Ik verwacht het ook niet, ze hebben een begin rush met alle vaste bezoekers die het er voor over hebben. Maar daarna zal de teller zeer langzaam gaan lopen, en uiteindelijk dus niet halen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:31 schreef fyah het volgende:
Ik denk eigenlijk niet dat ze aan hun benodigde 50K gaan geraken. Als die teller in de eerste week al niet boven de helft uit komt..
Voelde je je aangesproken?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:43 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als je kritiek hebt op talentloze prullen ben je meteen een basher?
Of is dat gewoon een advanced defence mechanism, zodat je zelf kansloos door kunt Kleenexen in je bewondering voor deze tragische vitriool-beffers?
V.
Reductio ad Hitlerumquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:49 schreef Ringo het volgende:
"GeenStijl bashen", dat is net zoiets als "grof en onredelijk doen tegen een nazicommandant".
Actie, reactie. Mocht die hobbypiraat er toch komen dan is het zaak om ze het bestaan volkomen zuur te maken.
Zou het? Ze moeten het toch voor het overgrote deel hebben van de vaste bezoekers van hun site. Denk niet dat radiospotjes waarin ze gaan huilen tegen de linksepolitiekcorrectegrachtengordelkliek ze dan nog echt vooruit gaan helpen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:37 schreef basst2005 het volgende:
Vanaf komende week gaan ze meer reclame maken (op radio) las ik gister ergens op GeenStijl.
Dus misschien gaat de teller dan iets harder.
Zuur ben jij wel ja, zo te horen....quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:49 schreef Ringo het volgende:
"GeenStijl bashen", dat is net zoiets als "grof en onredelijk doen tegen een nazicommandant".
Actie, reactie. Mocht die hobbypiraat er toch komen dan is het zaak om ze het bestaan volkomen zuur te maken.
En weer een pauper die zich op zijn pik voelt getrapt.quote:
Nee geen pauper maar een reaguurder.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:06 schreef Ringo het volgende:
[..]
En weer een pauper die zich op zijn pik voelt getrapt.
Oh jij hebt natuurlijk onderzoek gedaan naar het publiek van geenstlijl... helaas voor jou blijken de meeste toch WO te hebben hoorquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:47 schreef Ringo het volgende:
GeenStijl, de club voor de gluiperige middenklasse, het typische HBO-paupervolk. Mensen die van cultuur geen kaas hebben gegeten maar toch graag met de grote mensen meepraten.
En jij gelooft ook maar iets van een poll onder GS publiekquote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:16 schreef Wouser het volgende:
Whehehe nog een stel malloten die volledig het punt missen waar het om draait
oh en
[..]
Oh jij hebt natuurlijk onderzoek gedaan naar het publiek van geenstlijl... helaas voor jou blijken de meeste toch WO te hebben hoor
Oehhh is dat zo?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:16 schreef Wouser het volgende:
Oh jij hebt natuurlijk onderzoek gedaan naar het publiek van geenstlijl... helaas voor jou blijken de meeste toch WO te hebben hoor
Sorry, maar ik ben daar geen lid op die site. Ben wel lid geworden van PowNed.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee geen pauper maar een reaguurder..
Wat is daar zo raar aan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:39 schreef __Floortje__ het volgende:
Geenstijl een PO???Moet niet gekker worden... :/
nee daar heb je marktonderzoek voor dat door onfhankelijke mediabureau's wordt gedaan...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
En jij gelooft ook maar iets van een poll onder GS publiek?
Snob van het jaar 2009 is geworden.............quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:47 schreef Ringo het volgende:
GeenStijl, de club voor de gluiperige middenklasse, het typische HBO-paupervolk. Mensen die van cultuur geen kaas hebben gegeten maar toch graag met de grote mensen meepraten.
bureau's zelfsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:24 schreef Wouser het volgende:
[..]
nee daar heb je marktonderzoek voor dat door onfhankelijke mediabureau's wordt gedaan...
Ja op dit moment zitten ze inderdaad op dit aantal. En ik denk ook niet dat ze 3/4 van het benodigde aantal gaan halen door de marketingcampagnes buiten Geenstijl zelf om.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt dit dingetje? Zoja, dan zitten ze dus,afgaand op de afgelopen 24 uur, op ca. 9 leden per uur, als ik het goed heb. Dan mogen ze blij zijn als ze de 40.000 gaan halen, de 50.000 zit er dan zeker niet in. Waarschijnlijk zal het aantal nieuwe leden nog wel flink afnemen ook.
niet eens een glimlachquote:Op maandag 12 januari 2009 12:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik weet nu al een goede tune voor die omroep"We hebben een clubske opgericht voor mensen met een gek gezicht.."
Dan had jij in 1994 waarschijnlijk nog geen internetquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |