Dat had ik inderdaad ook even, maar ik denk dat ik dit seizoen toch maar ga afmaken. Kans is wel groot dat ik daarna stop. Bij bijvoorbeeld Prison Break heb ik dat niet gedaan, en het verloop van dit seizoen irriteert me nu nog steeds.quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:47 schreef flyguy het volgende:
Bij deze ep had ik iets van: "Hmmm eigenlijk is OTH voor mij wel klaar."
Maar toch nog maar ff verder kijken...
Tja, na 6jaar in dezelfde serie te hebben gezeten kan ik me best voorstellen dat je wat anders wilt gaan doen, ookal heb je niet direct een nieuw project klaarstaan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:09 schreef Adidah het volgende:
Waar komen eigenlijk al die geruchten vandaan dat één van de twee of beiden uit de serie zullen stappen? Zover ik weet hebben beide acteurs irl geen andere projecten lopen naast OTH. Dat is toch wel iets wat je zou verwachten van iemand die bij zijn huidige werkgever opstapt. En zomaar een belangrijk karakter uit een serie schrijven doe je ook niet zonder dat daar een duidelijke aanleiding toe is.
http://www.onetreehillfans.com/ (iets over de helft van de pagina staat de video)quote:A Message from Hilarie
Hilarie Burton has posted a video on her Southern Gothic Productions blog regarding the news she will not be returning for season 7. It's a message to all the fans and how she wants to give her side. In the video, she never out front states she is not coming back, but she does in a round about way say it.
Helemaal geen n00b een irritante kut clownquote:Op donderdag 19 maart 2009 01:16 schreef Komakie het volgende:
Een n00b. Laat hem/haar toch lekker ff zijn/haar ei kwijt.
Komt vanzelf goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat moge dus duidelijk zijn.. mits hij de waarheid spreekt, in de 2e spoilertag het filmpje waar het allemaal over gaat..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
klopt had ik laasts ook al gezien, ze speelde daar een dyke...quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:11 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ik zie pas net dat Sophia Bush ook in 3 afleveringen van Nip/Tuck (seizoen 1) heeft gespeeld.
Ik had het eerste seizoen pas nog gekeken, nog voordat ik aan OTH was begonnen en het was me totaal niet opgevallen dat ze hier ook in speelde.
Toevallig zag ik het toen ik op haar IMDB page keek.
Cheerleader triootjes.
SPOILER: Reactie op spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |