Anyways, ik zat vanochtend eerst even naar het ontbijtnieuws te kijken en mijn ontbijt op te eten, samen met een sma'tje die ik gister heb meegehosseld uit het plaatselijke café hier

.
Nou goed, eten was weggewerkt, en ik werkte haar ook even mijn deur uit onder het mom van 'ja ik moet zelf zo weg

' maar ik heb eigenlijk een vrije dag

.
Dus ik ga even wat zappen, en kom langs Discovery Channel. Ik denk, hm misschien iets interessants.
Maar schijn bedriegt

Na nog geen 1 seconde gekeken te hebben, realiseerde ik mij dat dit smerig was. Vier dikke vetgemeste duitsers die er zo smerig en onverzorgd uitzien als bijvoorbeeld die Josef Fritzl, of die pedofiel Nico Mul, maar dan nog erger.
En hoe vies het ook was, ik moest gewoon blijven kijken om wat meer informatie te vergaren

. Het blijkt dus dat het 4 broers zijn

! Die een auto rotzooi schroothoop runnen. Daar is opzich niks mis mee.
Maar dan gaan ze grapjes maken over vrouwen en weet ik veel wat

Ik dacht echt wtf gozer, met je lelijke vetpens en vieze vette haren en je gore baardje, mocht je willen

Laatste keer dat die sex hebben gehad (niet met elkaar) -m.u.v. de hoeren- is wel 35 jaar geleden ofzo

Klacht: irritant schijtprogramma met lelijke vieze mensen die zichzelf verwaarlozen, en het programma is totaal niet boeiend gewoon

nog kutter dan orange county choppers

Oja, ik kan inderdaad ook niet kijken

En dat ga ik ook niet meer doen, maar ik vond het zo erg he.. Ik krijg bijna medelijden met die mensen
[ Bericht 1% gewijzigd door DJ_Jean op 07-01-2009 14:28:39 ]