ik ben stiekem trots dat Henk het nog steeds doet, ik was (even onbescheiden zijn) de bedenker van die naam en het is best grappig dat ie nu al zeker 3 jaar zo genoemd wordquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Grardje de Rooy verliest vandaag 12 minuten op Bierhof en 9 seconden op Henk.
mischien hadden ze geen geld voor de update van de kaarten van de tomtom ofzo, het zijn en blijven fransozen...quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
ik vraag me toch af hoe ze met zo'n tracking-systeem de precieze locatie van die knakker niet hebben kunnen vinden
ze hadden een 'françois-françois'quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
mischien hadden ze geen geld voor de update van de kaarten van de tomtom ofzo, het zijn en blijven fransozen...
Hmmm, heel dubbel. Van de ene kant hoort dat bij de rally, van de andere kant is het inderdaad niet helemaal fair en zonde van de sport.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:46 schreef Peterselieman het volgende:
[Dakar] Deel vijfde etappe geneutraliseerd
gister zeiden ze ook wel dat de kans op regen/hagel groot wasquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:46 schreef Peterselieman het volgende:
[Upd] [Dakar] Zesde etappe ingekort
wow, goed manquote:Op donderdag 8 januari 2009 20:22 schreef Marcoss het volgende:
Die doen zeker weer mee, zijn zelfs op de 17de plaats geëindigd vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |