LOLquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:01 schreef Rosbief het volgende:
[ afbeelding ]
Schande![]()
Dit gaat leden kosten
Dit is echt te sneu trouwens aangezien geenstijl en de telegraaf een overeenkomst destijds hebben getekend dat geenstijl wel geld krijgt maar dat ze mogen doen en laten wat ze willen en dat ze in principe geheel onafhankelijke partij zijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:45 schreef Salvad0R het volgende:
Ik heb geen vertrouwen in de Telegraaf.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:53 schreef area78 het volgende:
maar opzich doet geenstijl best goede dingen
Hij heeft een punt. Al gebeurt het niet altijd op subtiele wijze (niet nodig ook overigens), GeenStijl zorgt er wel voor dat misstanden in de samenleving (vooral op liberaal gebied en op het gebied van vrije meningsuiting) vaak aangepakt worden. Een goede zaak dus. En nu jij.quote:
Ik denk dat ik ook lid wordquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:01 schreef Rosbief het volgende:
[ afbeelding ]
Schande![]()
Dit gaat leden kosten
Yeah, uhuh. Want De Telegraaf is onderdeel van een filantropische organisatie die nergens belang bij heeft behalve geld weggeven aan onafhankelijke media. En toen ging de wekker.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:19 schreef Wouser het volgende:
[..]
Dit is echt te sneu trouwens aangezien geenstijl en de telegraaf een overeenkomst destijds hebben getekend dat geenstijl wel geld krijgt maar dat ze mogen doen en laten wat ze willen en dat ze in principe geheel onafhankelijke partij zijn.
Jaja, echte helden zijn het.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:57 schreef Apfelsaft het volgende:
GeenStijl zorgt er wel voor dat misstanden in de samenleving (vooral op liberaal gebied en op het gebied van vrije meningsuiting) vaak aangepakt worden. Een goede zaak dus. En nu jij.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:12 schreef Strolie75 het volgende:
Ach helden?
Ze tonen de domheid en de (te) kort door de bocht conclussies van zichzelf
Ze benadrukken de hypocrisie en het zakken vullen van de Telegraaf
Ze verkrachten de vrijheid van meningsuiting.
Ze nagelen moslims als groep aan de schandpaal.
Van mij mogen ze hun omroep niet starten.
Als je kritiek hebt op talentloze prullen ben je meteen een basher?quote:Op woensdag 7 januari 2009 15:06 schreef Apfelsaft het volgende:
En ik wacht hier gelijk even op alle GeenStijl bashers![]()
...en daar niet in slagen...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:47 schreef Ringo het volgende:
Mensen die van cultuur geen kaas hebben gegeten maar toch graag met de grote mensen meepraten.
Frans Bauer niets vindt, maar ondertussen wel in de Telegraaf leest welke kleur onderbroek hij nu weer gekocht heeft.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:50 schreef Ringo het volgende:
Als het gemiddelde NRC-artikel te lastig voor je is maar van SBS krijg je jeuk aan je ballen, dan is GS wel wat voor jou.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |