Mooiquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:43 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Zie net dat hij er op MSDN is (FTD)
En dan alleen als upgrade versie.. Je moet dus Vista met SP1 hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:28 schreef Merkie het volgende:
Gebruikelijke kanalen. Hij wordt 9 januari pas publiekelijk beschikbaar gesteld.
Vervang m'n Vista voor 7.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:47 schreef Shoombak het volgende:
Mensen die hun XP vervangen door een beta van Windows 7
Wat ik zo ver heb begrepen niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:44 schreef Sgele het volgende:
Dus hij ziet er gelikter uit, maar is minder zwaar dan Vista?
Hoe zit het met gebruikersaccount beheer, hebben ze dat irritante ding er ook uitgesloopt?
Zelfde denk ik.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:19 schreef RoodWitBlauw het volgende:
kreeg met de uitgelekte 32-bits versie op een geven ogenblik BSOD's altijd wanneer ik uTorrent aanhad staan.
Is die 64-bits versie een nieuwe versie? of gelijk als die uitgelekte beta versie welke je mp3 verneukte?
Is onzin, Tweakers kan zoveel zeggenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:30 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
En dan alleen als upgrade versie.. Je moet dus Vista met SP1 hebben.
Hoe kom je aan een MSDN Subscription?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:40 schreef Michelinmannetje het volgende:
MSDN downloading as we speak..
Vanmiddag maar eens installeren en testen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |