Gelukkig ben jij de grote winnaar dat je geen 8 euro kan missenquote:
Vanuit buitenland betalen is helemaal geen probleem. Ik woon zelf in Spanje en betaal netjes elke maand via Click&Buy een account bij EWEKAquote:
Ftd werkt gewoon.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:07 schreef ArmaniXL het volgende:
Meer mensen problemen met FTD???? Hij kan bij mij geen servers vinden...
Heb een abbo bij XS News (payserver) maar daar is niets te vinden over een storing.... en volgens mij haalt FTD niet de gegevens op vanuit je payserver toch???
Sorry dat ik iets vraag hoor......quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:08 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ftd werkt gewoon.
En je payserver heeft daar sowieso geen hol mee te maken.
Ja oppeens kreeg ik 'gratis'kuddos voor elke week dat ik ftd-lid wasquote:Op zaterdag 28 maart 2009 17:06 schreef Prisonbreaker het volgende:
Nooit problemen gehad met watchdog kan je daar dus niet mee helpen. Nzb portal is o.a een site waar het één en ander gepost wordt, soms ook aanwezig op ftd maar toch als je een makkelijke site wilt waar je rechtstreeks nzb kunt openen is dit wel een relaxte.
Ik heb ook het idee dat ftd iets afvlakt hopelijk is dit maar tijdelijk!
De wet zal zeker aangepast worden in de toekomst maar zolang dit niet het geval is mag Breinquote:Op donderdag 9 april 2009 22:44 schreef Tegan het volgende:
Brein. Als ze nou eens proberen de wetten aan te passen. Ze maken nu alleen mensen bang zonder wettelijke onderbouwing. En de hobby-website-houder schrikt helaas wel hiervan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |