Waar zit u dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:45 schreef rulerofdeath het volgende:
kats hard aant werk op school hier
Yesss!quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:46 schreef ReMcOrE het volgende:
we naderen het einde toch al weer een beetje
kennissen van mij zijn daar afgelopen zomer geweest voor een zuipvakantie, dus over cultuur en excursies kan ik je weinig vertellenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Yesss!![]()
Zit te denken om naar Bulgarije op vakantie te gaan deze zomervakantie. Iemand al eens geweest? Bij Nessebar in de buurt daaro, mooi gebied om wat excursies te doen en de rest vd vakantie lekker relaxen!
Hebben eerst gekeken voor Egypte maar was een afrader, veel te warm!
Hakkuhbarquote:
Jah, das bij Golden Sands, zit daar ook in de buurt! Wij doen t iets rustiger aanquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kennissen van mij zijn daar afgelopen zomer geweest voor een zuipvakantie, dus over cultuur en excursies kan ik je weinig vertellenweet wel dat ze zich prima vermaakt hebben
Saxion in Eanskequote:
quote:
congratzquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:32 schreef Blawh het volgende:
Mijn scriptie is verdedigbaar verklaard, hoef niks aan te passen.
Top! Gefeliciteerd, wanneer moet je presenteren? Binnenkort party dus bij jouquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:32 schreef Blawh het volgende:
Mijn scriptie is verdedigbaar verklaard, hoef niks aan te passen.
Danku, danku. Eind januari moet ik het presenteren. Als ik het in 1x haal dan binnenkort inderdaad verjaardag-/ slagingsparty.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Top! Gefeliciteerd, wanneer moet je presenteren? Binnenkort party dus bij jou!
Top man! En dan op zoek naar een baanquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:46 schreef Blawh het volgende:
[..]
Danku, danku. Eind januari moet ik het presenteren. Als ik het in 1x haal dan binnenkort inderdaad verjaardag-/ slagingsparty.
en jij de bonus opstrijken zekerquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Top man! En dan op zoek naar een baan! Functie in het bankwezen (wat ik doe) niet wat voor jou?
Weet nog wel een goede werkgever
!
Als je mag verdedigen slaag je ook, anders achten ze het niet verdedigbaar! Diploma in tha pocket dus
Ik kijk nog niet zover vooruit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Top man! En dan op zoek naar een baan! Functie in het bankwezen (wat ik doe) niet wat voor jou?
Weet nog wel een goede werkgever
!
Als je mag verdedigen slaag je ook, anders achten ze het niet verdedigbaar! Diploma in tha pocket dus
Hehe that's part of the deal hequote:Op donderdag 8 januari 2009 16:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en jij de bonus opstrijken zeker
precies, je moet wel heel erg door de mand vallen (hele tijd gewoon niks zegen) wil je dat papiertje niet krijgen
Mooi joh, vooral doen! Mag ik dan je Heracles seizoenskaartquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik kijk nog niet zover vooruit.Als ik me toppie voel ga ik denk ik een half jaartje werken om vervolgens een maand of 5,6 rond te trekken. Daarna kan ik altijd nog op zoek naar een vaste baan. Zie wel hoe het loopt, zolang ik dat papiertje maar heb.
Jeroen K. jah?!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hehe that's part of the deal he! Zijn nu ook 2 vrienden van me aan t solliciteren via mij bij mijn werkgever
! Die ene ken jij ook wel, Jeroen K.
!
en dan keihard doormidden knippenquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mooi joh, vooral doen! Mag ik dan je Heracles seizoenskaart?!
:D!
had hij zelf al vast wel bedacht, ik verwoord het alleen ff op FOK! voor hemquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Breng dat jong niet op ideeėn, hij is er gek genoeg voor!
Als dat zijn gedachten zijn, ik heb nog wel een aantal gegadigden die ook best m'n kaartje zouden willen lenen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
had hij zelf al vast wel bedacht, ik verwoord het alleen ff op FOK! voor hem
Hij heeft ook pas sinds een paar dagen hyvesquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Jeroen K. jah?!die heb ik eergisteren nog toegevoegd op Hyves
die andere ook van dezelfde Saxion-lichting?
[..]
en dan keihard doormidden knippen
Tegen half 4 ongeveer was ik thuis, niet overdreven lang dus. Was wel even gezellig.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:29 schreef Roycoooooo het volgende:
Neej joh, ken je me toch niet goed genoeg Bas! Nog lang gebleven in Hek zaterdag btw?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |