Klik hier voor een foto-impressie.quote:Aan deze Boulevard in Eindhoven zijn op 4 februari 2005 de 13 nieuwe bedrijfspanden (met 24 ramen, 48 kamers) geopend, gelegen aan een geheel vernieuwd sfeervol plein.
Alle bedrijfspanden voldoen aan de normen die zijn opgelegd door de Gemeente, Brandweer en Gezondheidsdienst.
De panden zijn voorzien van alle faciliteiten (zie fotoboek) die een langer verblijf voor de dames mogelijk maken. De kamers, de keukens en de sanitaire ruimten worden meerdere malen per week schoongemaakt.
Voor de huursters zijn er in alle panden compleet ingerichte keukens aanwezig, plus een woonkamer (verblijfsruimte) waar men elkaar kan ontmoeten. Ook voor eventuele overnachting is of kan gezorgd worden.
De ramen worden verhuurd aan de dames (minimale leeftijd 18 jaar), in het bezit van een geldig Nederlands of EU paspoort, visum of aanvullende vereiste identiteitspapieren.
Ik kan de TT niet veranderen. Vind hem wel goed zoquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:08 schreef bleiblei het volgende:
Ben benieuwd wat voor tuig hier op af komt.
Misschien kan je zelfs beter de TT veranderen in Janiesbrownies ramen etc..
Dat snapt dat tuig waar je op doelt heus welquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:08 schreef bleiblei het volgende:
Ben benieuwd wat voor tuig hier op af komt.
Misschien kan je zelfs beter de TT veranderen in Janiesbrownies ramen etc..
eindelijk zeg je iets nuttigsquote:
ja, of Grolsch uiteraardquote:
quote:
quote:Kaspersky
Anti-Virus 2009
Access denied
The requested URL could not be retrieved
While trying to retrieve the URL:
http://www.freewebs.com/jcvoltage/Bavaria%20logo.jpg
The following error was encountered:
Access to requested object is forbidden
Generated:
Wed Jan 07 19:42:34 2009
Kaspersky Anti-Virus 2009
nou...jij bent er toch...of dat al niet vreemd genoeg isquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zie je, nog steeds geen vreemd volk
tijd voor een fatsoenlijke virusscanner zeg ikquote:
zeg het zo vaak je wil, ik luister nietquote:Op woensdag 7 januari 2009 19:45 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Bier moet van onder de rivieren komen, hoe vaak moet ik het nog zeggen
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zeg het zo vaak je wil, ik luister niet
Grolsch
quote:Op woensdag 7 januari 2009 19:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zeg het zo vaak je wil, ik luister niet
Grolsch
ik heb geen housewarming...quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:09 schreef gr8w8 het volgende:
Laat 'm toch Grolsch drinken, zolang ie maar trakteert.
4 feestjesquote:
whisky is ook goedquote:
hoi, neuken?quote:
ik wacht wel ff 10 minuten danquote:
rose zeker...of proseccoquote:
Oja, das goed. Ik zit wel aan de andere kant van Brabant hèquote:
oh, ik dacht dat je voor JB werktequote:Op woensdag 7 januari 2009 20:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja, das goed. Ik zit wel aan de andere kant van Brabant hè
Nee, ze wilde mij niet aannemenquote:
waarom heb je automatic niet aangenomen?quote:
Ze wilde geen testritjequote:Op woensdag 7 januari 2009 20:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarom heb je automatic niet aangenomen?
ah, groot gelijk dan.quote:
nergens aan vastgevroren onderweg?quote:
Ik heb die uitnodiging nooit ontvangenquote:
O, dan ligt het dus daaraan!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb die uitnodiging nooit ontvangen
ik moet nog steeds een bepaald iets bedenken voor een bepaald tegeltje van een bepald stel uit een bepaald topic welke ze dan in een bepaald toilet gaan hangen iddquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:53 schreef Levitation het volgende:
Bedenk me net dat ik enige tijd geleden een tegeltje voor een bepaald toilet van een bepaald stel uit een bepaalde topicreeks. Maar ik heb nog steeds niets binnen.Van het weekend maar eens uitzoeken of ik überhaupt ooit betaald heb.
ik denk dat we de term spuit 11 maar wijzigen naar spuit Juupquote:
owkee, hoe laat ben je morgen hier automatic?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dan ligt het dus daaraan!
nou, je hoort wat ArTiC zegt
Mja, ik denk dat het daar aan ligt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, dan ligt het dus daaraan!
nou, je hoort wat ArTiC zegt
Ehhhh ik zal straks ff mijn agenda pakken!quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
owkee, hoe laat ben je morgen hier automatic?
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik denk dat we de term spuit 11 maar wijzigen naar spuit Juup
wanneer hou je mij vastquote:
het is een begin zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zometeen als ik ga poepen zal ik jou in gedachten vasthouden
Jij bent wel snel tevreden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het is een begin zullen we maar zeggen
Ik heb altijd jouw zusje nog achter de hand natuurlijkquote:
Welk raam is nu van haar?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb altijd jouw zusje nog achter de hand natuurlijk
mijn raamquote:
Ja, heb gezwommen, gekookt, gegeten, gesport, eee opnieuw geinstalleerd.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:45 schreef bleiblei het volgende:
Had je mijn pm nog gezien mex?
ja maar jullie zijn allebei verhuisdquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja maar jullie zijn allebei verhuisd
Alleen wat last gehad van de mist (mensen die zomaar remmen enso) maar voor de rest kon ik ook goed doorrijden! Maar dat kan ik al een hele week! Ook niet zo gek als je al om kwart over 6 weg rijdquote:
Om 6:15 zat ik al bij Den Boschquote:Op donderdag 8 januari 2009 07:49 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Alleen wat last gehad van de mist (mensen die zomaar remmen enso) maar voor de rest kon ik ook goed doorrijden! Maar dat kan ik al een hele week! Ook niet zo gek als je al om kwart over 6 weg rijd
Wat leukquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:22 schreef Levitation het volgende:
Fietsen in de mist met -3
Ik had kei veel ijs in mijn haar en miniscule ijspegeltjes aan mijn wimpers.
Met dit soort weer pak ik zelfs nog de auto om boodschappen te doenquote:Op donderdag 8 januari 2009 08:22 schreef Levitation het volgende:
Fietsen in de mist met -3
Ik had kei veel ijs in mijn haar en miniscule ijspegeltjes aan mijn wimpers.
11 uur beginnenquote:
Mijn straat is 1 ijsbaan. Strooien is nog niet uitgevonden in Waalre.quote:Op donderdag 8 januari 2009 08:26 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Met dit soort weer pak ik zelfs nog de auto om boodschappen te doen![]()
Brrr... Fietsen...
Ik ook.quote:
dat ... en vakantiequote:
Lekker! Waar ga je heen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:02 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
dat ... en vakantie
30 graden, zee, strand, luieren
*zucht* nog 15 werkdagen...
naar aruba, om een vriendin van mijn vriendin op te zoeken. die is daar naartoe geëmigreerd.quote:
maar bijt ze ze ook stuk?quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:13 schreef gr8w8 het volgende:
Ik moet met Roos op puppytraining. Ze pakt alle schoenen en kruipt onder alle tafels en stoelen door alsof het een tunnel is.
* ook!quote:
Ik ben er nog op tijd bij, maar het kost wel even wat tijd voordat ze weer droog zijn.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:50 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik ben er nog op tijd bij, maar het kost wel even wat tijd voordat ze weer droog zijn.
quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:50 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik ben er nog op tijd bij, maar het kost wel even wat tijd voordat ze weer droog zijn.
Vergeet je boot niet. En als je wilt kan ik via via nog aan het nummer van iemand komen die er een heeft.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:21 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
naar aruba, om een vriendin van mijn vriendin op te zoeken. die is daar naartoe geëmigreerd.
110 km fietsenquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Was dan ook gaan fietsen!
Ik sta nooit in de file.![]()
PI....quote:
DAURY boot- en gympenverhuurquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vergeet je boot niet. En als je wilt kan ik via via nog aan het nummer van iemand komen die er een heeft.
Wat was zijn naam ookalweeer????
ik wil schrijven!!quote:
Mag ik mee?quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:21 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
naar aruba, om een vriendin van mijn vriendin op te zoeken. die is daar naartoe geëmigreerd.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:13 schreef gr8w8 het volgende:
Ik moet met Roos op puppytraining. Ze pakt alle schoenen en kruipt onder alle tafels en stoelen door alsof het een tunnel is.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:17 schreef amaranta het volgende:
Ga je dit keer je andere arm breken Bor?
Mbt jouw botten? Ik geloof dat zonder meer, heb 19 jaar geleden mijn linkerbovenbeen gebroken deels verbrijzeld (3 operaties) en als het gaat vriezen of dat het koud wordt en gaat regenen (of soms zomaar spontaan) dan is de botpijn niet echt fijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:28 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Heb daar trouwens nog steeds last van af en toe [ afbeelding ]
8.45 vertrokken, nu op kantoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
PI....
Trouwens, dat is maar een uurtje of 4 op de racefiets, ben je nu sneller dan??
Iedere week een housewarmingquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:10 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Of zoek werk dichterbij huis
Pfff... 2 uur rijden op 110 kilometerquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
8.45 vertrokken, nu op kantoor
PI's zie je niet in de mobile lay-out trouwens
fiets kopen? slechts 2000 euroquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:13 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Je hebt er anders wel de fiets voor[ afbeelding ]
neem een schroefmachine en zeur niet als een wijfquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:35 schreef Mex_ het volgende:
Het is niet echt pijn, maar gewoon dat ik het voel bij een schroef ergens indraaien bv.
Dat komt omdat er van die figuren als r8ality op de weg zitten, die veroorzaken files met hun 'ik kan wel doorrijden' gedrag.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:45 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Pfff... 2 uur rijden op 110 kilometer
Of van die mensen die schrikken van knipperende file detectie borden die waarschuwen voor mist en dan opeens keihard gaan remmen zodat er voor de filedetectieborden een file van een km staat... Vreselijk!quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat komt omdat er van die figuren als r8ality op de weg zitten, die veroorzaken files met hun 'ik kan wel doorrijden' gedrag.
of mensen met auto's met twee mistachterlichten.... waardoor het net lijkt alsof ze remmen waardoor mensen weer op de rem gaan staan... argh.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:56 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Of van die mensen die schrikken van knipperende file detectie borden die waarschuwen voor mist en dan opeens keihard gaan remmen zodat er voor de filedetectieborden een file van een km staat... Vreselijk!
goed zo, het was Daury, Deepak was een van zijn mattiesquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:57 schreef MrWilliams het volgende:
.
Dat is ook irritant iddquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:59 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
of mensen met auto's met twee mistachterlichten.... waardoor het net lijkt alsof ze remmen waardoor mensen weer op de rem gaan staan... argh.
of een punto, das irritant, een auto met banden zo dik als op munne fietsquote:
Mijn moeder reed in haar Volvo het eerste jaar ook altijd met mistlampen voor aanquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:09 schreef Levitation het volgende:
Ik heb ook altijd een hekel aan auto's die met breedstralers rijden als het niet mist.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:08 schreef bleiblei het volgende:
Der loopt hier een dame rond in een outfit van een 50's gipsy.
Ziet er wazig uit maar het past wel bij haar (gevalletje 170cm en 23 kg met krulletjes haar).
Ik hoop alleen niet dat het in wordt.
waarom niet? met sneeuw en ijs heb je alleen maar voordeel bij dunne bandjes.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
of een punto, das irritant, een auto met banden zo dik als op munne fiets
Ik had er eentje te leen, durfde eigenlijk niet te rijden
inderdaad. ik kijk niet elke dag de utizending van Peter meer.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:59 schreef FUFR het volgende:
[..]
goed zo, het was Daury, Deepak was een van zijn matties
Volgens mij ligt het ook wel een beetje aan je rijstijl en aan je bandenprofiel...quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
of een punto, das irritant, een auto met banden zo dik als op munne fiets
Ik had er eentje te leen, durfde eigenlijk niet te rijden
Mijn ouders in het begin ook, met hun Nissan. Ze wisten niet hoe het uit moest.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mijn moeder reed in haar Volvo het eerste jaar ook altijd met mistlampen voor aan.
Vond ze mooier.
Kom op, geef dat mannetje een kans!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:17 schreef Levitation het volgende:
Wij hebben hier een hele maffe stagiair zitten. Hij lijkt sprekend op:
[ afbeelding ]
En gedraagt zich en ... ja ... maf ...
Hij is een typische nonsociale nerd, maar doet heel erg zijn best om wél sociaal over te komen. Maar hij is er zo slecht in dat het nogal opvalt.Hij reageert op alles wat wij zeggen en herhaalt ook regelmatig iets wat iemand zegt.
En eigenlijk is alles wat hij zegt sowieso net ff mis... elke keer denk ik "bemoei je er niet mee".
Gelukkig heb ik het er nog niet uitgeflapt.
![]()
Nu is onze afdeling überhaupt wel goed in het bijelkaar verzamelen van idioten.Net als die nieuwe op de Servicedesk, die is ook echt eng.
Hij zit hier al 3 maanden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:19 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Kom op, geef dat mannetje een kans!
Hij doet gewoon hard zijn best... Maar ach, over een x aantal maanden is hij toch weer weg!quote:
Twijfel je al aan jezelf?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:17 schreef Levitation het volgende:
Wij hebben hier een hele maffe stagiair zitten. Hij lijkt sprekend op:
[ afbeelding ]
En gedraagt zich en ... ja ... maf ...
Hij is een typische nonsociale nerd, maar doet heel erg zijn best om wél sociaal over te komen. Maar hij is er zo slecht in dat het nogal opvalt.Hij reageert op alles wat wij zeggen en herhaalt ook regelmatig iets wat iemand zegt.
En eigenlijk is alles wat hij zegt sowieso net ff mis... elke keer denk ik "bemoei je er niet mee".
Gelukkig heb ik het er nog niet uitgeflapt.
![]()
Nu is onze afdeling überhaupt wel goed in het bijelkaar verzamelen van idioten.Net als die nieuwe op de Servicedesk, die is ook echt eng.
quote:
Volgens mij ben jij heel lief.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:22 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Hij doet gewoon hard zijn best... Maar ach, over een x aantal maanden is hij toch weer weg!
ik heb anders een hele geile rijstijl en 75% no claimquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:14 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het ook wel een beetje aan je rijstijl en aan je bandenprofiel...
nope.quote:
We hadden het niet over sex, man!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb anders een hele geile rijstijl en 75% no aim
Ik heb ook een keer een Shaggy als collega gehad. Die leek echt als twee druppels water. Het was alleen geen nerd, maar een superleuke collega en vond het wel leuk dat we hem met Shaggy vergeleken.quote:
Ik ook maar dat was omdat mijn Pa ooit mijn auto als zijn ''tweede auto'' had verzekerdquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb anders een hele geile rijstijl en 75% no claim
Geluk is met de dommequote:Op donderdag 8 januari 2009 11:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb anders een hele geile rijstijl en 75% no claim
Ook al niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ook al niet.
Wessel past ook wel bij hem danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs de houding was hetzelfde, alleen praatte hij langzamer.compact en kleverig.
quote:
ga met ons mee, we kunnen vast hele leuke dingen doen als het savonds koud isquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook wel vakantie
Misschien ga ik wel een weekje met de kindjes, maar moet ik nog even bekijken
Hout sprokkelen, rummicub met je schoonouders, herhaling van BLVD kijken, zoiets?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
ga met ons mee, we kunnen vast hele leuke dingen doen als het savonds koud is
Kempervennen, gardameer, bijna goed.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:23 schreef FUFR het volgende:
Maar het wordt dus Gardameer in mei (ben al jaren niet meer in italie geweest
en Benidorm (ja juup vanwege mijn leeftijd!) in Augustus.
nu nog een vakantie zoeken!
ik ga heul niet met mijn schoonmoeder op verkansie, ik wil geen schoonmoederdrager op mijn dakquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:23 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Hout sprokkelen, rummicub met je schoonouders, herhaling van BLVD kijken, zoiets?
zou een camping nemen, dan hebben ze wat te doen, doen wij ook bij Gardameer.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook wel vakantie
Misschien ga ik wel een weekje met de kindjes, maar moet ik nog even bekijken
Kei leuk dat jullie zoveel van de wereld bezoeken!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik moet ook eens over vakantie gaan nadenken.![]()
V. wil graag naar Vietnam of Cambodja. Dat wordt dan onze grote reis van dit jaar.Ik wil ook dit jaar nog graag naar Rome of Barcelona, denk dat ik mezelf maar een stedentrip cadeau doe met mijn verjaardag.
Ik vind zo'n chaletdinges altijd wel prettig. Toch het gevoel van camping, maar wel met fatsoenlijke (nouja) douche, WC, eigen keuken enzo. Echte tentcamperen heb ik wel gehad.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:25 schreef FUFR het volgende:
[..]
zou een camping nemen, dan hebben ze wat te doen, doen wij ook bij Gardameer.
Nooit gedaan in het ausland dus dat gaan we proberen!
Gefeliciteerd!!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:26 schreef gr8w8 het volgende:
Wij gaan in Maart naar Berlijn, 5 dagen waarschijnlijk. Broer wordt eind februari papa en die woont daar. En dus word ik oom. Later dit jaar voor de tweede keer oom en ook voor de tweede keer...
papa!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:26 schreef gr8w8 het volgende:
Wij gaan in Maart naar Berlijn, 5 dagen waarschijnlijk. Broer wordt eind februari papa en die woont daar. En dus word ik oom. Later dit jaar voor de tweede keer oom en ook voor de tweede keer...
papa!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PROFICIAT!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:26 schreef gr8w8 het volgende:
papa!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
marie, heb je nog een snelcursus spaans liggen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kei leuk dat jullie zoveel van de wereld bezoeken!
coño = kutquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
marie, heb je nog een snelcursus spaans liggen?
ik drink spa geen bierquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
coño = kut
joder / follar = neuken
hacer el amor = liefde bedrijven
2 cervezas = 2 bier
Ik denk dat dit de hele lading dekt nietwaar?
Beterschap!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
gefeli gr8w8!![]()
Konijn!
Heb ik nog meer belangrijk nieuws gemist terwijl ik ziek in bed lag?
(ben nog steeds ziek, maar ben m'n bed ff beu)
Spa uhuh, zo noemde we in het flatcafe wodka inderdaad.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:38 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik drink spa geen bier
liefst zonder burbujas
eh.. je hebt het pas 2x gedaan met de mama?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:40 schreef gr8w8 het volgende:
Jaja, ik weet al hoe ik met carnaval ga. Barney het konijn. Twee maal direct raak.
Dat zijn eerder props voor je vrouw dan voor jou, als het snel raak is. Maar wij laten mannen graag het tegendeel geloven. Iets met kwetsbare ego'squote:Op donderdag 8 januari 2009 12:40 schreef gr8w8 het volgende:
Jaja, ik weet al hoe ik met carnaval ga. Barney het konijn. Twee maal direct raak.
We beginnen maar meteen met het verhaaltje over de bloemetjes en de bijtjes.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!!![]()
![]()
![]()
![]()
Wordt nog druk met die puppytraining.
Gefeliciteerd jullie drietjesquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:26 schreef gr8w8 het volgende:
papa!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh, ik zat te denken aan aqua sin burbujasquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:40 schreef amaranta het volgende:
agua sin gas (= spa blauw)
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
coño = kut
joder / follar = neuken
hacer el amor = liefde bedrijven
2 cervezas = 2 bier
Ik denk dat dit de hele lading dekt nietwaar?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zijn eerder props voor je vrouw dan voor jou, als het snel raak is. Maar wij laten mannen graag het tegendeel geloven. Iets met kwetsbare ego's
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
eh.. je hebt het pas 2x gedaan met de mama?
Mooi gesprokenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zijn eerder props voor je vrouw dan voor jou, als het snel raak is. Maar wij laten mannen graag het tegendeel geloven. Iets met kwetsbare ego's
agua mineral.quote:
ah ja, sex met bezwangerdenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:44 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Tjdens de zwangerschap ook he, kan ze toch niet zwanger worden.
aqua rioja!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
agua mineral.(in Mex. is dat spa rood)
ze krijgen 1 rib en ze denken dat alles door hun komt, hmpf!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:45 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Maar geloven we het? Ik pak de bijbel er even bij.
Neem ze het eens kwalijk. Hoeveel hersencellen zitten er ook alweer in een rib?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
ze krijgen 1 rib en ze denken dat alles door hun komt, hmpf!
Ik zou er je ogen mee uitprikkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:47 schreef FUFR het volgende:
en dit doet het vast ook goed!
tengo un lápiz agradable, usted quiero probarlo?
Wanneer komt Adam?quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:48 schreef amaranta het volgende:
Maar nou weten we nog steeds niet waneer Roos haar broertje of zusje (brusje) wordt geboren. Vertel eens.
En idd je vrouw heeft gewoon super hoog springende eitjes en jij hebt hele snelle zwemmertjes.
Nooit, Eva blijft enig kindquote:
alleen ja/nee vragenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:51 schreef amaranta het volgende:
Ik vraag het wel aan het boek
http://boekmetalleantwoorden.nl/
Bullshit mamaria, van jou weten we namelijk allemaal allang dat je een tweede wil en dat je er niet lang mee gaat wachtenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nooit, Eva blijft enig kind![]()
In ieder geval niet de zus van Adam.
Daarnaast is dat natuurlijk een ongepaste vraag he Fufr?
je zou je gevleid voelen als ik het vroeg, geef toe!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zou er je ogen mee uitprikken
babelfish vertaling:quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
je zou je gevleid voelen als ik het vroeg, geef toe!
Uiteraard, het is leuk om te horen dat je nog in de markt ligt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
je zou je gevleid voelen als ik het vroeg, geef toe!
Rome, ik ga meequote:Op donderdag 8 januari 2009 12:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik moet ook eens over vakantie gaan nadenken.![]()
V. wil graag naar Vietnam of Cambodja. Dat wordt dan onze grote reis van dit jaar.Ik wil ook dit jaar nog graag naar Rome of Barcelona, denk dat ik mezelf maar een stedentrip cadeau doe met mijn verjaardag.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Uiteraard, het is leuk om te horen dat je nog in de markt ligt.
Dus als een man mij zijn potlood wil showen word ik daar erg happie van.
ik gaf in tastequote:Op donderdag 8 januari 2009 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
babelfish vertaling:
has an pleasant pencil, you I want to prove it?
vur een onderbroek????????quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:56 schreef amaranta het volgende:
Bor de Bjorn Borgs zijn er, ze zijn best oke, en helemaal niet zo lelijk . Bordoo rood en bordoo rood met wit en grijs. Ze zitten in de verpakking en het prijskaartje van 39,50 ?? hangt er nog aan.
dat klinkt erg vervelendquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
honger
al 3 dagen geen eetlust hebben
(ja, ik heb honger en geen eetlust, een hele nare combinatie)
Dat is net als je misselijk bent en echt wat moet eten...quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
honger
al 3 dagen geen eetlust hebben
(ja, ik heb honger en geen eetlust, een hele nare combinatie)
Ik ben zo kk verkouden dat ik helemaal niks ruik en proef, dus heb ik ook geen behoefte om wat in m'n lade te schuiven zeg maarquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:59 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Dat is net als je misselijk bent en echt wat moet eten...
Hoe komt het?
Nou, gelukkig maar. Ik moest op onderzoek uit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:59 schreef amaranta het volgende:
Als je geduldig bent wel, zegt het boek SQ.
Kut boekquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:51 schreef amaranta het volgende:
Het is tenminste wel eerlijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kut boek
Op de vraag,'word ik schatrijk", krijg ik als antwoord "ligt buiten je macht"
Ik vroeg: Wordt Juup schatrijk?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kut boek
Op de vraag,'word ik schatrijk", krijg ik als antwoord "ligt buiten je macht"
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vroeg: Wordt Juup schatrijk?
Antwoord: Concentreer je op je werk!!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vroeg: Wordt Juup schatrijk?
Antwoord: Concentreer je op je werk!!
Relekst, en dat voor maar 13¤ incl. bezorgen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:56 schreef amaranta het volgende:
Bor de Bjorn Borgs zijn er, ze zijn best oke, en helemaal niet zo lelijk . Bordoo rood en bordoo rood met wit en grijs. Ze zitten in de verpakking en het prijskaartje van 39,50 ?? hangt er nog aan.
Vrouwen jacht?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:05 schreef ArTiC het volgende:
Gefeliciteerd gr8w8![]()
Ik wil ook op vakantie![]()
IJsland
Ik wil erg gaarne naar Rome dit jaarquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:06 schreef Mex_ het volgende:
Marie, als we nou eens naar Rome gaan in de meivakantie ipv Spanje.
iddquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
als ik op m'n werk had gezeten was het drie keer zo garpig geweest
ja Rob, dan spreek je gewoon daar af met dr familie!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:06 schreef Mex_ het volgende:
Marie, als we nou eens naar Rome gaan in de meivakantie ipv Spanje.
Ga ik dit jaar wel sex hebbenquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:51 schreef amaranta het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ga ik dit jaar wel sex hebben
"Als je positief blijft wel"
okay
Ohmy, da's wel een grote uitdagingquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ga ik dit jaar wel sex hebben
"Als je positief blijft wel"
okay
een iglo bouwen en daar blijven wonenquote:
seropositief is ook positiefquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohmy, da's wel een grote uitdaging
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
"Ga ik deze week sex hebben?"
"Doe wat je gezegd wordt."
Lambiekje is achterlijk, die leeft in een permanente psychose.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:13 schreef gr8w8 het volgende:
Seropositief, dan is de kans dat je sex hebt gehad best groot. Bloedtransfusies en vieze WC-brillen daargelaten.
Onee, volgens Lambiekje bestaat AIDS niet.
ik heb heul vaak sex gehadquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:13 schreef gr8w8 het volgende:
Seropositief, dan is de kans dat je sex hebt gehad best groot. Bloedtransfusies en vieze WC-brillen daargelaten.
Onee, volgens Lambiekje bestaat AIDS niet.
met jezelf telt denk ik niet meequote:
Goed planquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja Rob, dan spreek je gewoon daar af met dr familie!
tussen mijn 16e en mijn 21stequote:Op donderdag 8 januari 2009 13:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Binnen een bepaald tijdsbestek of gemiddeld over jou gehele seksueel actieve leven?
Daar kan ik je ook wel antwoord op gevenquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:18 schreef ArTiC het volgende:
Is kipmetbiefstuk lekker?
"Wees avontuurlijk"
me Tarzan, you Jane
Wat voor nieuwe plannen? Geen 30 worden?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
Word ik moeder voor mijn dertigste?
Maak nieuwe plannen
Da's wel heul radicaalquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:20 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Wat voor nieuwe plannen? Geen 30 worden?
Twee koters in de luiersquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:21 schreef gr8w8 het volgende:
Oja, begin augustus dus uitgerekend.En nee, twee is genoeg.
Ik ga mee... koop ik er meteen een stad ofzo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:05 schreef ArTiC het volgende:
Gefeliciteerd gr8w8![]()
Ik wil ook op vakantie![]()
IJsland
Ga dan naar Zimbabwe, dan koop jij een hele provincie voor dat geldquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik ga mee... koop ik er meteen een stad ofzo.
Heul niet, in Zimbabwe kost een brood al 6 miljardquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ga dan naar Zimbabwe, dan koop jij een hele provincie voor dat geld
ZWD ja, maar niet ¤quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heul niet, in Zimbabwe kost een brood al 6 miljard
Nee, daar doen ze niet meer aan... niet meer bij te houden enzoquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:26 schreef Juup© het volgende:
Probeer ik 1.000.000.000 ZWD om te rekenen naar Euro, krijg ik dit te lezen
"Onze excuses, maar we hebben geen wisselkoers voor de geselecteerde valuta.".
Die heb ik ook ff geprobeerd... antwoord: "Als je je ervoor inzet wel"quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
Word ik moeder voor mijn dertigste?
Maak nieuwe plannen
I know, best triest eigenlijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, daar doen ze niet meer aan... niet meer bij te houden enzo
Gaat Levitation een papiergeldrecyclingbedrijf beginnen in Zimbabwe?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:28 schreef Levitation het volgende:
Ik wil nog steeds een papiergeldrecyclingbedrijf beginnen in Zimbabwe, wie doet er mee?
Eén tampon kan tot drie glazen wodka opnemen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:29 schreef Juup© het volgende:
Jongeren brengen anaal tampon met alcohol in
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:30 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Gaat Levitation een papiergeldrecyclingbedrijf beginnen in Zimbabwe?
Ja, zeker weten!
![]()
![]()
![]()
You're doomed
ja maar die zijn gedecimeerd koewa getallen...quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:29 schreef Levitation het volgende:
FUFR: heb je al je Z$ binnen? Ben wel benieuwd!
nix met 2, je hebt een kind dus die moet mee!quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:32 schreef amaranta het volgende:
Rome vind ik ook prima. Je hoeft van mij niet naar Spanje he (in mei).
Maar ik vind Rome con 2 ook wel leuk.
Ze oefent alvast voor goedkoop sletjequote:Op donderdag 8 januari 2009 13:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja maar die zijn gedecimeerd koewa getallen...
ik heb een heel stapeltje afrikaans geld gekregen, aan dochter gegeven zo van "kijk".
nooit meer terug gezien..
Dat geld dan he...
het zou me nix verbazen als het in haar portemonnee zitquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze oefent alvast voor goedkoop sletje
Tja, geld aan je dochter geven en dan verwachten dat je er nog iets van terug ziet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja maar die zijn gedecimeerd koewa getallen...
ik heb een heel stapeltje afrikaans geld gekregen, aan dochter gegeven zo van "kijk".
nooit meer terug gezien..
Dat geld dan he...
Kan ook vaginaalquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:29 schreef Juup© het volgende:
Jongeren brengen anaal tampon met alcohol in
[ afbeelding ]
goh wat raarquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kan ook vaginaal
Laatst iemand op de radio gehoord, die vond het wel leuk om zo zat te worden, maar het was de dag erna nogal schraal en pijnlijk, dus ze raadde het niet aan
Die oefent avast voor als ze het straks van Winston krijgtquote:Op donderdag 8 januari 2009 13:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
het zou me nix verbazen als het in haar portemonnee zit
Dat bepaal ik zelf wel. Neem jij je kind ook mee als je in het weekend op stap gaat? Nee he?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
nix met 2, je hebt een kind dus die moet mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |