Omdat!!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Waarom zou ik geband moeten zijn?
Je bent gewoon jaloers.quote:
Ik kreeg die van jou er ook niet door bij de contractonderhandelingen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:37 schreef SCH het volgende:
Is EnGCtjuh nog niet geband? Je laat wel direct wat kansen liggen Prosac.
Dan ben je nu al mislukt manquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik kreeg die van jou er ook niet door bij de contractonderhandelingen.
Zijn 25 cm, dûh.quote:
ook niet?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:42 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik kreeg die van jou er ook niet door bij de contractonderhandelingen.
Ik zeur niet, dit was gewoon een constatering.quote:
Misschien moet je gewoon vragen of hij een lekkere BJ wil?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:29 schreef Adothehague het volgende:
Prosac, ik heb bewondering voor de goede start die je heb gemaakt als moderator.
Je ben al aardig actief aan het modden, en ik hoor via mijn bronnen dat veel mensen erg tevreden over je zijn tot nu toe.
Keep it up.
Dat gaat mij te ver vind je niet _Mike_.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:32 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon vragen of hij een lekkere BJ wil?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:29 schreef Adothehague het volgende:
Prosac, ik heb bewondering voor de goede start die je heb gemaakt als moderator.
Je ben al aardig actief aan het modden, en ik hoor via mijn bronnen dat veel mensen erg tevreden over je zijn tot nu toe.
Keep it up.
Met zo'n goede hulpmoderator kan iederen goed modden natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:29 schreef Adothehague het volgende:
Keep it up.
Ik vraag me één ding al een tijdje af... wat is je leeftijd?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:34 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat gaat mij te ver vind je niet _Mike_.
Als jij op deze manier mensen beloont die goed werk leveren dan hou ik je niet tegen om hem een BJ te geven.
Maar voor mij zijn complimenten genoeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |