Maar zo te zien is ze wel lekkerquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:20 schreef Tazmaniac het volgende:
Shantel VanSanten will play role of Haley's sister.
[ afbeelding ]
Ze is eigenlijk helemaal nergens van bekend en relatief nieuw op het witte doek zo te zien, ze gaat wel in het laatste deel van Final Destination spelen.
vanuit een bepaalde ooghoek lijkt ze wel een beetje op Haley moet ik zeggen maar ik vraag me af in hoeverre dit van goede casting getuigd..
Ja ik snapte het ook al niet helemaalquote:Op donderdag 18 juni 2009 15:27 schreef annoh het volgende:
Ze had toch al een zus die het een keer met Nathan had gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, tis niet Chad of HilarieAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Dat vind ik op zich nog wel meevallen. Maar misschien komt dat ook omdat ik haar karakter uit 90210 niet ken.quote:
Eerst maar eens afwachten wat voor een rol ze gaat spelen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:55 schreef Tazmaniac het volgende:
pas totaal niet in OTH.. blijf maar lekker in Beverly Hills
Ik ken haar ook niet uit 90210, maar dat straalt ze uitquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:32 schreef Adidah het volgende:
[..]
Dat vind ik op zich nog wel meevallen. Maar misschien komt dat ook omdat ik haar karakter uit 90210 niet ken.
[..]
Eerst maar eens afwachten wat voor een rol ze gaat spelen.
Je kan ze gewoon van usenet afplukken als je een usenet-account hebt met 100 dagen retentie.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:38 schreef McTasty het volgende:
hey ik ben de serie ook aan het kijken super tot nu toe! alleen ik kan seizoen 4 nergens vinden iemand die mij download links kan sturen of misschien zelfs het hele seizoen kan uploaden? (Rapidshare)
LOL. Een heel seizoen "even" uploaden naar Rapidsharequote:Op maandag 6 juli 2009 20:38 schreef McTasty het volgende:
hey ik ben de serie ook aan het kijken super tot nu toe! alleen ik kan seizoen 4 nergens vinden iemand die mij download links kan sturen of misschien zelfs het hele seizoen kan uploaden? (Rapidshare)
ehm.... www.mininova.org en dan zoeken op one tree hill.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:47 schreef McTasty het volgende:
[..]
als je een torrent hebt stuur maar doe ik het daar wel mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |