quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:18 schreef RayMania het volgende:
De zoektocht heeft even geduurd en was met spanning te volgen in VBL, maar uiteindelijk hebben we een nieuwe mod gevonden in de naam van Prosac. Hij vervangt de naar MLN vertrokken -Vaduz- en zal met zijn drie collega's de hooligans van VBL in toom gaan houden.
Ik ken je niet maar je zult vast wel een goede zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:18 schreef RayMania het volgende:
De zoektocht heeft even geduurd en was met spanning te volgen in VBL, maar uiteindelijk hebben we een nieuwe mod gevonden in de naam van Prosac. Hij vervangt de naar MLN vertrokken -Vaduz- en zal met zijn drie collega's de hooligans van VBL in toom gaan houden.
Prosac, succes en veel plezier in VBL!
Ik ken hem nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:21 schreef Blawh het volgende:
Van harte, goede keuze denk ik. Have fun.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:21 schreef Paul het volgende:
Ik ken je niet maar je zult vast wel een goede zijn.
Veel plezier.
Idd had mij gekozen, ik ben al medewerker sport geweest, dus op mij kan je bouwenquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:22 schreef Damzkieee het volgende:
Altijd die newbies als mod
Gefeliciteerd
Het waren drie fantastische minuten.quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd had mij gekozen, ik ben al medewerker sport geweest, dus op mij kan je bouwen
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:22 schreef denthemen het volgende:
Heb ik toch gelijk gehad, Prosac, héle goeie keuze!!
Waarom ben jij het niet geworden?quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:23 schreef Adothehague het volgende:
Prozak, van harte gefeliciteerd.
Ik ken je nog niet, daarom denk ik dat een ontgroenning wel op zijn plaats is.
Om elkaar beter te leren kennen.
Sterkte als moderator
Nahhquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd had mij gekozen, ik ben al medewerker sport geweest, dus op mij kan je bouwen
Ach iedereen maakt fouten, de FA's dus ook met hun keuze om Prozak te benoemen .quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:24 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Waarom ben jij het niet geworden?
Je hebt alles in je!
Succes Prosac!quote:Op vrijdag 19 december 2008 23:09 schreef koningdavid het volgende:
Ik gok op een van de volgende:
damzkieee
Blawh
Prosac
Maxpower
Rikketik
denthemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |