex? Heb jij gevoelens of zij?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gevoelens e.d. en dat soort dingen.
Doe eens niet zo kattig joh.quote:
Oke, ik was iets te kort door de bocht.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Lang, aantal jaar, zij niet voor zover ik weet. Geen zin om weer die gevoelens terug te krijgen van toen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sja, hoelang is het al een ex? Heb jij gevoelens of zij?
Heb je haar in de tussentijd wel gezien dan? En die gevoelens hoeven toch niet terug te komen, het is jaren geleden?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lang, aantal jaar, zij niet voor zover ik weer. Geen zin om weer die gevoelens terug te krijgen van toen.
Slaap lekker.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:43 schreef Feitosa het volgende:
Ik ga pitten. Is alweer veels te laat.
Nog 2 dagen tot het weekend.
Nee dat niet. Geloof me dat is al gebeurd, paar dagen last van gehad dus daaom lijkt het mij ook niet verstandig wat te gaan doen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb je haar in de tussentijd wel gezien dan? En die gevoelens hoeven toch niet terug te komen, het is jaren geleden?
Ja, dan moet je het idd niet doen nee.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat niet. Geloof me dat is al gebeurd, paar dagen last van gehad dus daaom lijkt het mij ook niet verstandig wat te gaan doen.
Ik ga winnen hoor!quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:35 schreef xFriendx het volgende:
Denk dat ik in het weekend maar eens 5 miljoen ga winnen in de Staatsloterij, eens zien hoelang ik dan nog vrijgezel ben, haha.
Zelf weleens gedaan/gehad?quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dan moet je het idd niet doen nee.
Ik ben nog met mijn ex uit eten geweest nadat het uit was zelfs.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zelf weleens gedaan/gehad?
Of iemand anders?
Dan ligt het heel anders natuurlijik jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben nog met mijn ex uit eten geweest nadat het uit was zelfs.
Maar dat was makkelijker voor mij, aangezien ik het uitgemaakt had, en dus niet die gevoelens had.
Ik denk dat je sneller van een maagvirus af bent dan door liefde-veroorzaakte buikpijn. En zeker met een oude vlam.quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee dat niet. Geloof me dat is al gebeurd, paar dagen last van gehad dus daaom lijkt het mij ook niet verstandig wat te gaan doen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd.
Kinderen.
Ik heb stond laatst op het station, mp3speler op, staan er van die koters om me heen te huppelen. Ik doe een paar stappen opzij, gaan die kinderen alsnog om me heen springen en schreeuwen. Ik keek duidelijk heel geïrriteerd en zuchtte even, waarop die moeder me heel geïrriteerd aankijkt. Dus ik zo:
Ja, sorry, maar ik heb gewoon een schurfthekel aan kinderen.
Ik flapte het eruit voor ik er erg in had.
Ik was moequote:Op donderdag 8 januari 2009 07:32 schreef Duimelot het volgende:
goedemorgen, het is hier niet lang meer doorgegaan zie ik, de nachtploeg had geen zin !?
brrrrrrrrr dalijk de kou weer trotseren, maar eerst een bammetje!
En lekker uitgeslapen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Goedemorgen :w
Vanmorgen wat later begonen, want gister wat later gaan slapen enzo
Morguh. Heb me verslapen en m,n werk maar gebeld dat ik vandaag vrij neem.quote:
Met veel suiker, doe maar kaneelthee.quote:
Lekker! Maar winterglow is 't aller lekkerstquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met veel suiker, doe maar kaneelthee.
Ik hou niet van die rare smaakjes, ik ben van de oldschool theesoorten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:49 schreef Netstorm het volgende:
[..]
Lekker! Maar winterglow is 't aller lekkerst![]()
Zodra ik het gevonden heb vertel ik het je ok?quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:08 schreef MLI het volgende:
Hoi.
Ik kon niet slapen vannacht. En toen was ik zo een beetje aan het denken. Het is eigenlijk de bedoeling dat ik dit jaar geen serieuze relatie op ga bouwen i.v.m. stoppen met alcohol en drank (wat ik voor mezelf moet doen, relatie zou extra motivatie zijn). Eh, ik dwaal af. Goed, ik was dus aan het denken over hoe het zou zijn om de rest van mijn leven zonder serieuze relatie door te brengen. Ik heb eigenlijk nog nooit overwogen of dat misschien niet mijn voorkeur zou moeten krijgen. Nu is dat voor mij wat lastig in te schatten hoe dat zal zijn want ik denk dat ikzelf nog niet 'rijp' genoeg ben (25). Kunnen de oudere singles mij eens vertellen in welk opzicht je leven als single veranderd nadat je de rust gevonden hebt en berust je dan makkelijker in het niet hebben van een relatie?
Hai, Ik ben een ouwe singlequote:Op donderdag 8 januari 2009 09:08 schreef MLI het volgende:
Hoi.
Ik kon niet slapen vannacht. En toen was ik zo een beetje aan het denken. Het is eigenlijk de bedoeling dat ik dit jaar geen serieuze relatie op ga bouwen i.v.m. stoppen met alcohol en drank (wat ik voor mezelf moet doen, relatie zou extra motivatie zijn). Eh, ik dwaal af. Goed, ik was dus aan het denken over hoe het zou zijn om de rest van mijn leven zonder serieuze relatie door te brengen. Ik heb eigenlijk nog nooit overwogen of dat misschien niet mijn voorkeur zou moeten krijgen. Nu is dat voor mij wat lastig in te schatten hoe dat zal zijn want ik denk dat ikzelf nog niet 'rijp' genoeg ben (25). Kunnen de oudere singles mij eens vertellen in welk opzicht je leven als single veranderd nadat je de rust gevonden hebt en berust je dan makkelijker in het niet hebben van een relatie?
MURMELI!..quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:01 schreef Murmeli het volgende:
Hooooi allemaal!!
ben net op mn slaapplekje aangekomen in KUala Lumpur... Gaaf man, bizarre stad, super druk en ruikt overal naar etenlekker
Reis ging goed, ik ben helemaal blij. Nu even op mijn vrienden aan het wachten, dus daar om even online
knuffels,
murmeli
Het is goed van je dat je zo met jezelf bezig bent en aan het stoppen bent met drank en roken. Toch zou ik me nu even niet druk maken over het al dan niet hebben van een relatie in de toekomst. Richt je eerst eens op het heden, dat kost al energie genoegquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:08 schreef MLI het volgende:
Hoi.
Ik miste jullie gewoonquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
MURMELI!..Gelukkig ben je niet verslaafd he??
Je leven veranderd niet als je rust hebt, je bekijkt je leven anders met een rustgevoel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:08 schreef MLI het volgende:
Hoi.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:01 schreef Murmeli het volgende:
Hooooi allemaal!!
ben net op mn slaapplekje aangekomen in KUala Lumpur... Gaaf man, bizarre stad, super druk en ruikt overal naar etenlekker
Reis ging goed, ik ben helemaal blij. Nu even op mijn vrienden aan het wachten, dus daar om even online
knuffels,
murmeli
Veel plezier nog daarzo, enne niet te veel online komen he! Het is wel vakantie namelijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik miste jullie gewoon
en moet toch een beetje uitbrakken van mn jetlag... niks geslapen. zit hier lekekr met een kopje thee![]()
nou ik ga ff wat mails sturen
Hoe kan je ons nou kwijt zijn nu je weer volledig single bent?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:20 schreef Q. het volgende:
Ah, daar zijn jullie, ik was jullie al kwijt. Ik zou het nog bijna druk krijgen op mijn laatste dagen hier.
Kijk nou hier! Een single iemand die danstquote:
90% single.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe kan je ons nou kwijt zijn nu je weer volledig single bent?
Huh, je had die ene toch afgekapt want die werd te claimerig ofzo? Of heb je alweer een nieuwe?quote:
Hoezo 'of'?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Huh, je had die ene toch afgekapt want die werd te claimerig ofzo? Of heb je alweer een nieuwe?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk nou hier! Een single iemand die danst
Dat ga ik dit weekend doen, eerder zie ik haar niet. Ga ik niet per SMS ofzo doen, ik ben mn ex niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Huh, je had die ene toch afgekapt want die werd te claimerig ofzo? Of heb je alweer een nieuwe?
Dat kan ook nog inderdaad.quote:
Heb je al wel laten doorschemeren wat je ongeveer wil zeggen dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ga ik dit weekend doen, eerder zie ik haar niet. Ga ik niet per SMS ofzo doen, ik ben mn ex niet..
Goed zo! Ik hoop dat het geen drama zal wordenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ga ik dit weekend doen, eerder zie ik haar niet. Ga ik niet per SMS ofzo doen, ik ben mn ex niet..
Ik heb er iig behoorlijk duidelijk op gehint.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb je al wel laten doorschemeren wat je ongeveer wil zeggen dan?
Oh, vast wel. Borderlinertje.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed zo! Ik hoop dat het geen drama zal worden
Oef, sterkte dan maar!quote:
Dat ze iig niet denkt dat ze dit weekend de meest geweldige date van haar leven gaat hebben, terwijl ze in werkelijkheid geditched wordt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er iig behoorlijk duidelijk op gehint.
*mompelt iets over een soortgelijke situatie wat hij heeft meegemaaktquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ze iig niet denkt dat ze dit weekend de meest geweldige date van haar leven gaat hebben, terwijl ze in werkelijkheid geditched wordt.
Dat horen we maandag pasquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ze iig niet denkt dat ze dit weekend de meest geweldige date van haar leven gaat hebben, terwijl ze in werkelijkheid geditched wordt.
Mocht ik maandag rond 12:00 nog niets hebben gepost dan wil ik jullie vragen om de politie te bellen.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Mocht ik maandag rond 12:00 nog niets hebben gepost dan wil ik jullie vragen om de politie te bellen.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |