of met haar moeder?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Babe.
Nog ontwikkelingen mety huisgenootje dan?.

neequote:Op woensdag 7 januari 2009 16:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Babe.
Nog ontwikkelingen mety huisgenootje dan?.
 behalve dat ze echt alles in haar kamer bewaard en een chagerijn is
 behalve dat ze echt alles in haar kamer bewaard en een chagerijn is   

des te meer ruimte voor jou in de rest van het huis toch?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:01 schreef Californium het volgende:
[..]
neebehalve dat ze echt alles in haar kamer bewaard en een chagerijn is

ja maar ik snap het gewoon niet!quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
des te meer ruimte voor jou in de rest van het huis toch?
 etenswaren enzo en alles wat niet in de koelkast gaat zo'n beetje... waarom? waarom zou je dat doen? alsof ik eraan zou komen
  etenswaren enzo en alles wat niet in de koelkast gaat zo'n beetje... waarom? waarom zou je dat doen? alsof ik eraan zou komen   

weet je zeker dat ze niet stiekem een hamster is?quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:08 schreef Californium het volgende:
[..]
ja maar ik snap het gewoon niet!etenswaren enzo en alles wat niet in de koelkast gaat zo'n beetje... waarom? waarom zou je dat doen? alsof ik eraan zou komen

Ik vnd het prima...maar ik zie gewoon het nut er niet van in

Ze ziet er wel een beetje zo uit ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:10 schreef Fha het volgende:
[..]
weet je zeker dat ze niet stiekem een hamster is?

mja, ze is gewoon raar danquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:08 schreef Californium het volgende:
[..]
ja maar ik snap het gewoon niet!etenswaren enzo en alles wat niet in de koelkast gaat zo'n beetje... waarom? waarom zou je dat doen? alsof ik eraan zou komen

Ik vnd het prima...maar ik zie gewoon het nut er niet van in
 .
.  .
.

wehehehequote:Op woensdag 7 januari 2009 17:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Ze ziet er wel een beetje zo uit ik zou het niet weten

Kan nietquote:
 moet over half uur ofzo weg
 moet over half uur ofzo weg  en als ik nu ga slapen ben ik dan echt nog niet wakker genoeg om me straks te concentreren
   en als ik nu ga slapen ben ik dan echt nog niet wakker genoeg om me straks te concentreren 

Daarna maar lekker slapen danquote:Op woensdag 7 januari 2009 17:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Kan nietmoet over half uur ofzo weg
en als ik nu ga slapen ben ik dan echt nog niet wakker genoeg om me straks te concentreren

Jaquote:
 al heb ik dan vast weer iets anders bedacht om te doen maar dat geeft niet
 al heb ik dan vast weer iets anders bedacht om te doen maar dat geeft niet  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |