quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:06 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Aantal posts per maand voor venomsnake
[ afbeelding ]
In de haven hebben ze geen internet, vraag me af hoe jij zo vaak kunt postenquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:16 schreef jorienvdherik het volgende:
't VBL-forum: de stats #7
Cyberia, heb je ook een leven ?
Werk je ofzo ?
Nee zeker
Als jij geen lange ban had gehad stond jij met een hele grote voorsprong op 1 hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:16 schreef jorienvdherik het volgende:
't VBL-forum: de stats #7
Cyberia, heb je ook een leven ?
Werk je ofzo ?
Nee zeker
Daar werd ook niet op elkaar gereageerd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:21 schreef Suijk het volgende:
Die snelste topics zijn helemaal niet leuk om terug te zien.
jawel joh, ik heb ze laatst nog eens door zitten lezen, genietenquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:21 schreef Suijk het volgende:
Die snelste topics zijn helemaal niet leuk om terug te zien.
Dat is het dusquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:52 schreef Damzkieee het volgende:
Ik miste trouwens de Nederlands elftal topics, maar die stonden natuurlijk in het EK subforum
Welke idioot gaat er dan ook tijdens een wedstrijd van het Nederlands elftal een beetje achter de pc zitten om op een forum te posten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:52 schreef Damzkieee het volgende:
Ik miste trouwens de Nederlands elftal topics, maar die stonden natuurlijk in het EK subforum
Maar het is toch ook al wel bekend dat Tong niet 1 persoon is, toch?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
032. (031) 03560 (0359) DatMeenJeNiet.
Wel ziek dat zo veel mensen Tong benaderen.
Jij komt hier niet zo vaak geloof ik.. En anders wordt het tijd om kennis te maken met Tong80quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:05 schreef Stevie_G het volgende:
[..]
Maar het is toch ook al wel bekend dat Tong niet 1 persoon is, toch?
Kan nooit. Hij heeft gemiddeld iets van 116 posts per dag. En dan ben je soms ook nog op vakantie of iets dergelijks. Dus op sommige dagen moet je dan wel 300+ posts hebben geplaatst. Ik geloof nooit dat iemand dat in z'n eentje vol kan houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |