morgen cursus Sociaal Rechtquote:Op donderdag 8 januari 2009 16:48 schreef Roycoooooo het volgende:
K sluit fok ook maar af, mooi geweest! Moggel lekker vrij
![]()
gefeliciteerd basquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:32 schreef Blawh het volgende:
Mijn scriptie is verdedigbaar verklaard, hoef niks aan te passen.
Even een latequote:Op donderdag 8 januari 2009 09:02 schreef Roycoooooo het volgende:
Willen jullie die vieze wijfen niet meer plaatsen? Gadverdamme zeg, die kleren ook, emo's!
Goeiemorgen!
Nathaliequote:
hoi skipquote:
EINDELIJK iemand die op me reageert als ik hier kom....quote:
rustig maarquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
EINDELIJK iemand die op me reageert als ik hier kom....
*scheermesjes weglegt*
*in armen van Wouter kruipt en laat zich lief aaien*quote:
Welja!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
*in armen van Wouter kruipt en laat zich lief aaien*
neuh, vanaamd geen zinquote:
* rulerofdeath aait Nathaliequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
*in armen van Wouter kruipt en laat zich lief aaien*
tjah, jij was niet in de buurtquote:
beetje, maar dat kan ook komen door de herrie die ik net veelste hard aan had staanquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:31 schreef Rikketik het volgende:
Ik ben even te emotioneel om nu te reageren, jongens.
Lieverdquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:31 schreef Rikketik het volgende:
Ik ben even te emotioneel om nu te reageren, jongens.
Als ik er niet ben moet je ook niet vreemdgaan, hoor!quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
LieverdSorry
Ik wist niet dat je hier was
Dat is waarquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:33 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Als ik er niet ben moet je ook niet vreemdgaan, hoor!
Ik zou bijna gaan denken dat het echt zo isquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
LieverdSorry
Ik wist niet dat je hier was
ze ging niet vreemdquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:33 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Als ik er niet ben moet je ook niet vreemdgaan, hoor!
dat is toch pas als ze dood is?quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is toch pas als ze dood is?
Ik ben geen echte achterhoekerquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:40 schreef Meddo het volgende:
[..]
verliefd op mli![]()
jij bent toch van de incest
slaap lekkerquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen. Word even gek in mn hoofd.
als in op de kop staan en nog recht zien?quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen. Word even gek in mn hoofd.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als in op de kop staan en nog recht zien?
Ach na een paar dagen schijnen je ogen zich aan te passen en zie je weer normaal, dus ik zie het niet als een probleemquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als in op de kop staan en nog recht zien?
Nee, je hersenen passen zich aanquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach na een paar dagen schijnen je ogen zich aan te passen en zie je weer normaal, dus ik zie het niet als een probleem
jah, ik weet het ook niet. ik vraag maarquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach na een paar dagen schijnen je ogen zich aan te passen en zie je weer normaal, dus ik zie het niet als een probleem
Ach das vlakbijquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:02 schreef Lamzak_ het volgende:
Goedemorgen, niet ernstig hoop ik Nathalie?
Nep Fokker of nep Tukker?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 03:31 schreef 988012 het volgende:
Jajaja ik! Maar ik ben een nep-fok-tukker
Bovenleiding gebroken ofzo.. Zit nu ook in een aardig volle Synthus trein.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Almelo Vrijdag 9 Januari 13:34
Oorzaak Rond Almelo rijden geen treinen.
Verwachting Later volgt meer informatie.
Mooi kutZal wel proppen zo worden in een volle lijn bus
![]()
Hoe was t?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben ik ook weer. Gisteren een bezoekje gebracht aan onze zuiderburen voor een concert van Edguy.
Ik ga niet mee. Ben daar nu over uit.quote:
Oow okeequote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga niet mee. Ben daar nu over uit.
Logischquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:50 schreef Fems het volgende:
Ik baal dat pinkpop in de examens valt en dat lowlands in de introductie valt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |