http://eztv.it/shows/153/one-tree-hill/quote:Op maandag 4 mei 2009 17:18 schreef suus21 het volgende:
weten jullie waar ep. 18 te downloaden is? Ik heb een foute versie gedownload die het niet doet.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ken ze! maar er zijn zoveel roddels, we zullen echt moeten wachten!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:23 schreef Adidah het volgende:
Ik heb net een dikke spoiler van e.p. 23 en 24 gezien. Nu maar hopen dat dit niet echt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het geweldig dat Haley ze trouwde! Dat zorgde voor een heel mooi plaatje van de 5 hoofdrollen!
En wat zag de comet er mooi uit he! Jammer dat peyton hem (nog?) niet heeft gezien!![]()
SPOILER: Over next seasonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt jammer dat ze weg gaan. K vind Lucas samen met Nate toch DE hoofdpersonen van OTH. Erg jammerquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Peyton en Lucas gaan weg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar 3 nieuwe characters:
Filling the CMM/HB void will be Quinn (Haley's sis), Alexis (the face of Brooke's line), and Clayton (Nathan's sports agent).
Dit is zeker waar! Dit zou toch eigenlijk ook het laatste seizoen zijn?? Zou denk ik beter zijn ook. Ik denk zelf dat het zonder Peyton en Lucas een beetje raar is. Lucas was toch altijd wel iemand met de grootste verhaallijnen... aan wie moeten ze dat nu geven, Jamiequote:Op woensdag 13 mei 2009 22:51 schreef Adidah het volgende:
Zijn er eigenlijk verhaallijnen of karakters nog niet helemaal uitgemolken? De hele originele verhaallijn is al lang en breed uitgemolken. Daar valt eigenlijk niets meer over te vertellen. En dat was eigenlijk de enige reden waarom ik überhaupt ben blijven kijken. Ik vraag mij daarom ook serieus af of een dergelijke serie na zes seizoenen nog wel voortgezet moet worden.
nope er komt nog een season 7. Het voelde wel echt als het einde van de serie!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:07 schreef Tommeh het volgende:
Was dit nou de laatste One Tree Hill ever? Alles afgesloten met een feel good ending?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder vond ik het een mooie aflevering! Vooral Whitey en Dan en de scene tussen Brooke en Victoria! Dat Victoria toch nog eens aardig zou zijn! (nooit verwacht!)
Hihi ja ik ook kijk:quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:03 schreef Tazmaniac het volgende:
------
Vreemd genoeg deed de geboorte van Sawyer me minder dan bovengenoemde
Vind het eigenlijk ook een beetje een hele domme naam als ik eerlijk ben
------
Helemaal met je eens! Ik vind Peyton vanaf het begin al erg top om naar te kijken! Al die drama!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:27 schreef Desii het volgende:
Ik moet nog kijken... de laatste Lucas en Peyton scenes![]()
en ik vind juist Peyton de leukste rol in OTH
afijn, ben hem aan het binnen halen..
Peyton was de eerste seizoen erg leuk, lekker rebels, slim, grappig en gewoon tof.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:57 schreef girlyli het volgende:
[..]
Hihi ja ik ook kijk:
James Lucas Scott
Sawyer Brooke Scott
Beide de achternaam van de moeder als voornaam en de middle name van een hele goede vriend/vriendin (bij Jamie natuurlijk ook zijn oom. Maar toch!)
[..]
Helemaal met je eens! Ik vind Peyton vanaf het begin al erg top om naar te kijken! Al die drama!
Heel veel mensen vinden/vonden haar een zeikerd, maar dat vind ik stom..![]()
Nu is het weer onzeker of hij wel echt erbij komt.. ik was dus een beetje voorbarigquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:41 schreef suus21 het volgende:
die brian austin green isgoede vervanger voor cmm..
Maar zo te zien is ze wel lekkerquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:20 schreef Tazmaniac het volgende:
Shantel VanSanten will play role of Haley's sister.
[ afbeelding ]
Ze is eigenlijk helemaal nergens van bekend en relatief nieuw op het witte doek zo te zien, ze gaat wel in het laatste deel van Final Destination spelen.
vanuit een bepaalde ooghoek lijkt ze wel een beetje op Haley moet ik zeggen maar ik vraag me af in hoeverre dit van goede casting getuigd..
Ja ik snapte het ook al niet helemaalquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:27 schreef annoh het volgende:
Ze had toch al een zus die het een keer met Nathan had gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, tis niet Chad of HilarieAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Dat vind ik op zich nog wel meevallen. Maar misschien komt dat ook omdat ik haar karakter uit 90210 niet ken.quote:
Eerst maar eens afwachten wat voor een rol ze gaat spelen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:55 schreef Tazmaniac het volgende:
pas totaal niet in OTH.. blijf maar lekker in Beverly Hills
Ik ken haar ook niet uit 90210, maar dat straalt ze uitquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:32 schreef Adidah het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich nog wel meevallen. Maar misschien komt dat ook omdat ik haar karakter uit 90210 niet ken.
[..]
Eerst maar eens afwachten wat voor een rol ze gaat spelen.
Je kan ze gewoon van usenet afplukken als je een usenet-account hebt met 100 dagen retentie.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:38 schreef McTasty het volgende:
hey ik ben de serie ook aan het kijken super tot nu toe! alleen ik kan seizoen 4 nergens vinden iemand die mij download links kan sturen of misschien zelfs het hele seizoen kan uploaden? (Rapidshare)
LOL. Een heel seizoen "even" uploaden naar Rapidsharequote:Op maandag 6 juli 2009 20:38 schreef McTasty het volgende:
hey ik ben de serie ook aan het kijken super tot nu toe! alleen ik kan seizoen 4 nergens vinden iemand die mij download links kan sturen of misschien zelfs het hele seizoen kan uploaden? (Rapidshare)
ehm.... www.mininova.org en dan zoeken op one tree hill.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:47 schreef McTasty het volgende:
[..]
als je een torrent hebt stuur maar doe ik het daar wel mee
hm ik had daar gekeken maar iig ik heb seizoen 4 vanavond binnen, ik heb hem namelijk toch gevondenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
ehm.... www.mininova.org en dan zoeken op one tree hill.
De 2de is bij mij season 4 met 36 seeds.... kortom, zoekt heel kort en gij zult heel snel vinden
Hey! We gaan naar Polen, Slowakije en Tsjechie. Met de auto gaan we een rondreis doen, 12 hotels in 16 dagenquote:
Damnquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hey! We gaan naar Polen, Slowakije en Tsjechie. Met de auto gaan we een rondreis doen, 12 hotels in 16 dagen
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:01 schreef Tazmaniac het volgende:
Return of former OTHstarDat zou het wel weer een beetje de moeite waard maken, zij is tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, tis niet Chad of Hilarie.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
"You know what you are? You are like a really great older brother!"quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:46 schreef Purky het volgende:
Vraagje:
Heeft iemand het liedje "Let me fall" die Hayley/Bethany zingt zonder het gepraat tussendoor?
Ik vind het echt een mooi nummer maar dat gepraat is zo storend..
Tot nu toe zelf niet gevonden, iemand anders meer geluk?
Thank you thank you!quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:26 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
"You know what you are? You are like a really great older brother!"
Arme Mouth
Oh en Purky.. no luck so far but i'll keep digging
Hehe die heb ik laatst ook nog gezien.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:04 schreef Tim86 het volgende:
En dan neem je een break van je OTH marathon en kijk je even een oude klassieker..zie je dit![]()
Zo, super leeg gewoonquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:34 schreef xxx_linds het volgende:
[ afbeelding ]
ziet er echt zo leeg uit zonder Lucas en PeytonIk hoop maar dat dit seizoen nog wat wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |