okquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je discussieert normaal of je discussieert gewoon niet met hem
We gaan niet persoonlijk worden.
Ik zie het probleem wel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom is de titel boven de foto van van Bronckhorst weg gehaald?
Ik het probleem niet zo.
Het is het Feyenoord topic waar ik het heb gepost, niet het Ajax topic.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zie het probleem wel.
Joden mag wel en het plaatje mag ook wel maar je weet wel dat deze 2 in combinatie met elkaar erg uitlokkend zijn.
Dat klopt. Dan is het toch ook niet nodig om Ajax er in te betrekkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het is het Feyenoord topic waar ik het heb gepost, niet het Ajax topic.
Ik vind het pietluttig.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat klopt. Dan is het toch ook niet nodig om Ajax er in te betrekken
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het is het Feyenoord topic waar ik het heb gepost, niet het Ajax topic.
Zo gaat het al jaren, je hoeft het niet per se te zeggen omdat Prosac net nieuw is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Prosac wil je de toon zetten ofzo? Reacties die ik al jaren zo plaats zijn nooit aangepast, nu jij er zit is mijn reactie opeens weg. Ga je er een politiekcorrect forum van maken ofzo?
Zou je dan even willen quoten wat hij verwijderd heeft? En waarom ik zoiets niet mag zeggen. Zou wel fijn zijn als er voortaan uitleg bij gegeven wordt waarom het weg gehaald is. Ik zie niet in wat ik fout heb gedaan. Gescholden en zelfs iets in de trand van "Rot op" heb ik niet gezegd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zo gaat het al jaren, je hoeft het niet per se te zeggen omdat Prosac net nieuw is.
HOOLS is saaaaaai. Kunnen jullie niet een nieuwe mod gaan zoeken ofzo?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als er niets relevant over Ajax te melden is dan hoef je toch niet te posten?
Dat kan in alle andere clubtopics in VBL wel en hier niet.
Als je het over hoeren kermis bier en tieten wil hebben dan heeft VBL daar het slowchat topic HOOLS voor.
We hebben er net eentje gevonden! Prosac heet hij!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:32 schreef Breach het volgende:
[..]
HOOLS is saaaaaai. Kunnen jullie niet een nieuwe mod gaan zoeken ofzo?
Ja duuuh, maar die reeks was zo leukquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
We hebben er net eentje gevonden! Prosac heet hij!
Maar hools blijft ook saai als mensen het topic door de saaiheid ontwijken. Eigenlijk kan dat geouwehoer uit het speculatie/tietentopic ook prima in hools.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:32 schreef Breach het volgende:
[..]
HOOLS is saaaaaai. Kunnen jullie niet een nieuwe mod gaan zoeken ofzo?
True. Maar op één of andere manier gebeurt dat dus niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:35 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar hools blijft ook saai als mensen het topic door de saaiheid ontwijken. Eigenlijk kan dat geouwehoer uit het speculatie/tietentopic ook prima in hools.
Ja dat is jammer inderdaad. Ik zie het eigenlijk ook niet gebeuren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:36 schreef Breach het volgende:
[..]
True. Maar op één of andere manier gebeurt dat dus niet.
Oh, ik dacht Hools een slowchat voor oude mensen wasquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:35 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar hools blijft ook saai als mensen het topic door de saaiheid ontwijken. Eigenlijk kan dat geouwehoer uit het speculatie/tietentopic ook prima in hools.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:39 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan je dit nou verwijderen Sjimz?
Het is al veel minder strak dan eerst hoor maar ik merkte dat het juist weer de oude kant op ging.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:41 schreef Riro het volgende:
Daarbij snap ik wel dat het niet altijd over hoeren, tieten en kermis hoeft te gaan in het Ajaxtopic, maar zó strak hoeft er ook niet gemod te worden toch? Af en toe een klein beetje offtopic lijkt me best kunnen. Er wordt al veel serieuzer gediscussieerd dan eerst, dus het is niet zo dat het altijd zo gaat oid.
En nee, ik denk ook niet dat het weer de oude kant op gaat als het af en toe iets minder strak gehouden wordt.
79 notes, zo zoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Door op het rode kruisje onder je UI te klikken.
Wat is dat andere vinkje?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Door op het rode kruisje onder je UI te klikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |