Nah die wallendame moest ook huilen. Haar deed het toch wel echt iets. Misschien worden zij en kutkind later nog eens de beste vrienden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:11 schreef Charizma het volgende:
[..]
ik ben ook voor het kutkind! ik irriteerde me aan de vrouw die het kutkind voor de rechter daagde. En nog meer aan de vrouw die op het eind met zo'n misselijke glimlach naast die presentatrice stond en de gedaagde vrouw na haar overwinning even kwam omhelzen / feliciteren. Nekschot zeg ik je

Maar die graftak dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die met die glimlach had zooooooooo een bril. Oh ik zit me nu alweer op te winden over het mens, wat een trol!

quote:

Hier ook niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh geloof me, er was niks SHE-s aan, in december

Dat zou je denken he, maar geloof me, daar is weinig aan hoor. Ik ben een soort kadobon, handig om te hebben, maar leuker in de feestelijke verpakkingquote:

All the way?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee gebakken eitje met spek en tomaatjes .
Op bed graag

oh nu snap ik pas waarom je dat plaatje postequote:Op woensdag 7 januari 2009 22:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze had geen bril. Wél wallen. Vors ook.

Go buuf!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, gelukkig, ik ben niet de enige. Ik kreeg ik maak van je bril een fiets en daarna sla ik je contactlezenneigingen.

Ja anders word ik ziekquote:

Welk plaatje?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:19 schreef Charizma het volgende:
[..]
oh nu snap ik pas waarom je dat plaatje poste

Hee, jij kunt afvallen en vors ook. Dat heb je al eerder bewezen. Dus nu moet dat weer, alleen iets sneller.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hier ook niet.
Geen Sonja, geen Montignac, geen SHE en geen balansdagjes.
Ik voelde zelfs mn onderkin net weer iets![]()
Die ben ik anderhalf jaar kwijt geweest!
Oh Gert, dan weet je dat vast![]()
Niet schrikken!

Die smerigequote:

Ik ben een soort bioscoopbon dan.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat zou je denken he, maar geloof me, daar is weinig aan hoor. Ik ben een soort kadobon, handig om te hebben, maar leuker in de feestelijke verpakking

haha ja de wallendame was minder erg dan die trol op het eind. Ik vond het wel leuk hoe het kutkind reageerde op haar uitnodiging voor dat feestje of zo wat ze ging organiseren.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nah die wallendame moest ook huilen. Haar deed het toch wel echt iets. Misschien worden zij en kutkind later nog eens de beste vrienden.Die dame op het eind daarentegen was een onprettig exemplaar ja.

Haha dan kan je me na 2 glazen afvoeren!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, jij kunt afvallen en vors ook. Dat heb je al eerder bewezen. Dus nu moet dat weer, alleen iets sneller.
Dus: 9 dagen niet eten.![]()
Dan hakken die siggies en de bessen er ook lekker hard in.

Nog 8 dagen voor ik nieuwe kleren ga kopen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha dan kan je me na 2 glazen afvoeren!
Oh das niet eens zo'n slecht idee
Heb ik nog negen dagen?![]()
Euh 300 gram per dag afvallen, das eh 2,7 kilo, dan is mn onderkin wel weg ja.
Kom maar op met die bessen!

Trustequote:Op woensdag 7 januari 2009 22:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga maar eens naar mijn warme bedje. Heb me toch een partij koude voeten. Nog even lezen in mijn Stieg Larsson.

Ciao bellaquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:26 schreef Talitha het volgende:
Ik ben jullie weer kwijt geloof ik. wat is SHE-en! En all the way waar naartoe?!
Ik ga er maar eens een nachtje over slapen denk ik. Laters!

Ja en voetballen vanmiddagquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Die tubgirl was van vanmorgen. Daarna heb ik me wel gedragen.

Stieg Larsson? Dat klinkt als zo'n fout survivalboek.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga maar eens naar mijn warme bedje. Heb me toch een partij koude voeten. Nog even lezen in mijn Stieg Larsson.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |