Idd ik vraag zelf wel als ik iets mot wetenquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:53 schreef Heathen. het volgende:
Het liefst wordt ik bijna nooit aangesproken, behalve wanneer de voorraad van iets op is.
Je wilt door alle verkopers geholpen worden?quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:57 schreef linebear het volgende:
Fake it, till u make it.... kom op zeg, dat kan je toch niet menen.
En nee zou niet door geen van hen geholpen worden
Ik vind haar een beetje schraal, maar wel lief.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:58 schreef Paul het volgende:
Vinden jullie Marinel ook zo'n schattiebattie?
nee zeker niet....quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je wilt door alle verkopers geholpen worden?
Je zin bevatte een dubbele ontkenning,vandaar.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:00 schreef linebear het volgende:
[..]
nee zeker niet....
Oh wat erg is die griezel bezig... als ze me zo zouden helpen
Dion en Marinel zijn op die manier gespaard, dat zijn toch niet echt zwakke verkopers te noemen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:16 schreef Breekfast het volgende:
Hmm vind de manier waarvoor ze hebben gekozen om elke week iemand weg te sturen raar. Op deze manier blijven de zwakkere verkopers erin zitten. Hans is gewoon een hele slechte verkoper.
Dat dus. Hij haalt omzetten, maar de manier waarop gaat hem op een gegeven moment tegenwerken. Wat een lul.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:06 schreef Heathen. het volgende:
Die bas wordt alleen afgerekend op korte termijn maar op lange termijn is het een ongelovelijk stukje verliespost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |