gatverpielekes wat lekker. Liep ze er in OTH maar zo bijquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:07 schreef Tazmaniac het volgende:
In de categorie: Kennen jullie deze OTH ster nog?
[ afbeelding ]
Het is alleen een beetje jammer van die ongelooflijke rotstem.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:07 schreef Tazmaniac het volgende:
In de categorie: Kennen jullie deze OTH ster nog?
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik nog wat afleveringen voor de boeg. Ik heb de afgelopen drie weken seizoen 1 t/m 5 gekeken en ben nu bij aflevering 3 van seizoen 6quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:04 schreef Komakie het volgende:
btw waarom duurt het zo lang voordat er weer een aflevering komt? 90210 ligt zelfs stil tot 31 maart
quote:If you keep tabs on the One Tree Hill fandom, you may have heard some scary rumors over the past couple of days. Yes, the CW ordered a seventh season of the series, but if you are to believe the Internets, it would be without the presence of stars Chad Michael Murray and Hilarie Burton.
Could the show really go on without them? Here's what we're hearing...
Rumors of the actors leaving the series have been greatly exaggerated. While it's true that the CW ordered a new season without having signed contracts with CMM and Burton, it turns out that's because the CW doesn't have signed contracts (yet) with any of the OTH talent.
Now, it's certainly possible that CMM and Burton could leave (there's no definite news either way), but overall, you can rest your pretty little heads about this issue, as we've been told by a reliable insider, "Obviously, most if not all [of the castmembers] are coming back."
Hmmmm dat doe je best snel. Tijd over ofzo?quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:38 schreef Adidah het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog wat afleveringen voor de boeg. Ik heb de afgelopen drie weken seizoen 1 t/m 5 gekeken en ben nu bij aflevering 3 van seizoen 6.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:23 schreef rgras het volgende:
Ach, een zwangerschap zat er natuurlijk ook aan te komen. Nu nog kijken of het kind het Down-syndroom, 3 benen, 4 armen en 2 penissen heeft.
Een spoilertag was fijn geweest....quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:45schreef Coam het volgende:
Nee, helaas.
Ik weet wel dat ze slecht nieuws krijgen over de baby, stond op tv.com. Maar dat verwachtten we allemaal al he.
Dat gaat wel heel erg ver.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:50 schreef Sc0tTy het volgende:
Mjah dat is iets wat ik ook wel zag gebeuren, zeker als Lucas en Peyton de serie uit worden geschreven... Baby dood bij geboort enhun plegen alle bij zelfmoord ?:+
Jij denkt ook dat UFO's geland zijn bij de buren?quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:50 schreef Sc0tTy het volgende:
Mjah dat is iets wat ik ook wel zag gebeuren, zeker als Lucas en Peyton de serie uit worden geschreven... Baby dood bij geboort enhun plegen alle bij zelfmoord ?:+
Dat had ik inderdaad ook even, maar ik denk dat ik dit seizoen toch maar ga afmaken. Kans is wel groot dat ik daarna stop. Bij bijvoorbeeld Prison Break heb ik dat niet gedaan, en het verloop van dit seizoen irriteert me nu nog steeds.quote:Op woensdag 18 maart 2009 01:47 schreef flyguy het volgende:
Bij deze ep had ik iets van: "Hmmm eigenlijk is OTH voor mij wel klaar."
Maar toch nog maar ff verder kijken...
Tja, na 6jaar in dezelfde serie te hebben gezeten kan ik me best voorstellen dat je wat anders wilt gaan doen, ookal heb je niet direct een nieuw project klaarstaan.quote:Op woensdag 18 maart 2009 10:09 schreef Adidah het volgende:
Waar komen eigenlijk al die geruchten vandaan dat één van de twee of beiden uit de serie zullen stappen? Zover ik weet hebben beide acteurs irl geen andere projecten lopen naast OTH. Dat is toch wel iets wat je zou verwachten van iemand die bij zijn huidige werkgever opstapt. En zomaar een belangrijk karakter uit een serie schrijven doe je ook niet zonder dat daar een duidelijke aanleiding toe is.
http://www.onetreehillfans.com/ (iets over de helft van de pagina staat de video)quote:A Message from Hilarie
Hilarie Burton has posted a video on her Southern Gothic Productions blog regarding the news she will not be returning for season 7. It's a message to all the fans and how she wants to give her side. In the video, she never out front states she is not coming back, but she does in a round about way say it.
Helemaal geen n00b een irritante kut clownquote:Op donderdag 19 maart 2009 01:16 schreef Komakie het volgende:
Een n00b. Laat hem/haar toch lekker ff zijn/haar ei kwijt.
Komt vanzelf goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat moge dus duidelijk zijn.. mits hij de waarheid spreekt, in de 2e spoilertag het filmpje waar het allemaal over gaat..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
klopt had ik laasts ook al gezien, ze speelde daar een dyke...quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:11 schreef Mr.Silencer het volgende:
Ik zie pas net dat Sophia Bush ook in 3 afleveringen van Nip/Tuck (seizoen 1) heeft gespeeld.
Ik had het eerste seizoen pas nog gekeken, nog voordat ik aan OTH was begonnen en het was me totaal niet opgevallen dat ze hier ook in speelde.
Toevallig zag ik het toen ik op haar IMDB page keek.
Cheerleader triootjes.
SPOILER: Reactie op spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er gaat dus nu rechtstreeks een mail richting Schwahn!!
[ Bericht 0% gewijzigd door Tazmaniac op 25-03-2009 20:55:12 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:09 schreef Tazmaniac het volgende:
ARE THEY FUCKING, FUCKING KIDDING US!!!
dude ik ben echt nog nooit zooooo pissed geweest om iets dan dat ik nu ben!!Huh, zou je de spoiler kunnen toelichten? Ik snap de boosheid niet helemaal...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er gaat dus nu rechtstreeks een mail richting Schwahn!!
I'm just a girl in the world.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |