mjah daarom is het misschien wel het beste dat van echt elk spel tenminste en demo uitkomt...ik hoop daarom ook echt dat killzone 2 een demo krijgt voor de release, het liefst begin februari ofzo. van resistance 2 had ik bv ook liever nog een demo gehad.quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:24 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Snuggere, als je nou zon profiel ge "selecteert" hebt, kunt je met links en rechts andere dingen selecteren, waaronder de race
BTW, ik ben sinds vandaag verslaafd aan NFS undercover, ik snap niet wat iedereen er zo slecht aan vond, damn, ik had m een tijdje afgehouden vanwege de slechte revieuws, maar baal nu echt dat ik hem niet veel eerder had gekocht...
Die is er, een beta, waar zonbeetje iedereen voor uigenodigd was dachtikquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:41 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
mjah daarom is het misschien wel het beste dat van echt elk spel tenminste en demo uitkomt...ik hoop daarom ook echt dat killzone 2 een demo krijgt voor de release, het liefst begin februari ofzo. van resistance 2 had ik bv ook liever nog een demo gehad.
en verder kan je beter filmpjes etc kijken en een eigen mening vormen ipv de massa te volgen, ik heb bv in multiplayer heel veel plezier gehad in Untold Lengeds: Dark kingdom, ondanks dat het verder wel een bagger spel is
Elke nieuwe 'kamer' is weer een nieuwe mini-game. Dus zo gek is het niet.quote:
ja ik dus nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die is er, een beta, waar zonbeetje iedereen voor uigenodigd was dachtik
Hehe.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:23 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ik ga er ook heen met een vriend(/zwager) die 100% fan voor juve is, dus ik ben ook voor juve daarwerd alleen al nadrukkelijk gezegd dat we niets van juve mee mochten nemen anders wordt je namelijk al geweigerd ^^
Eat Sleep is de nieuwe studio van Jaffe toch?quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:00 schreef merino het volgende:
Stelletje 1Up haters in vorige topic![]()
voor de fans wel even naar Rebel FM luisteren hè;
http://eat-sleep-game.com/radio/
http://www.joystiq.com/20(...)ding-eat-sleep-play/quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eat Sleep is de nieuwe studio van Jaffe toch?
Dat is Eat Sleep Play, niet Eat Sleep Gamequote:Op donderdag 8 januari 2009 22:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:46 schreef RedemptioN het volgende:
hmm beetje vaag dan, denk ik een keer handig en goed te zijn voor Cybje
Nee volgs mij wordt dit bij Anthony Gallegos thuis opgenomenquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nette cijfers tot dusver voor LBP.quote:Little Big Planet has sold 1.3 million units worldwide.
Some 300,000 levels have been created, with a total playing time of two years.
An update is coming to Life With PlayStation this spring.
$1 million of goods sold via Home, which now has EA as a partner.
PlayStation Home has been downloaded by 3.4 million people.
New EA HOME space to be revealed later.
17 million PSN accounts.
2.1 million added last month.
MTV is now partnering to put its video content on PSN.
The PSP and PS3 installed base is 61.3 million.
Die kreeg je toch automatisch in XMB als je gewoon de nieuwste firmware had?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Sony @ CES:
PlayStation Home has been downloaded by 3.4 million people.
heel sad, komt ook door hoe ze dit spel promoten denk ik.quote:
Nee, das alleen de snelkoppeling, als je m aanklikt, ga je m pas downloadenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:32 schreef robbolo het volgende:
[..]
Die kreeg je toch automatisch in XMB als je gewoon de nieuwste firmware had?
Toen ik door het centrum ging in de releaseweek, was elke winkel die games verkocht helemaal in LBP mode.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:35 schreef Remake het volgende:
[..]
heel sad, komt ook door hoe ze dit spel promoten denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |