Als we ooit nog ons eigen forum krijgen moeten we dus een topic maken:quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ow kut zit ik weer verkeert in t verkeerde topic te posten!
* FrituurVetPet haakt afquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nee, dan was het echt wel de SiPaFiPo. En dan moet de laatste post zijn: DiToIsNuPaVoPo.
Dan : FiSiPaPoquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
Nee, dan was het echt wel de SiPaFiPo. En dan moet de laatste post zijn: DiToIsNuPaVoPo.
Vergeet het grote outpost quote verneuk topic niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Als we ooit nog ons eigen forum krijgen moeten we dus een topic maken:
Het grote discussier hier over lapa lapo etc topic #
en
het grote tel hier af vanaf de 150ste post topic #
Probleem is dan dat je de 150ste/laatste post niet eens haalt!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
en
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
en
En het grote Ruudt vindt Outpost76 een vieze edithoer topic natuurlijk!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vergeet het grote outpost quote verneuk topic niet.
Nee:quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan : FiSiPaPo
De laatste kan dan beter : DiToIsEiVoEnHiGaWeVePo met een linkje naar de volgende er aan.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die moeten parallel lopen...quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:29 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En het grote Ruudt vindt Outpost76 een vieze edithoer topic natuurlijk!
* Outpost76 haakt nu ook af.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee:
HeHaToIsVoMeOnEnHeNiToWoBiEnSeGeOpPo.
En het slinkse waar we onze foute posts editen voordat de grote editverklikker het ziet topic.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wel allemaal leuke TT's voor t volgende topicquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:29 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
En het grote Ruudt vindt Outpost76 een vieze edithoer topic natuurlijk!
* Koekje verleent uitleg: Het Hattrick Topic Is Vol Met Onzin En Het Nieuwe Topic Wordt Binnen Enkele Seconden Geopend Post.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
* Koekje verleent uitleg: Het Hattrick Topic Is Vol Met Onzin En Het Nieuwe Topic Wordt Binnen Enkele Seconden Geopend Post.
klopt niet met je afkorting!quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
* Koekje verleent uitleg: Het Hattrick Topic Is Vol Met RealBizkit666 Zijn Onzin En Het Nieuwe Topic Wordt Binnen Enkele Seconden Geopend Post.
[Ruu..quote:
quote:Hattrick #290: Het Hattrick Topic Is Vol Met Goede Adviezen En Het Nieuwe Topic Is Nu Geopend.
Je mag maar 2 tekens per woord gebruiken, je eerst begint al met 3 en is dus bij voorbaat al fout...quote:
Jammer dat dat niet past. Je kan m wel als afkorting gebruiken. Terwijl ik dit type bedenk ik me dat dat ook jou bedoeling was.....quote:
| 1 2 3 | Het Hattrick Topic Is Vol Met Onzin En Het Nieuwe Topic Wordt Binnen Enkele Seconden Geopend Post. |
Tijd voor een kopje koffie ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jammer dat dat niet past. Je kan m wel als afkorting gebruiken. Terwijl ik dit type bedenk ik me dat dat ook jou bedoeling was.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |