heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:00 schreef hetzusjevan het volgende:
Hooooooooooooooooooooooooooooooooooooi.
leuk is dat he als ze zelf dingen gaan bedenken! ze zijn best slim die beestenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:00 schreef Crazy-M het volgende:
jah ik ben ook over half uur off
maar met de hond:
we hebben een bank en kun je omheen (staat beetje midden kamer) dus ik zat erachter en de hond ervoor. elke keer mn kop omhoog, dan weer links van de bank en dan erover. Dus hij keek elke keer met zijn kop zo gek
toen kroop ik naar rechts toe en keek daar, kon hij me net niet zien dus hij loopt wat naar voren om achter de bank te kijken en ik kruip verder naar voren om voor langs te gaan
zo paar rondjes om de bank, maar hij begon vals te spelen
probeerde over mn benen heen te lopen
foei meissie.quote:
mjah inderdaadquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:03 schreef styliste het volgende:
[..]
leuk is dat he als ze zelf dingen gaan bedenken! ze zijn best slim die beesten
Heb vandaag bijna niets anders gedaan dan geleerd. en ik denk dat deze week niet veel anders met zich mee zal nemen.quote:
hmm nog niet gedaanquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:06 schreef styliste het volgende:
moet maar s balletje balletje doen met 3 plastic bekers en een snoepje, kijken wat ie dan doet
halloooooooooooooooquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:00 schreef hetzusjevan het volgende:
Hooooooooooooooooooooooooooooooooooooi.
Onder een deken kruipen doet het hier ook goedquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah inderdaad
en zeker als ze nog lief en jong zijn
ook leuk...
helemaal in 1 gedoken op de grond zitten, je hoofd dus ook tussen je armen op de grond verbergen en dan zn naam roepen
probeert hij op alle manieren bij je gezicht te komen. en dan blijft hij net zo lang doorgaan tot hij erbij kan
hehe inderdaadquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Onder een deken kruipen doet het hier ook goed
jah die denkt:quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:13 schreef styliste het volgende:
binnenkomen en doen alsof je dood neervalt is ook erg leuk. Mijn hond blijft dan liggen waar ie ligt, zucht een keer in valt weer in slaap...
onze honden raken dan in paniek en komen naar je toe snuffelen en piepen en als je dan lang stil blijft liggen gaan ze op je liggenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:13 schreef styliste het volgende:
binnenkomen en doen alsof je dood neervalt is ook erg leuk. Mijn hond blijft dan liggen waar ie ligt, zucht een keer in valt weer in slaap...
als ik stil op de grond lig dan kijkt hij een keer en dan houdt hij me echt in de gatenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
onze honden raken dan in paniek en komen naar je toe snuffelen en piepen en als je dan lang stil blijft liggen gaan ze op je liggen
kijk! dat is tenminste normaal gedrag!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:15 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
onze honden raken dan in paniek en komen naar je toe snuffelen en piepen en als je dan lang stil blijft liggen gaan ze op je liggen
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:23 schreef Crazy-M het volgende:
hmm volgens mij heb ik als enige de fok tilburg topic hyves compleet
want auto mist er nog 1 of 2, tommy mist er volgens mij nog 1,
het zusje van mist er ook een paar. en Styliste ook.
Dacht messenga ook
jah ok,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |