Ja, tuurlijk, ik MOET toch de eerste post hebbenquote:
Idd, misleidende TTquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:09 schreef dagdag het volgende:
wat een kerels
die ene slaapt de hele dag op ze stoel en die ander belt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Guts, No Glory
quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:17 schreef Papi.Chulo het volgende:
Betreft de eerste alinea is het een mooi geschreven stukje fictie. Daarna ga je van fictie naar realiteit wat wederom een puik geschreven verhaal is.
chapeau!
Is inderdaad erg vermakelijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
Dat programma is geweldig man. Vooral die twee dikke gasten die de hele dag op die stoelen chillen.
Waf waf!quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:09 schreef dagdag het volgende:
... en die ander belt
quote:
ik ben er zelf geweest , jammer dat mensen er zo over denken, die mannen zijn geweldig blijkt wel als je ze een modelautootje geeftquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:00 schreef Biogarde het volgende:
Ik vind het een gemaakt kutprogramma.
Gemaakt?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:07 schreef Swindler het volgende:
[..]
ik ben er zelf geweest , jammer dat mensen er zo over denken, die mannen zijn geweldig blijkt wel als je ze een modelautootje geeftgelijk een hele rondleiding, programma is trouwens 3/4 jaar geleden opgenomen.
Gaan ze nog een nieuw seizoen opnemen? Lijken me ook aardige mensenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:07 schreef Swindler het volgende:
[..]
ik ben er zelf geweest , jammer dat mensen er zo over denken, die mannen zijn geweldig blijkt wel als je ze een modelautootje geeftgelijk een hele rondleiding, programma is trouwens 3/4 jaar geleden opgenomen.
Ik heb geen idee , op youtube is ook de duitse serie te vinden waarin de moeder nog leeft. Daar zie je zoiezo dat niks gemaakt is , en naar aanleiding van dit programma heeft discovery de serie gemaakt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:08 schreef Olep het volgende:
[..]
Gaan ze nog een nieuw seizoen opnemen? Lijken me ook aardige mensen
Inderdaad, ik dacht ook niet dat het een gemaakt programma was. Dat kan je gewoon zien. Maar jij bent er geweest? Was het te verstaan?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:10 schreef Swindler het volgende:
[..]
Ik heb geen idee , op youtube is ook de duitse serie te vinden waarin de moeder nog leeft. Daar zie je zoiezo dat niks gemaakt is , en naar aanleiding van dit programma heeft discovery de serie gemaakt.
edit :
Leuk manquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:23 schreef Swindler het volgende:
Manni kan een redelijk woordje nederlands , en komt ook vaak in Nederland. Ik was er ongeveer 2 jaar geleden toen het nog niet zo bekend was, nu staan er volgens mij elke dag veel fans voor de deur.
volgens mij juist aan iedereenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:32 schreef Olep het volgende:
[..]
Leuk manDie gigantische opslag met onderdelen, die laten ze niet vaak aan andere mensen zien of wel?
Ohquote:
Deze knakker komt redelijk in de buurt van het trieste niveau van "Die Ludolfs". Damn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:10 schreef Acyrus het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, ik MOET toch de eerste post hebben
nee klopt , ging altijd gelijk de deur dichtquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:45 schreef Olep het volgende:
[..]
Oh![]()
In het programma kwamen er bijna nooit andere mensen, daarom dacht ik dat, maar je ziet natuurlijk ook niet alles
Jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:46 schreef Swindler het volgende:
[..]
nee klopt , ging altijd gelijk de deur dicht, dat ze die onderdelen ook eerst spuiten voor ze hem verkopen is ook geweldig
quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:45 schreef Olep het volgende:
[..]
Oh![]()
In het programma kwamen er bijna nooit andere mensen, daarom dacht ik dat, maar je ziet natuurlijk ook niet alles
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |