Ik denk dat je gewoon thee moet drinkenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
Doe mij maar een wodka ofzo, misschien dat ik het daarna weer snap hier
Helpt dat ja?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon thee moet drinken
Jazecker! Wis ende Waarachtig, het is geluckt!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:40 schreef barbaravanleeuwenhoek het volgende:
[..]
Lieve! Ghij kunt heerschapjens bij Uwen schrijfsels plaetsen!?!
Heb hier wel lekkere thee staanquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon thee moet drinken
Je foto is een groot wit vlakquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:47 schreef AntoniVanLeeuwenhoek het volgende:
Mijn zeer, zéér gewaardeerde damesch ende heerschappen, wat vindt U van mijn nieuwe foto?
Het viel niet mee om zo lang schtil te zitten, maar ik denk dat de schilder een zeer fraai eindresultaat geleverd heeft.
die is echt keilekkerquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb hier wel lekkere thee staan
Minty Morocco
Absoluutquote:
die heb ik nog niet op...quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die en die water uit de elementen
ohw ohwquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:51 schreef Muck het volgende:
[..]
die heb ik nog niet op...
hoe smaakt die dan?
Water is gheen element, Heer marcb1974.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die en die water uit de elementen
Wel verhip! De oplichtersch!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Je foto is een groot wit vlak.
Je bent toch niet bij Dhr. Mondriaan langsgeweest voor een portret he?
okee, wat staat er op het pakje dan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:52 schreef Fha het volgende:
[..]
ohw ohwmoeilijk om een thee smaak over te typen
Ik was eigenlijk wel benieuwd hoe marc het zou doenquote:
dan wachten we dat even afquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk wel benieuwd hoe marc het zou doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |