Een tumor in je hoofd is niet futiel. Een tumor in je humor wel maar dat heb jij gelukkig niet!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:31 schreef Muis006 het volgende:
Oh en er zijn mensen die ernstig ziek zijn/ op sterven liggen en dan heb ik het over zoiets futiels.
Plannetje: morgen studentendecaan mailen en afwachten wat zij zegt. En in de tussentijd leren voor het wiskunde-vak, want daarvoor heb ik al een aanvraag voor extra tentamenmogelijkheid bij de examencommissie lopen.
Hahahaquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Een tumor in je hoofd is niet futiel. Een tumor in je humor wel maar dat heb jij gelukkig niet!
Die uitsteeksels dat is juist het fijnste!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:31 schreef P.F het volgende:
[..]
Over je pakje! Ja heb ik gedaan maar dan denk ik: hebben al die uitsteeksel nou een functie of hoe zit dat![]()
Goed plan!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:31 schreef Muis006 het volgende:
Oh en er zijn mensen die ernstig ziek zijn/ op sterven liggen en dan heb ik het over zoiets futiels.
Plannetje: morgen studentendecaan mailen en afwachten wat zij zegt. En in de tussentijd leren voor het wiskunde-vak, want daarvoor heb ik al een aanvraag voor extra tentamenmogelijkheid bij de examencommissie lopen.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:33 schreef Muis006 het volgende:
Okee ik ben uitgeklaagd. Dankjewel allemaal
Ik zou alvast 500 voor je bieden. In a jiffy!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar je gezondheid is belangrijker en jij bent Mighty Mouse![]()
@SHE, wat denk je, zou dat ook een hoop geld voor 3FM opleveren?![]()
Ik ben zoooooooooo benieuwd naar hoe je foto's worden! Echt fab! Ik weet het!
Vind ik nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Die uitsteeksels dat is juist het fijnste!
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet, ik heb twee dingen zonder uitsteeksels gekozen
Poepie, al wil je 17 topics achter elkaar klagen...quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:33 schreef Muis006 het volgende:
Okee ik ben uitgeklaagd. Dankjewel allemaal
Yes, mighty Guruquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zou alvast 500 voor je bieden. In a jiffy!
Ik hoop ook dat de foto's mooi worden, maar ik word wel met de dag nerveuzer. Ik slaap er zelfs slecht van
@ Muisie: Be strong, bitch. Enige wat nu echt belangrijk is, is je herstel. De rest is allemaal ondergeschikt.
Gefocussed blijven, beter worden en ass kicken.
*zingzyoo lullabaai*quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zou alvast 500 voor je bieden. In a jiffy!
Ik hoop ook dat de foto's mooi worden, maar ik word wel met de dag nerveuzer. Ik slaap er zelfs slecht van
@ Muisie: Be strong, bitch. Enige wat nu echt belangrijk is, is je herstel. De rest is allemaal ondergeschikt.
Gefocussed blijven, beter worden en ass kicken.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Noem je dit nu futiel? Muis, je bent een topprestatie aan het leveren!
Zo he herkenbaar. Ik zou net zo vreselijk eigenwijs zijn als jij. Vooral geen rust nemen als je lichaam het nodig heeft en maar door willen blijven gaan. Maar uhm, wat zou voor jou wél een reden zijn om vertraging op te willen lopen. Je kan niet altijd alles aanquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja I know maar ik vind dat zo vreselijk klinkenik ben Muis en ik heb tot nu toe alles in 1x gedaan en ook goed. In mijn eentje op de middelbare en nu de uni. En dan moet ik nu achter gaan lopen. Dat is gewoon niks voor mij
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je die weleens geprobeerd dan??
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Poepie, al wil je 17 topics achter elkaar klagen...
Als je je muiltje maar houdt als er een nieuwe aflevering van GA met McYouKnow en Jeweetwel in The <Blank> is
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het tijdstip lijkt zich te verschuiven naar half tien de laatste dagen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |