quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:11 schreef Birra het volgende:
[..]
Ik gebruik usenet..
Maar gebruik liever torrents, maar dat wordt geblokkeerd.
Trouwens, hoe kan je zoeken op nummer dan? Sinds je niet meer op NZB kan drukken.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:43 schreef Birra het volgende:
Ik snap niet echt wat je nu nog hebt aan FTD.?
Wat bedoel je?quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:11 schreef Birra het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
[edit]Waar kan je FTD Watchdog downloaden?
quote:
Laat maar zien waar ik ging huilen dan.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:17 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Je vind FTD en nieuwsgroepen kut en toch begin je te huilen als de nzb knop weg is.
quote:we want you to be the first to hear the biggest news yet. You will soon see 365 days of retention! That’s a full year of content waiting to be discovered.
It’s a great time to be with Giganews:
Je blijft het maar proberen hè? Een half jaar geleden was je hier ook al aan het zeuren om een Eweka account te delen, terwijl je dat toch gemakkelijk zelf een maand kunt proberen voor ¤ 7,50 zonder verdere verplichtingen. Betaling vanuit België is geen probleem via IBAN/BIC.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:46 schreef nicolasvermeersch het volgende:
* nicolasvermeersch zoekt iemand met een eweka account om lijntjes te delen.
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:58 schreef nicolasvermeersch het volgende:
Heb het sinds dan met iemand gedaan maar die is er nu mee gestopt.
7,5 euro?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:36 schreef nicolasvermeersch het volgende:
Oja, hoeveel betaal jij dan elke maand voor je payserver?
hitnews 6,95, 8 connecties, 4 zelf in gebruik dus 3,47quote:Op zondag 15 maart 2009 16:36 schreef nicolasvermeersch het volgende:
Oja, hoeveel betaal jij dan elke maand voor je payserver?
mijn gedachtenquote:Op zondag 15 maart 2009 20:09 schreef toma het volgende:![]()
betaal gewoon een paar euro p. maand en doe niet zo pinnig.
Gelukkig ben jij de grote winnaar dat je geen 8 euro kan missenquote:
Vanuit buitenland betalen is helemaal geen probleem. Ik woon zelf in Spanje en betaal netjes elke maand via Click&Buy een account bij EWEKAquote:
Ftd werkt gewoon.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:07 schreef ArmaniXL het volgende:
Meer mensen problemen met FTD???? Hij kan bij mij geen servers vinden...
Heb een abbo bij XS News (payserver) maar daar is niets te vinden over een storing.... en volgens mij haalt FTD niet de gegevens op vanuit je payserver toch???
Sorry dat ik iets vraag hoor......quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:08 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ftd werkt gewoon.
En je payserver heeft daar sowieso geen hol mee te maken.
Ja oppeens kreeg ik 'gratis'kuddos voor elke week dat ik ftd-lid wasquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:06 schreef Prisonbreaker het volgende:
Nooit problemen gehad met watchdog kan je daar dus niet mee helpen. Nzb portal is o.a een site waar het één en ander gepost wordt, soms ook aanwezig op ftd maar toch als je een makkelijke site wilt waar je rechtstreeks nzb kunt openen is dit wel een relaxte.
Ik heb ook het idee dat ftd iets afvlakt hopelijk is dit maar tijdelijk!
De wet zal zeker aangepast worden in de toekomst maar zolang dit niet het geval is mag Breinquote:Op donderdag 9 april 2009 22:44 schreef Tegan het volgende:
Brein. Als ze nou eens proberen de wetten aan te passen. Ze maken nu alleen mensen bang zonder wettelijke onderbouwing. En de hobby-website-houder schrikt helaas wel hiervan.
Newzleech gaat naar 365 dagen vanwege Giganewsquote:Op donderdag 16 april 2009 13:10 schreef nicolasvermeersch het volgende:
Nu er USP's zijn die meer dan een jaar retentie bieden, ontstaat een nieuwe probleem. Welke usenet search engines hebben een retentie van meer dan 240 dagen? Binsearch en Newzleech vallen dus af.
Internet voor op je mobiel/laptopquote:Op vrijdag 17 april 2009 01:54 schreef LoggedIn het volgende:
Biedt Vodafone tegenwoordig ook al internet aan?Ik heb er iig nog nooit van gehoord..
Oh, mobiel internetquote:Op vrijdag 17 april 2009 02:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Internet voor op je mobiel/laptop
http://Vodafone.nl/Laptop_Internet
http://twilightnzb.comquote:Op maandag 20 april 2009 18:41 schreef Badabingea het volgende:
Nog mensen alternatieve sites ipv. Nzb-portal?
Hmm, volgens mij niet, maar dat is idd interessant om een keer te onderzoekenquote:Op maandag 20 april 2009 23:36 schreef Darkzell het volgende:
Sinds een paar dagen ook een account op een payserver, eindelijk een fatsoenlijke retentie nu. Dat scheelt stukken.
Ik gebruik trouwens op dit moment SABnzbd+ en vind het een erg fijn en overzichtelijk programma, het enige mindere eraan vind ik die browser toegang. Voornamelijk de RSS-functie, automatisch downloaden van bestanden uit een bepaalde map, het toekennen van categorieën en het hernoemen van de TV afleveringen vind ik erg handige functies maar in hoeverre heeft bijv Newsleecher of Grabit oid dit ook.
Ik zit bij HetNet en heb nu Hitnews als payserver.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:29 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij niet, maar dat is idd interessant om een keer te onderzoekenSowieso zouden ze een mooier systeempje in moeten bouwen voor dat soort dingen
Bij welke provider zit je?
ik download nu ook. heb nergens last van.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:57 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb Hitnews maar ik denk dat er een storing is op de verbinding.
Momenteel aan het downloaden met 60kb/s.
Hmmm, dat zal het probleem in de straat liggen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:20 schreef ukga het volgende:
[..]
ik download nu ook. heb nergens last van.
MAW als de mensen met een SSL verbinding gaan downloaden... kan dus ook niet worden achterhaald wat ze downloaden?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:48 schreef HuHu het volgende:
Zeker weten doet 'ie het niet, want de data is versleuteld. Blokkeren doet 'ie het ook niet, want SSL is redelijk noodzakelijk voor veel dingen. Het enige wat 'ie zou kunnen doen is een snelheidslimiet er op zetten.
Klopt, maar er kan wel gezien worden vanwaar je downloadtquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
MAW als de mensen met een SSL verbinding gaan downloaden... kan dus ook niet worden achterhaald wat ze downloaden?
Maar niet alles wat op de nieuwsgroepen staat is "illegaal"quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:15 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Klopt, maar er kan wel gezien worden vanwaar je downloadt
Precies, je kunt ook een eigen backup online zetten, en de nzb aan wat vrienden geven.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar niet alles wat op de nieuwsgroepen staat is "illegaal"
FTD sleept Brein voor de rechter.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 08:51 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.fighttodefeat.nl/index_nieuws.html
Hehe in hoeveel tijd?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:02 schreef mime_negert het volgende:
Dat probleem heb ik ook. Heb laatst een mailtje gehad van de ICT-servicedesk. Ze vonden het opmerkelijk dat ik 16 GB aan bandbreedte verbruikte.
Zolang ik geen beter alternatief heb, blijf ik het gebruiken.quote:
Sloom en het werkt voor geen meter.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:04 schreef macondo het volgende:
[..]
Precies. Sloom en niet goed te filteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |