Ah joh, dat heb ik ook gedaan voor een vriend van me.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:45 schreef Prowl het volgende:
50,= steken in een pc die hoogstens 75,= waard is dat is puur geld weggooien![]()
Ik heb hier alles liggen behalve een mobo.
En ik geef die PC ook nog eens helemaal gratis weg dus dan ben ik helemaal gek![]()
15,= inclusief voor een simpel 2ehands AsRock moederbordje oid die nieuw 40,= waren is duur zat
Die had ik ff gemist.quote:
Ja, ach als het niet meer gemaakt wordt is het schaars en gaat de prijs omhoog!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:30 schreef Prowl het volgende:
Overal 2jr gebruikt/stoffig en dan ook nog 20,= meer dan de nieuwprijs durven te vragen
Een matsonic WTF?!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:51 schreef kraaksandaal het volgende:
Heb ook nog een Matsonic gevonden in de kast. 800FSB met 2x S-Ata. VIA Chipset.
Start goed op met een Celeron 2.4 Ghz. Zit verder niets bij.
Helaas...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:53 schreef Prowl het volgende:
Bordje werkt prima alleen ondersteund het geen Prescott Processors en laat die 2,8 nou net een Prescott zijn![]()
Ik heb er maar een 2,4 Nothwood ingedaan die ik toevallig had liggen, pc is inmiddels al weg als kado.
Imenad nog een mobo over die wel een Prescott ondersteund?
Ik heb nu best wel spijt dat ik er niet zelf 1 bewaard hebquote:Op maandag 23 februari 2009 21:52 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Helaas...
Die Novus rekenmachines die ik van je over heb genomen zijn overigens echt gaaf!
Heb er 4 op zolder (hopende dat ze in 2055 wat meer waard zijn) en 1 in gebruik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |