Ik heb het in dit topic al een keer gevraagd. Lijkt me wel voldoende.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je zou hem ook een PM kunnen sturen, dan krijg je vanzelf antwoord terug.
Ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord, dus laat hem maar lekker hier posten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:05 schreef sjimz het volgende:
Je zou hem ook een PM kunnen sturen, dan krijg je vanzelf antwoord terug.
Dan is het dus ook niet nodig om het nog een keer aan te halenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik heb het in dit topic al een keer gevraagd. Lijkt me wel voldoende.
Maar natuurlijk wel voor een beperkte groep met weinig meerwaarde an sich. Golfer (jaja) had indertijd wel gelijk met het hoge mogguh en weltrusten gehalte. Zoals de slowchat nu loopt, zal het de hools mensen grotendeels niet aantrekken, maar dat zwakt wel af. Dat is ook gewoon het recht van de sterksten/ meerderheid.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:01 schreef borisz het volgende:
Ik vond het juist dat HOOLS de laatste weken weer juist leuker werd.
Zie het als een HOOLS 2.0quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:01 schreef borisz het volgende:
En de komende weken wordt het nog meer knallen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:01 schreef borisz het volgende:
Onderschat het tempo van HOOLS niet he, er waren tijden dat Jawi en ik zo'n topic in een half uurtje voljankten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:08 schreef Breach het volgende:
Zie het als een HOOLS 2.0
Het is ook niet de bedoeling dat de mensen uit het oude HOOLS er niet meer kunnen posten. Maar dat was toch meer een 'vriendenclubje'. En nu is het wat meer een clubje voor iedereen. Het gaat nog steeds over onzin, alleen in een wat rapper tempo (althans, vandaag).
Niemand weerhoudt je om dat nu weer te doenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Onderschat het tempo van HOOLS niet he, er waren tijden dat Jawi en ik zo'n topic in een half uurtje voljankten.
Beschrijf je probleem eens exact.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:19 schreef borisz het volgende:
Ik vind het wel jammer, aan de andere kant dat dit gebeurd zat er wel een keer in.
Ado, je bent geen mod geworden leave itquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:20 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Beschrijf je probleem eens exact.
Dan kunnen wij kijken wat we eraan gaan doen.
Het moet immers wel leuk blijven voor iedereen.
Dat de Slowchat niet moet afzakken naar een niveau KLBquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:20 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Nou mn baas wel hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:12 schreef Breach het volgende:
Niemand weerhoudt je om dat nu weer te doen
Ik ben wel een poster in het slowchat topic.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ado, je bent geen mod geworden leave it
Ik vroeg gisteren om te stoppen met dat hulpmoderatorgedoe, doe er dan ook wat mee.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:20 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik durf ook niet meerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou mn baas wel hoorIk wacht nog een uurtje voordat ik dat topic inkom
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vroeg gisteren om te stoppen met dat hulpmoderatorgedoe, doe er dan ook wat mee.
Je hoeft niet voor ons te praten.
[..]
Ik durf ook niet meer.
Dan vind ik KLB nog hooggegrepenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat de Slowchat niet moet afzakken naar een niveau KLB.
Ja dat is nu even, houden ze ook geen weken volquote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:23 schreef Riro het volgende:
Dan vind ik KLB nog hooggegrepenIk denk dat ONZ eerder in de buurt komt.
Ik heb er zelf geen probleem mee, maar snap je punt wel.
Het 'niveau' van de speculatietopics was leuker inderdaad, maar je moet het ook de tijd geven he.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:23 schreef Riro het volgende:
[..]
Dan vind ik KLB nog hooggegrepenIk denk dat ONZ eerder in de buurt komt.
Ik heb er zelf geen probleem mee, maar snap je punt wel.
Dat denk ik ook inderdaad. Zal wel loslopen allemaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 16:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja dat is nu even, houden ze ook geen weken vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |