Hou het alsjeblieft bij de namen van de karakters en niet van de acteurs. Raak er in de war vanquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:49 schreef Mr.Silencer het volgende:
Het zou jammer zijn als OTH verder moet gaan zonder Chad en Hilarie.
Misschien krijgen andere karakters grotere verhaallijnen, maar of dat het verlies van hun 2 teniet doet betwijfel ik ten zeerste.
gatverpielekes wat lekker. Liep ze er in OTH maar zo bijquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:07 schreef Tazmaniac het volgende:
In de categorie: Kennen jullie deze OTH ster nog?
[ afbeelding ]
Het is alleen een beetje jammer van die ongelooflijke rotstem.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:07 schreef Tazmaniac het volgende:
In de categorie: Kennen jullie deze OTH ster nog?
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik nog wat afleveringen voor de boeg. Ik heb de afgelopen drie weken seizoen 1 t/m 5 gekeken en ben nu bij aflevering 3 van seizoen 6quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:04 schreef Komakie het volgende:
btw waarom duurt het zo lang voordat er weer een aflevering komt? 90210 ligt zelfs stil tot 31 maart
quote:If you keep tabs on the One Tree Hill fandom, you may have heard some scary rumors over the past couple of days. Yes, the CW ordered a seventh season of the series, but if you are to believe the Internets, it would be without the presence of stars Chad Michael Murray and Hilarie Burton.
Could the show really go on without them? Here's what we're hearing...
Rumors of the actors leaving the series have been greatly exaggerated. While it's true that the CW ordered a new season without having signed contracts with CMM and Burton, it turns out that's because the CW doesn't have signed contracts (yet) with any of the OTH talent.
Now, it's certainly possible that CMM and Burton could leave (there's no definite news either way), but overall, you can rest your pretty little heads about this issue, as we've been told by a reliable insider, "Obviously, most if not all [of the castmembers] are coming back."
Hmmmm dat doe je best snel. Tijd over ofzo?quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:38 schreef Adidah het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog wat afleveringen voor de boeg. Ik heb de afgelopen drie weken seizoen 1 t/m 5 gekeken en ben nu bij aflevering 3 van seizoen 6.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:23 schreef rgras het volgende:
Ach, een zwangerschap zat er natuurlijk ook aan te komen. Nu nog kijken of het kind het Down-syndroom, 3 benen, 4 armen en 2 penissen heeft.
Een spoilertag was fijn geweest....quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:45schreef Coam het volgende:
Nee, helaas.
Ik weet wel dat ze slecht nieuws krijgen over de baby, stond op tv.com. Maar dat verwachtten we allemaal al he.
Dat gaat wel heel erg ver.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:50 schreef Sc0tTy het volgende:
Mjah dat is iets wat ik ook wel zag gebeuren, zeker als Lucas en Peyton de serie uit worden geschreven... Baby dood bij geboort enhun plegen alle bij zelfmoord ?:+
Jij denkt ook dat UFO's geland zijn bij de buren?quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:50 schreef Sc0tTy het volgende:
Mjah dat is iets wat ik ook wel zag gebeuren, zeker als Lucas en Peyton de serie uit worden geschreven... Baby dood bij geboort enhun plegen alle bij zelfmoord ?:+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |