Ga jij lekker op dat IRC kanaal zitten, computernerdje.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
IRC kanaal is ook nog altijd een optie.
Begin eerst eens met vertellen wat het is dan..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
IRC kanaal is ook nog altijd een optie.
http://www.google.nl/search?q=irc&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-aquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:47 schreef Breach het volgende:
[..]
Begin eerst eens met vertellen wat het is dan..
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=irc&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
quote:Internet- en netwerkprotocollen
Toepassingslaag DNS FTP Gopher HTTP HTTPS IMAP IRC NNTP POP3 RTP SIP SMTP SNMP SSH SSL Telnet UUCP XMPP
Transportlaag DCCP SCTP TCP UDP
Netwerklaag ARP ICMP IGMP IPv4 IPv6
Datalinklaag ATM Ethernet FDDI PPP Token ring Wi-Fi
volgens het TCP/IP-model
Ik heb vast nog wel logs van jou toen je ook aanwezig was, jokerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ga jij lekker op dat IRC kanaal zitten, computernerdje.
http://irc.tweakers.net/fok or google op mirc.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:47 schreef Breach het volgende:
[..]
Begin eerst eens met vertellen wat het is dan..
Het is dood daar..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
http://irc.tweakers.net/fok or google op mirc.
Ja, maar het is dus niet de ideale oplossing. Kan er niet naast HOOLS nog een ander VBL-slowchat topic komen? Hools schrikt mensen misschien af als je zo de OP bekijkt. En er zit nu een vaste 'kliek'.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet als alle Ajacieden daar naar toe gaan.
Hebben we het achter de schermen al over gehad maar wij kwamen tot de conclusie dat 1 slowchat topic genoeg is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:57 schreef Breach het volgende:
[..]
Ja, maar het is dus niet de ideale oplossing. Kan er niet naast HOOLS nog een ander VBL-slowchat topic komen? Hools schrikt mensen misschien af als je zo de OP bekijkt. En er zit nu een vaste 'kliek'.
En jullie zijn, gezien het 'succes' van de wie-is-de-mod topics, niet te overtuigen om dat toch een kans te geven?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hebben we het achter de schermen al over gehad maar wij kwamen tot de conclusie dat 1 slowchat topic genoeg is.
Dat jullie er niet komen door de vaste kliek blijft natuurlijk intact als jullie zo blijven denken
Maar die posts kunnen allemaal prima in het HOOLS topic.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:00 schreef Breach het volgende:
[..]
En jullie zijn, gezien het 'succes' van de wie-is-de-mod topics, niet te overtuigen om dat toch een kans te geven?
Van Hools is ook gewoon iets te maken. Maar als je er nooit post, gaat er ook niks veranderen. Probeer dat eerst eens.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:00 schreef Breach het volgende:
[..]
En jullie zijn, gezien het 'succes' van de wie-is-de-mod topics, niet te overtuigen om dat toch een kans te geven?
Ja, ik ben superieur. IRC is niet zo laagdrempelig als fok. Ik wil gewoon als ik op fok zit niet een of andere nerdchatbox derbij hebben. Gewoon lekker ouwehoeren in het topic.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb vast nog wel logs van jou toen je ook aanwezig was, joker.
En hoe ga je iedereen daar naartoe krijgen dan? Ik kan daar nu wel gaan posten maar het werkt niet echt als ik dat in mijn eentje doe.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Van Hools is ook gewoon iets te maken. Maar als je er nooit post, gaat er ook niks veranderen. Probeer dat eerst eens.
Door het via PM te vragen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:06 schreef Breach het volgende:
[..]
En hoe ga je iedereen daar naartoe krijgen dan? Ik kan daar nu wel gaan posten maar het werkt niet echt als ik dat in mijn eentje doe.
Een nieuwe slowchat-reeks betekent een nieuwe start en minder off-topic in de normale topics. En dus weer minder werk voor jullie. Zie het van de positieve kant.
Als jij die PM gaat versturen ben ik voorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Door het via PM te vragen?
Een nieuwe start is wat mij betreft niet nodig.
Er is een gelegenheid tot offtopic in 1 topic en dat is al jaren zo en dat zal voorlopig ook zo blijven.
Dat wil ik best wel doen hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:09 schreef Breach het volgende:
[..]
Als jij die PM gaat versturen ben ik voor
Aardig wat notes die _Mike_quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Door op het rode kruisje onder je UI te klikken.
Lekker boeiend wat de kliek vindt. HOOLS is het slowchattopic van VBL en ik denk dat het overkill is om meerdere slowchattopics naast elkaar te laten lopen. Ik snap best wat jullie bedoelen hoor, HOOLS is zo saai als wat de laatste tijd en ik heb mij ook meer vermaakt met de speculatietopics dan HOOLS.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:09 schreef Riro het volgende:
Met z'n allen HOOLS overnemen..Zal de 'kliek' ook blij mee zijn.
Of misschien een TT change van HOOLS, naar Bier, Hoeren en Kermis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |