of met haar moeder?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Babe.
Nog ontwikkelingen mety huisgenootje dan?.
neequote:Op woensdag 7 januari 2009 16:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Babe.
Nog ontwikkelingen mety huisgenootje dan?.
des te meer ruimte voor jou in de rest van het huis toch?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:01 schreef Californium het volgende:
[..]
neebehalve dat ze echt alles in haar kamer bewaard en een chagerijn is
ja maar ik snap het gewoon niet!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
des te meer ruimte voor jou in de rest van het huis toch?
weet je zeker dat ze niet stiekem een hamster is?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:08 schreef Californium het volgende:
[..]
ja maar ik snap het gewoon niet!etenswaren enzo en alles wat niet in de koelkast gaat zo'n beetje... waarom? waarom zou je dat doen? alsof ik eraan zou komen
![]()
Ik vnd het prima...maar ik zie gewoon het nut er niet van in
Ze ziet er wel een beetje zo uit ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:10 schreef Fha het volgende:
[..]
weet je zeker dat ze niet stiekem een hamster is?
mja, ze is gewoon raar danquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:08 schreef Californium het volgende:
[..]
ja maar ik snap het gewoon niet!etenswaren enzo en alles wat niet in de koelkast gaat zo'n beetje... waarom? waarom zou je dat doen? alsof ik eraan zou komen
![]()
Ik vnd het prima...maar ik zie gewoon het nut er niet van in
wehehehequote:Op woensdag 7 januari 2009 17:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze ziet er wel een beetje zo uit ik zou het niet weten![]()
Kan nietquote:
Daarna maar lekker slapen danquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Kan nietmoet over half uur ofzo weg
en als ik nu ga slapen ben ik dan echt nog niet wakker genoeg om me straks te concentreren
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |