je krijgt maar 1 key per liveIDquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:19 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
nou, als jij mij dan een key kan fixen, graag, want mij lukt het niet (timeout)
hier 6 unieke voor 64bit?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:00 schreef jslavenburg het volgende:
Zo, heb nu een windows 7 key, zowel 32 als 64 bit
Of nieuwsgroepenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:43 schreef elfzesendertig het volgende:
Mooi dat het nu meer mensen luktHet verbaast me dat de 2,5 miljoen keys nog niet op zijn
![]()
Als je trouwens de beta wil downloaden terwijl Microsofts servers plat liggen, haal hem dan gewoon van bittorrent. Het zijn namelijk exact dezelfde versies. Ik heb de mijne ook gewoon kunnen activeren en hij werkt prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:52 schreef Netsplitter het volgende:Kun je zelf aanvragen, is net een hele pagina over geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had net ge-edit.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:53 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kun je zelf aanvragen, is net een hele pagina over geweest
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:52 schreef Netsplitter het volgende:
La ma, gevondenMijn keys zitten daar niet bij, dus er zijn blijkbaar wel meer keys.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: oh wacht, ik dacht dat dat dé 10 keys waren uit de post daarvoor, maar ik heb me vergist waarschijnlijk![]()
De 32bit stopt bij mij ook rond dat aantal mb's.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:50 schreef Qunix het volgende:
Er zijn maar 10 keys... Check topic op t.net....
IEdereen krijgt dezelfde key.
Maar Windows 7 beta downloaden heb ik nog moeite mee.... Na 150 mb stopt hij
Tot Augustus is hij te gebruiken met een van de keys. Crack is dus voorlopig nog niet nodig.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:51 schreef Apekoek het volgende:
een crack lost het key probleem toch ook wel op?
Probeer gewoon usenet of anders een torrent.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:03 schreef star_gazer het volgende:
Heb 2 keys maa rik kan die teringfles niet downloadenAls ik op download klik gebeurt er niks en die iso files van tweakers zijn onbereikbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |