ehm vanaf de schouwburg:quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Welke winkels voor dvds zitten er in het centrum? Bij de kerk op de hoek daar zit er een toch? Hoe heet die? Ik moet een dvd van de Foo Fighters hebben (Hyde Park) maarr ik weet even niet waar alle muziekwinkels zitten, kan iemand m'n geheugen even opfrissen?
Oke, even spannend dus!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:21 schreef hetzusjevan het volgende:
Jeffrey: iemand die wel gaat lief aankijken en vragen of die eventuele tips uit die lessen wil doorspelen naar je en zelf thuis blijven om je werk af te maken.
Jaa ik weet niet, de eerste 20vragen gingen over het boek en daar wist ik er 14 zeker van.. maar de tweede set van 20 waren echt moeilijk dus ik denk het niet maar ik wacht de sleutel wel eventjes af.
Die hebben wij (FRS heuvelstraat) nog wel liggenquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:26 schreef hetzusjevan het volgende:
Welke winkels voor dvds zitten er in het centrum? Bij de kerk op de hoek daar zit er een toch? Hoe heet die? Ik moet een dvd van de Foo Fighters hebben (Hyde Park) maarr ik weet even niet waar alle muziekwinkels zitten, kan iemand m'n geheugen even opfrissen?
Oke ga ik daar even heenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:07 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die hebben wij (FRS heuvelstraat) nog wel liggen
Dan moet jij werken zeker?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als je het na 6 uur doet krijg je 20% korting.
stoer is ie hoog?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:38 schreef styliste het volgende:
Er hebben kinderen voor mijn huis een glijbaan gemaakt....
das stoerquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:06 schreef styliste het volgende:
nee en bijna onzichtbaar (ijs glijbaan, je weet wel flink over de sneeuw wrijven totdat het een spiegel is)
ja of de hond uitlaten en op je bakkes gaan...quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:08 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
das stoerdan aanrennen en glijden!
Je hebt nog een hele dag om alles bij te lezenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:08 schreef Tegan het volgende:
Ik ben een nacht weg, en mis gewoon een aantal topics.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |