Ow hehe, overheen gelezen. Wellicht is de eerder uitgelekte beta 7000 met mp3 hotfix update precies hetzelfde? Die heb ik namelijk al binnen gehaald.quote:
Hoogstwaarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ow hehe, overheen gelezen. Wellicht is de eerder uitgelekte beta 7000 met mp3 hotfix update precies hetzelfde? Die heb ik namelijk al binnen gehaald.
Ik vind Windows Explorer juist veel lekkerder werken zoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:58 schreef Noway666 het volgende:
Kheb dat ding de 32 bits versie, build 7000 op een ms-virtual pc geinstalleerd.
Heel leuk en grappig maar ik wil de resolutie wat aanpassen, dus de virtual pc add-ons installeren, rebooten en POEF een bsod.![]()
Verder nog niet echt mee gespeeld, kan nog niet echt zeggen dat ik die schermen van onder andere de windows-explorer kan waarderen, toch weer wat minder overzichtelijk.
Maar met een beetje instellen moet dat aan te passen zijn.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:40 schreef MrMvdB het volgende:
probeer hem nu te downloaden van de windows 7 site van microsoft maar kom er niet in.
Ben al 10 minuten aan het wachten op de download pagina.
De homepagina duurde zijn 5 minuten.
Waarschijnlijk zijn er veel mensen aan het downloaden.
maar dan ook echt veel want Microsoft is normaal een van de snellere site op het internet.
Als het goed is gaat het vanaf daar ja, maar ik kom er hier ook absoluut niet doorheenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:30 schreef mschol het volgende:
[..]
gaat downloaden gewoon vanaf hier: http://www.microsoft.com/windows/downloads/default.aspx ?
anders overweeg ik torrent wel
Ja maar dat was Vista ook al op een recente pc.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:02 schreef SeLang het volgende:
Aan de mensen die W7 hebben draaien: is het sneller dan XP ?
Installeer 7 inderdaad maar gewoon op een nieuwe, lege partitie, waar XP niet op staat.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 @ 00:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ellende, hij is nu ff niet meer beschikbaar![]()
Sowieso, als ik hem naast XP installeer, dan word het toch automatisch een dual-boot, daar hoef ik toch verder niet veel voor te doen. Installeer 7 dan op een andere HD dan XP...
* Loveless85 heeft niet zoveel kaas gegeten van mulitboots en zulks
Ik had hetzelfde probleem met een e8500 en 4gb ram, sata HDD. Uiteindelijk is het mijn broertje wel gelukt, had wat in het bios aangepast oid.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:03 schreef Sinat het volgende:
Een Vista vraag: Via MA3D (Software voor studenten) heb ik een Vista Business licentie. Doet er verder niet toe, maar als ik de bijhorende DVD erin knal om te installeren krijg ik netjes en zwart scherm met Windows Vista met bijhorend balkje dat hij aan het laden is. Enige tijd later krijg een groen scherm (ziet eruit als het poollicht) met daarbij een zandloper.
Probleem is alleen dat hij na 1.5 minuut zonder verandering spontaan reboot. Ik heb een andere Business DVD gedownload en krijg daar precies hetzelfde resultaat.
Mijn systeem is up-to-date (Core2duo e8500, MSI P5QC, 4GB RAM en er zit een SATA HDD in, maar mocht het een driver een probleem zijn, ik krijg niet eens de kans om de sata-drivers te laden.
Is dit een bekend probleem bij iemand?
https://www.microsoft.com(...)32/enus/default.aspx (32-bit)quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:25 schreef mschol het volgende:
geweldig:
"Thanks for your interest in the Windows 7 Beta. The volume has been phenomenal -- we’re in the process of adding more servers to handle the demand. We’re sorry for the delay and we’ll re-post the Beta as soon as we can ensure a quality download experience."
http://technet.microsoft.com/en-gb/evalcenter/dd353205.aspx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |